Monday, February 4, 2013

Hadi Awang mencanang kebodohannya dalam Himpunan Perdana PAS Bersama Ummah di Ampang!! kah..kah..kah..kahhh


Bukan mudah sesaorang  itu mahu mengaku dirinya bodoh dan bahlol cuma mereka yang terdesak dan tersepit dengan situasi yang tidak dapat dielakkan  saja yang sanggup bertindak demikian...

Kah..kah..kah..kah..

Sebenarnya Hadi Awang sedang berhadapan dengan pendedahan betapa bahlol dirinya hari ini..dari kenyataan Karpal Singh bahawa ".. kepemimpinan tertinggi DAP tidak pernah bersetuju dan menerima keputusan Majlis Syura PAS berhubung larangan penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam" terbukti Hadi Awang cuba membohongi rakyat, sekali gus menyerlah kan lagi betapa bahlolnya Presiden PAS ini dikaca mata DAP hari ini.

Kononnya UMNO cuba mempermainkan kalimah Allah dan memutar-belitkan keputusan yang dibuat oleh Majlis Syura bulan lalu.




Untuk memutaq belit kenyataan yang telah dibuat pada 8Jan 2013 yang terus digunapakai oleh Pakatan diatas kebodohan dirinya sendiri Hadi merojok pula  kenyataan  dari Ulama  pinggiran  yang mengatakan penganut agama Yahudi dan Kristian sudah menggunakan kalimah “Allah” jauh lebih lama sebelum kedatangan Nabi Muhammad dalam sebuah kuliah yang disiarkan di laman sosial YouTube.

Kenyataan yang bersandarkan pada pendapat seorang ulama pinggiran tersebut dijadikan hujah untuk menutup kelemahan dan kebodohan dirinya yang membenarkan kalimah Allah diguna pakai oleh Agama lain seawal 8Jan 2013 seterusnya mengangap isu kalimah Allah sudah selesai...!! 

Tetapi hakikatnya timbul pencangahan dari kenyataan Hadi dengan Majlis Syura ulama PAS sendiri yang tidak membenarkan kalimah Allah diguna pakai oleh agama lain !!

Hari ini Hadi terus mencanang kebodohannya dengan membuat tuduhan melulu kearah UMNO kononnya Umno  cuba mempolitikkan isu penggunaan kalimah “Allah” tersebut bertujuan untuk memancing pengundi.

Jelas dari kenyataan Karpal Singh bahawa  DAP tidak pernah bersetuju dan menerima keputusan Majlis Syura PAS berhubung larangan penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam amat bercangah samasekali dengan kenyataan Hadi sebelum ini yang menyifatkan isu kalimah Allah telah selesai dan keputusan Majlis Syura Ulama Pas diterima baik oleh orang bukan Islam termasuk pemimpin DAP" dan hari ini diatas kebahlolannya... Hadi menunding jari kearah UMNO untuk menutup kelemahan dirinya yang sudah digasak oleh Anwar dan DAP..[Sini]

Komentar :

ada 7 comments ke “Hadi Awang mencanang kebodohannya dalam Himpunan Perdana PAS Bersama Ummah di Ampang!! kah..kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

DIA NI MEMANG BAHLOL AL TOLOL DARI DULU LAGI.
OTAK BESI, TAK CERDIK .

Anonymous said...
pada hari 

Org yang suka tuding jari kat org lain ni sebenarnya dia tuding jari kat diri dia sendiri. cuba buat, jari terlunjuk ke tunjuk kat org yang lain kat diri sendiri, kalau nak guna ibu jari pun sama, nak guna jari tengah pun sama, nak guna jari kelingking pun sama, tapi jadi lawak bodoh lak... Kesian sungguh aku tengok Hj Hadi ni, org makin tua makin banyak pengalaman, ni tak, makin tua makin hilang pedoman lah.... aaah kiciwa

mat13 said...
pada hari 

itulah sebab suka kutuk orang ...Hadi kata cikgu Non tu cikgu sekolah rendah aje...hanya boleh ajarr ABC aje....Anak aku baru darjah satu(murid sekolah rendah) pun tahu kalimah Allah tu untuk orang Islam aje......takkan Hadi tak tahu ......tu.....Memang dulu sebelum Nabi Muhammad SAW orang yahudi dan kristian dah guna kalimah Allah tapi untuk menyatakan bahawa mereka takkan beriman pada" Allah" dan rasulnya.itu pun tak tahu ke?????....(kata anak akula....heheheheh). Dari kenyataan Hadi ini semacam dia sendiri tak mengikhtiraf pendapat majlis syoru PAS sendiri....amacam kalau dah memerintah nanti tempat rujukan PAS pasal Agama islam ialah Khalifah LGE dan Usketat Karpala Singh

Anonymous said...
pada hari 

kesiaannn tuan haji ni....nak membodohkan org, akhirnya diri sendiri yg nampak BODO!!!!jadi bahan lawak jenaka....tuan haji ingat rakyat negara ni x sekolah ker???

Anonymous said...
pada hari 

Kalau yg bersongkok menipu boleh gagah lagi, walaupun perbuatan tu berdosa, tp aku tak boleh blah la org yg berserban pun menipu.

Anonymous said...
pada hari 

Kuasa Allah boleh membolak balikkan hati seseorang setelah diberikan hidayah kerana tdak menjaga hidayah yang diberikan

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Salam. sahabat2 semua yg sudi meninggalkan sedikit komen bt renungan...nak tambah sikit rasa GMC satu hari nanti inilah org yang akan menjilat buntut UMNO kembali dan mendedah pembohongan PAS selama ini.Insyaallah

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.