Thursday, March 29, 2012

PEMUDA PAS TOLAK SANG KELEMBAI....!! kah..kah..kahhhhh


Pemuda PAS Kedah benar-benar mahukan dua pemimpin kanannya – Datuk Phahrolrazi Zawawi dan Datuk Dr Ismail Salleh – berundur daripada kepimpinan PAS negeri sebagai timbalan pesuruhjaya I dan II negeri itu, kata seorang pemimpin kanannya...

Allahamdulillah,iniadalah satu keputusa yang paling bijak dan cukup tepat Syabas dan berbayak2 Tahniah Pemuda PAS !!!!

Kerana Parasit inilah PAS kedah mulai rosak seawal PAS menawan Kedah,belum pun genap 60 hari mentadbir Kedah.Parasit belidah bewak ini lah juga yang membawa budaya busuk perut dengan mengatur berbagai agenda jijik demi kemaruk kuasa.

"Pemuda bukan bodoh. Tiada siapa yang suruh Pemuda. Ingat kita tak tahu ke apa yang mereka (Phahrolrazi (kiri) dan Ismail) buat. Dari awal lagi Pemuda cadang supaya timbalan pesuruhjaya I dan II digugurkan. Ini adalah pendirian Pemuda. Pemuda bukan sebodoh dan sehina itu nak disuruh-suruh"

Kah..kah...kahhhh

Syabas Pemuda PAS Kedah,diatas ketegasan yg tidak melindungi mana2 parasit yg berlidah bewak....



Berita Harian semalam melaporkan Phahrolrazi sebagai mendakwa, Pemuda PAS Kedah didalangi pihak ketiga untuk menggulingkannya dan Ismail melalui usul merombak badan perhubungan negeri yang dibawa oleh ketuanya Ahmad Yahya....

Inilah yang selalu dilakukan oleh Parasit belidah bewak ini,menunding jari kearah pihak lain untuk melindungi bagkai yg ada dalam dirinya sendiri..

Kah..kah...kahhhh

Hari ini GMC bersyukur kehadrat Allah swt,hampir 4 tahun GMC menanti balasan dari Allah swt diatas manusia Putaq belit belidah bewak ini, terbukti hari ini segala2nya sudah terbukti pembalasan Allah swt keatas bapak segala PARASIT dalam PAS ini!!!

Allhamdulillah !! Allhamdulillah Allhamdulillah !!!

"Kalau dewan Pemuda usul dan disokong pula oleh dewan Muslimat dan lain-lain, takkan orang lain pun turut bodoh"

"Bila semua sokong maknanya orang nak dia (Phahrolrazi) berundur. Dia kena baca kehendak parti sebab orang semua tahu dia 'mencederakan' parti. Saya memang sangat marah dengan mereka," kata sumber itu lagi"

Dasar muka tak malu......!!
Mungkin sang Kelebai masih ingat....perkataan yg pernah dilemparkan pada sesaorang kakitangan GLC.."Dasar Muka Tak Malu? " ingat !! 

Tentu Sang kelembai sudah lupa......tapi hari ini "Dasar Muka tak Malu" itu sudah terkena pada diri Sang Kelembai sendiri...inilah kuasa illahi..

Kah...kah...kahhhh....dasar muka tempek kulit babi itu yg lebih tepat lagi....kah...kah...kahhh!!!

Lebih Panas !! akan menyusul selepas ini....

Komentar :

ada 2 comments ke “PEMUDA PAS TOLAK SANG KELEMBAI....!! kah..kah..kahhhhh”
Anonymous said...
pada hari 

ada aku kish bro..

neneau said...
pada hari 

article complet répliques de sacs haut de gamme découvrez ceci ici répliques de sacs de haute qualité cliquez ici dolabuy gucci

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.