Friday, March 2, 2012

INGAT USUL PAS KAWASAN !! INGAT PARASIT DALAM PAS KEDAH ..! kah..kah..kahhhhh


Sebenarnya Hasan Ali pun lambat bau bangkai2 PARASIT dalam PAS.Sebenarnya BAPAK2 Parasit dan kepala Bapak Parasit ini,sudah awal ujud di Kedah...!!

Macam GMC jelaskan, belum pun sampai 60hari PAS bersama Parasit2 yang kemaruk Gelaran Datuk bapak2 Parasit ini sudah mula susun Strategi nak guling Ostat Azizan atau ZAn Sala yang tak mau dengar nasihat kawan2.Lepas tu kawan2 yang banyak berjasa pada Zan Sala ni pula dijadi musuh,dan Zan sala ini pula dah jadi macam kaduk naik junjung,sahabat2 diterajang di tendang,bapak2 PARASIT dijadikan penasihat 50%.

Akhirnya hari ini Zan Sala akan digulingkan oleh parasit2 yang sudah bertaraf datuk walaupun jasa pada rayat abok pun tarak yang ada putaq belit dan pembohong.

Tapi Allah swt maha kaya...jika UMNO kononnya buruk sampai keusus..terbukti PAS hari bukan sekadar buruk sampai ke usus tapi terus berulat sampai ke lubang pungkok,cuma tunggu nak mampuih saja lagi dalam PRU13 ni !!

Allahuakbar !!! Allah Swt bayar CASH belum sampai PRU13.Hari ini terbukti Lubang jubur PAS sudah berulat dan bau nya cukup menjijikkan,lebih busuk dari bau usus UMNO.

Jadi kesimpulannya,Hancurnya PAS kedah bkn kerana UMNO tapi hancurnya PAS Kedah kerana LANGAU2 dalam PAS sendiri yang cukup kemaruk nak jadi MB.Walaupun ilmu hanya sejenkal berbanding jiwa yang busuk lagi kotor mengatasi ilmu agama,cuma yang hebat hanyalah kulit yang kononnya cukup sempurna sebagai seorang muslim tapi hakikatnya berjiwa YAHUDI Laknatullah !

Sikap pembohong,putaq belit,busuk perut mengalah yahudi.Hari ini Allah swt telah membuktikan siapa PARASIT yang dimaksudkan oleh Hasan Ali .

Tunggu Kedatangan Ust Hasan Ali menjelaskan siapa parasit2 yang merosakkan PAS Kedah.Mereka adalah langau2 Taik yang ingin hidup mewah dalam bangkai bangsa sendiri.


Kah..kah...kahhh

GMC harap Ustat Zan Sala usah rasa risau dengan langau2 yg cuba mengulingkannya kerana UMNO bila2 masa dapat menerima Ust Azizan!!

Kah..kah...kahhhhh


Hidup Langau2 dan bapak2 PArasit dalam PAS Kedah !!!

Kah...kah...kahhhhh

Kah...kah...kahhhhh

Kah...kah...kahhhhh


SAPA PUNYA KERJA NI OSTAT???? RAKYAT TAU KE SEMUA NI?? TAPI PARASIT2 DALAM PAS TENTU ADA SIMPANAN SETIAP ORG SATU NASKAH.

kAH..KAH..KAHHHHHH


SEMUA KOMEN2 INI SUDAH JELAS MENGHINA PENTADBIRAN OSTAT AZIZAN,TAPI SEDAR KA OSTAT AZIZAN ? ANGKARA SAPA NI....???

KAH..KAH...KAH...


DAN AKHIR SEKALI DENGAR CERITA DEPA AKAN DEDAH HABIS2AN KES USTAT PUKUL BINI SAMPAI KE-BINI DAPAT MC BERPULUH2 HARI.....kata depa yang simpan rekod Ostat Azizan la....nak tau kena tanya sahabat Ostat le.

Mungkin juga PAS pusat dah bau sikap baran Ustat yg terlebih batas !!! ini lah alasan kukuh Ostat kena letak jawatan...dan ini lah peluang PARASIT2 PAS Kedah menekan Ostat Azizan....kah...kah...kahhhh

kah..kah..kahhhhh

Komentar :

ada 0 comments ke “INGAT USUL PAS KAWASAN !! INGAT PARASIT DALAM PAS KEDAH ..! kah..kah..kahhhhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.