Monday, March 26, 2012

HASAN ALI MENYINGKAP MEMALI LUBUK DANA POLITIK PAS YG PENUH PENIPUAN......!!! kah..kah..kahhh


Masih tidak terlambat jika Hasan Ali benar2 ingin membela nasib saki baki balu yang dipinggirkan oleh pemimpin PAS selama ini.Di lubuk Puaka ini juga lah menyimpan seribu satu macam penyelewengan dan penganiayaan yang menimpa balu-balu dalam menerus sisa2 hidup yang masih tinggal......

Hari ini ....balu2 mangsa Memali hanya menjadi modal politik murahan PAS meraih dana Politik mereka....mangsa2 dan saki baki balu yang masih ada mampu membukti kedajalan pemimpin mereka selama ini....

Tetapi siapa yang mampu melindungi nasib mereka bila segala2nya terdedah dan terlondeh...????

"Hasan ali merujuk kepada buku tulisan CN AL AFGHANI penulis pas yang mempersoalkan nasib anak memali yang diabaikan oleh pimpinan pas, sementelahan pada masa yang sama mereka dah kutip wang rakyat yang kononnya mendakwa akan disalurkan kepada keluarga terbabit.." Gerakan Anti PKR.

Sudahkah Hasan Ali menatap nasib salah seorang arwah balu yang hidup alam keadaan daif dan menderita dengan sakit kencing manis yang dihidapinya selama ini,akhirnya meninggal dunia dalam keadaan yang cukup daif??

Allahuakbar...!!!

GMC harap Hasan Ali dan seluruh penyokong dan pemimpin PAS dapat melihat kedaifan hidupnya sepanjang arwah mengidap sakit kecing manis sebelum beliau menemui ajal di penghujung bulan Ramadahan yang lepas.

Dimanakah pemimpin PAS ketika itu??...apa sumbangan pemimpin PAS sewaktu arwah menemui ajal???


Terbelakah Nasib balu-balu ini? bagaimana nasib mereka setelah dipinggirkan oleh pemimpin PAS??? Kemana anak2 Ust Ibrahim Libya? Mengapa mereka terpinggir dari Madrasah yang diasaskan oleh bapa mereka??

Bagaimana keadaan Madrasah itu sekarang...??


PAS hanya  menganugerahkan " balu syuhada murahan" pada balu Allahyarham Ust Ibrahim,bagaimana nasib mereka setelah dipinggirkan oleh pemimpin PAS hari ini?.Apakah yang tertulis dalam buku Air Mata Mat Sabu itu satu pembohongan dan penipuan penulisnya...yang  kononnya menjadi ejen UMNO,berapa  banyak Royalti yang penulis tersebut dapat...dan berapa banyak pula  yang Mat Sabu dapat ??


Sudahkah sasterawan Negara yang tersohor ini,mencipta satu sajak tentang penderitaan yang ditanggung oleh balu2 yang dipinggirkan oleh pemimpin PAS selama ini setelah wang bantuan mereka di SONGLAP !!


Jika apa yang didedahkan oleh penulis buku Air Mata Mat Sabu di Memali ini satu pembohongan dan penipuan dan Fitnah Maha  dahsyat ,mengapa tindakkan undang2 tidak diambil keatas penulisnya...???

Allahuakbar....!!!

Hasan Ali harus menyingkap kembali sejarah penderitaan yang mereka tanggung selama ini.....setelah dipinggirkan oleh pemimpin PAS.

Hari ini Memali bukan lagi lubuk PUAKA UMNO...tetapi lubuk KEDAJALAN pemimpin yang bertopengkan perjuangan Islam!!!

Allahuakbar !!!

Komentar :

ada 0 comments ke “HASAN ALI MENYINGKAP MEMALI LUBUK DANA POLITIK PAS YG PENUH PENIPUAN......!!! kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.