Saturday, March 3, 2012

LAWAK BODOH MATPUT…MEMBIDAS AZIZAN RAZAK !! kah..kah..kahhhhh


"Kawan-kawan saya minta bertanding DUN tapi saya tolak... Saya tidak bersedia untuk bertanding DUN. Buat apa jadi MB, baik jadi PM. MB duduk bawah PM," katanya sambil ketawa besar.[Mat Put]

kah..kah..kah..

kah..kah..kah..

kah..kah..kahhh


Dari kenyataan lawak bodoh Mat Put sudah nampak jelas masej yg ingin disampaikan bahawa hubungannya dengan Azizan Razak MB Kedah sudah lama retak …bukan retak baru..tapi retak menanti belah . 

Ia sudah bermula dimalam PAS menyambut kemenangan PRU12 di Bt9,bilamana pada malam tersebut Mat Put meluahkan perasaan tidak berapa senang dengan MB Azizan Razak, disini lah benih2 pelesit dan Parasit ini mula merebak dan membiak paling ketara bilamana Mat Put Letak Jawatan sebagai Pengerusi GLC KEDAH SATO Sdn.Bhd.

Mat..Put..!! Mat ..Put…!!

Mungkin yg tak faham dengan mesej dari lawak bodoh Mat..Put ini,beranggapan ia satu senda seloka bodoh,bagi yang faham massej dari lawak bodoh Mat Put tersebut jelas ia membawa makna yg tersirat pukulan maut untuk Azizan Razak yg tenat ketika ini diasak oleh Parasit dan pelesit !! “Buat apa jadi MB, baik jadi PM. MB duduk bawah PM,"

Kah..kah..kahhh

Pada GMC samada kenyataan Mat put tersebut gurauan bodoh atau bahlol…tapi messej Mat Put berjaya di tujukan pada Azizan Razak dan memberi satu isyarat pada PUSAT bahawa Azizan Razak tidak layak lagi menerajui Kedah Darul Belanda dan Azizan Razak perlu dinyahkan dari PAS Kedah,Isyarat dari Mat Put ini sedikit sebanyak tanda sokongan Mat Put pada tindakkan EXCO yang menolak jawatan EXCO yang ditawarkan oleh Azizan tanda protes !!

Kah..kah..kahhhh

Kita tunggu siapa yang kena?? Selepas ini…!!!

Apakah Azizan Razak akan menerima padah seperti Hasan Ali…kita tunggu dan lihat lakunan mereka selepas ini,apakah perbalahan ini hanya rebut dalam cawan kopi “O” Azizan atau ribut ini dalam buyung “TODI”  kroni sendiri.

Kah..kah…kah….

Walaupun otak matput sebesar lubang pungkok,tapi jijiknya politik mat put lebih jijik dari lubang taik !!

kah..kah..kahhhhhh

Komentar :

ada 0 comments ke “LAWAK BODOH MATPUT…MEMBIDAS AZIZAN RAZAK !! kah..kah..kahhhhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.