Thursday, February 7, 2013

Majlis Syura arah Nasha bincang kerajaan Perpaduan PAS/UMNO??? kah..kah..kahh


Melalui Program soal jawab Ust Nasha melalui Media TV3 kegilaan Hadi Awang semalam jelas Ust Nasha mendedahkan bahawa Majlis Syura ulama lah yang bertanggung jawab mengarahkan beliau dan dua lagi pemimpin PAS  supaya  mengadakan perbincangan mengenai penubuhan kerajaan perpaduan antara PAS dan UMNO ini dijalankan.!!!

kah..kah..kah..kahh

Sekali lagi Dewan Syura Ulama cuba bersandiwara..!!!

kah..kah..kah..kahhh



Siapa 2 lagi "malaun" PAS tersebut selain Ust Nasha yang diarah oleh Majlis Syura untuk berbincang Kerajaan perpaduan PAS/UMNO?

kah..kah..kah..kah..

Adakah dua ekor "malaun" tersebut salah seorangnya Hadi Awang? 

Masih ingat kah  kita satu ketika dulu apabila belaku sedikit perbalahan diantara Hadi Awang dan Nik Aziz... apakah perbalahan tersebut berpunca dari isu Kerajaan perpaduan yang diperjelaskan oleh Ust Nasha?

kah..kah..kah..kahh



Mengikut Ust Nasha beliau mempunyai bukti dari salinan minit mesyuarat Majlis Syura Ulama bertarikh 28 April 2008 berkaitan usaha kearah mengujudkan kerajaan perpaduan PAS/UMNO?

kah..kah..kah..kahhh

PAS sepatutnya tampil menafikan kenyataan Ust Nasha bahawa Majlis Syura "TIDAK" terlibat kearah  usaha ujudnya kerajaan perpaduan PAS/UMNO.

Beranikah PAS menafikan kenyataan Ust Nasha???

kah..kah..kahhh..kah..



Komentar :

ada 3 comments ke “Majlis Syura arah Nasha bincang kerajaan Perpaduan PAS/UMNO??? kah..kah..kahh”
AJAI62 said...
pada hari 

Assalam Bro

Seperti biasa ada orang yang terpusing kepala menafikan kenyataan Naza... Lidah tak usah cakaplah berbelit nak susun ayat... Hujung2 salah UMNO juga Bro....

Anonymous said...
pada hari 

kah..kah..kah...kalau Majlis Syura pun sanggup buat U turn bayangkan yang berada di Luar DEWAN Majilis Syura..dan bukan pula yg bertaraf ulama "POLITIK" ketoi taik...kah..kah..kah..kahhh

Anonymous said...
pada hari 

salam Bro !! ada sikit lagi nak tambah...lidah puak2 ni dah macam lidah bewak !! dari berhukum Haram hari ini dah bertukar halal...kah..kah..kah..kah..dasar pemimpin belidah BEWAK..!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.