Saturday, February 23, 2013

Amanat Dajal Hadi dan Duit Tabung Memali Cikgu Non Asam Pedaskan PAS dalam PRU13.Kah..kah..kah..kahhh


Tiga buah buku hasil penulisan C.N al-Afghani sudah cukup membuat seluruh pemimpin PAS menjadi bisu dan tekapa2 untuk menjawab segala tuduhan dan dakwaannya lebih2 lagi bila cabaran dari Raja Skodeng Pokok Sena Mat Put dan Din Pudu Raya disambut oleh C.N al-Afghani dengan membuat lapuruan Polis.



Belum pun sempat PAS menjawab isu PAS songlap sebahagian duit pampasan RM300.000.00 dari Kerajaan Pusat kepada balu2.Tiba-tiba muncul pula Buku Kafirkah Aku dimana persoalannya tertumpu kepada Amanat Dajal Hadi yang memutaq belit Fatwa disebalik tahaluf Siasi.

Dan hari ini satu lagi buku yang lebih panas akan dikeluarkan semua persoalannya berkisar tentang pembohongan dan penipuan Politik "BARUA DAP"menjelang PRU13 bersama DAP!

GMC difahamkan melalui TV3 malam ini ada ulasan tentang buku baru C.N al-afghani.

PAS memang "BARUA" DAP!



Komentar :

ada 2 comments ke “Amanat Dajal Hadi dan Duit Tabung Memali Cikgu Non Asam Pedaskan PAS dalam PRU13.Kah..kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

Cikgu Non adalah antara orang yg.diberi taufik dan hidayah untuk kembali kejalan agama yg.sebenar..Semoga Allah juga beri yg.sama kepada seluruh ahli pas agar kembali bersatu dalam satu ukhuwan seagama dalam Umno dan tinggalkan parti komunis DAPigs sebagai rakan memerangi ulil amri dari kalangan orang islam.

gen2felda

Anonymous said...
pada hari 

umat melayu/islam perlu bersatu

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.