Saturday, February 2, 2013

Ghafar Baba bagi I/C bukan Anwar ...Tamrin Wajib Jawab!! kah..kah..kah...


"Jika bapa saya masih hidup mungkin dia juga akan ikut saya sertai PAS"..!!! begitulah lebih kurang kenyataan dari anak kepada Allahyarham Tun Ghafar Baba yang sudah lupa dakwaan pedas dari Mat sabu satu ketika dulu "..bahawa Allahyarham Tun Ghafar Baba bernyawa  sewaktu hayatnya pun masih berbunyi UMNO"

kah..kah..kah..
kah..kah..kahh
kah..kah..kah..

Tapi sayang anak yang lupa sejarah perjuangan bapak sendiri sanggup bersekongkol dengan musuh yang pernah mempermainkan arwah Tun Ghafar gara-gara kemaruk untuk menjacari jawatan dalam PAS.

Bukan itu saja...malah sanggup bersekongkol dengan orang yang bertanggung jawab membunuh Politik bapaknya...iaitu  Anwar bin Ibrahim !!


Hari ini Tamrin harus menjawab tuduhan bagi pihak bapaknya yang bagi I/C bukan Anwar tapi bapanya sendiri !!..kerana mengikut andai Tamrin jika Ghafar Baba masih hidup hari ini beliau juga turut menjadi penyokong PAS.

Oleh itu Tamrin perlu menjelaskan tuduhan keatas bapaknya ...apakah bapaknya pertualang yang telah menyalahgunakan kedudukan beliau di pejabat Timbalan Perdana Menteri dengan mengarahkan kakitangan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) untuk menyerahkan kad pengenalan biru kepada warga asing tanpa melalui prosedur yang betul.

Tujuan bapanya  berbuat demikian adalah untuk mememastikan bahawa beliau menang dalam persaingan mempertahankan jawatan Timbalan Presiden UMNO semasa pemilihan UMNO 1992, setelah beliau ditentang oleh Anwar.

Siapa lebih petualang Anwar atau bapanya Tun  Gahfar Baba yang didakwa oleh Tamrin akan ikut serta menyokong PAS dan PR hari ini jika arwah masih hidup ...???



Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

Ni kayu lapuk..org mati mana boleh cite benda mcm tu..da lah sekolah x pandai..urus MARA pun nak lingkup..berapa da kena bayar statement mcm si uban tua nyanok ni

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.