Monday, March 26, 2012

BERAKHIRNYA REJEM KADIAQ SYEIK FADZIL DI KULIM BANDAR BAHARU!! KAH..KAH..KAHH


Pengundi2 UMNO/BN khusus kaum2 cina tidak ketinggalan juga pengundi melayu menarik nafas lega dan selesa setelah Kadiq mengambil keputusan meninggalkan UMNO ,secara tidak lansung akan berakhir rejem Kadiaq yg mengusai Kulim Bandar Baharu selama ini.

Pengunduran Kadiaq Syeikh Fadzil cukup2 dialu-alukan malah saat2 yang dinanti2kan oleh penyokong2 BN khususnya kaum2 cina yang tidak begitu senang dengan rejem Kadiaq sebelum ini,lebih2 lagi pengundi2 melayu yang merasakan rejem kadiaq banyak menimbulkan masalah kepada UMNO Kulim Bandar Baharu,pada mereka Kadiaq mempunyai pengaruh keewangan,… tetapi bukan pengaruh pengundi,rata2 pengudi UMNO/BN sudah muak dengan catur yang dimainkan oleh kadiaq yang lebih mementingkan kroni….!!

Kah..kah…kahhhhh
Kah..kah…kahhhhh
Kah..kah…kahhhhh


Pada pengundi2 Kulim Bandar Baharu…………Dengan penguduran Kadiaq,ia adalah satu rahmat buat mereka dan satu malapelaka buruk pada Kroni2 Kadiaq yang masih ada….

Kah..kah…kahhhhh
Kah..kah…kahhhhh
Kah..kah…kahhhhh

Sebenarnya inilah diantara "PARASIT"2 yang masih ada dan kekal bergerak aktif dalam UMNO Kedah hingga kehari ini.

kah..kah..kahhhh
kah..kah...kahhh
kah..kah...kahhhh

Para pengundi Kulim Bandar Baharu amat mengalu-alukan pengunduran Kadiaq,moga2 PRU13,Dato" Najib dapat mentranfomasikan Parlimen Kulim Bandar Baharu..!!!

"Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor hari ini mengesahkan telah menerima surat peletakan jawatan Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir sebagai ahli UMNO"

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

booooo umno.... umm umm umm... no...no.... no....no......nooooooooooooooooo.....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.