Friday, March 9, 2012

AZIZAN RAZAK TAK SE BAHLOL HANG ...,MAT PUT Oiii…kah..kah..kahhh


Setakat otak sekolah rendah tak payah dok perjelaslah pada rakyat la Mat Put oi... agenda putaq belit PAS yang jumud, kata Anwarisaljuburi satu ketika dulu....!!

Kerana rata2 rakyat di kedah la nei semua dah sekolah tinggi Cuma hang saja ketinggalan nak ulang balik ambik periksa, dan hari ni telepas jadi YB,apa pun jawatan yang hang sandang ilmu hang tak cukup untuk bersaing dengan orang yang bersekolah tinggi lebih2 lagi Ostat Azizan Razak yang tak sebulu dengan hang selama ini…dengan penyokong yang pekak setaraf hang mungkin puak2 tu boleh pecaya,.

Kah..kah…kahhhh

Mat Put nak perbodoh Ostat Azizan???…!!

Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhhh
Kah…kah…kahhhh

“…..penubuhannya bertujuan untuk melancarkan kepimpinan negeri dan tidak sesekali bertujuan mengurangkan kuasa eksekutif pimpinan tertinggi kerajaan negeri…." mAT pUt

Mat..Put..!! mat Put…kalau kail sejengkai…Otak Ostat Azizan jgn hang dok duga,lagi banyak hang becakap lagi banyak nampak ke bodohan hang…”

Sebelum Ostat cakap biar GMC Cakap dulu…hang mengaji tang mana? Apa kelulusan hang? Apa jawatan hang sebelum ni..selain jawatan menyalak yang PAS bagi pada hang,Pengurusi Kedah SATO pun tak laku…!!


Ini lagi sekor kamikaze sial yang tolak jawatan …pasai apa? Pasai tak ada ilmu…kalau ada ilmu awai2 lagi KUIN Kuala Ketil tak rugi 30juta??

Bila dah rugi tunggu apa lagi..”ca alif but la si Mat Put ..” si Mat Put ni…serah la, projek tersebut pada IJM…, IJM orang yg ada ilmu…jadi makanan orang yang ada ilmu ini ..orang macam si Mat Put ni la..!!.

kah..kah..kahhh

Sebab orang macam nei hanya boleh becakap dan menyalak,buat kerja kata GOBALA..eeelekkk!!

Jadi tak hairanlah hari ni Mat put turut jadi makanan Anwar, bersama puak2 yang kononnya ada ilmu tapi tak beramal dengan ilmu yang depa ada.,lmu sekadar hiasan untuk menabik dada…dan sijil layak untuk dipilih nak jadi calon…kononnya aku lah ulama.!!,aku lah ostat Padang.!! yang bijak beza haram dan halal!!…isteri sendiri dan isteri orang…,isteri orang isteri sendiri…!!

Selagi tak ada saksi Nampak aku buka kain dan mandi budak kecik, selagi tu lah aku masih suci dan bersih,kerana aku ada dalam parti ulama politik,jadi tak hairanlah penasihatnya pun tuntut nak empat saksi yang sah Nampak dia mandi budak ikut lubang telaga,saksi2 tu pula misti setaraf Yusuf al-Qaradawi..!!!

Ada kah saksi2 setaraf yusuf al-qarawi dalam PAS hari ini, kalau ada pun kebanyakkan mengaji setakat Mat Put ni!!…

Layak ka nak jadi PM,MB pun belum tentu Anwar sokong !!
Atau paling kurang layak ka kalau setakat Mat Put nak jadi saksi Anwar korek lubang telaga???


Tentu lah setakat Mat Put ni Anwar ludah macam ludah Anjing saja…sebab Anwar Kenai..sapa asal usul Sabaruddin tukang kasut ni…?

Tukang Kasut…setakat mana ilmunya..sekadar pasang paku dan boh kiwi kasut je…lepas tu tonyOh bagi kilat..lagi tak kilat …tonyOh lah sampai mampuih…layakkah nak jadi saksi Anwar korek telaga…??

Mat Put kena tepok dada…tanya sapa dia aku berbanding Ostat Azizan hari ini ??? dan sapa aku nak jelas yang konon2nya..

“…pihak luar perlu memahami dengan jelas peranan dan fungsi Jawatankuasa Pemandu sebelum membuat spekulasi, konon ia antara usaha untuk mengurangkan kuasa mutlak Menteri Besar. MAT PUT HARAMJADAH DAILY.

Kah..kah..kahhhhhh

Kalau “Jawatankuasa Pemandu” KOBOTA ni betul2 praktikal pasai apa tak ditubuh dan dilancar disemua negeri2 Pakatan Rakyat…??

Mau ke Guan Eng di pantau oleh “Jawatankuasa” kuda kayu tajaan PAS pekak ini?

Kata Mat sabu “TOBAT” lahom..!!  "Guan Eng" tak kebulor Mat Put Oi... idea busuk perut nei..yang kena tubuh JKP di Kedah ni, sebab ada desakkkan dan tuntutan dari pelesit2 dan Parasit yang  tak puas hati dgn Ostat, dimana  JKP ini dpt kurang kuasa Menteri Besar , itu sebenarnya kejayaan pelesit?

Mau Ka Mat Put menafikan bahawa tiada sebarang Pakatan nak jatuhkan Azizan Razak seawal PAS menduduki Wisma Negeri…???.

Lupa kah Mat Put apa yang diucapkan pada GMC dimalam PAS menyambut kemenangan di Bt9?” sudah lupa ka…?? 

kah..kah..kahh

Lupa ka..ir Pahrolrazi agenda apa yang dibisik dengan cucu menantu Azizan Razak..?? tak lain dan tak bukan agenda “BUSUK” Perut !!

Kah..kah..kahhhh

Kah…kah..kahhh

Bermakna sejak awai2 lagi sudah ada agenda jijik nak gulingkan MB kedah…tapi ada yg nafi... macam rakyat dan penyokong dah buta perut sangat....!!

Cuma tak se drastik macam PAS Kedah buat hari ini…agenda di Kedah hr ini sebenarnya lebih jijik berbanding agenda yg belaku “Di Kelantan, pada tahun 1978 satu krisis melibatkan pertembungan antara Menteri Besar dan wakil rakyat kerajaan macam belaku di Kedah hari ni.iaitu pada tahun 1978 dulu ,

Kalau di Kelantan wayang yang dimainkan tanpa perbincangan dan pertemuan, tetapi ala MAGERAN konon ! “kata Nik Aziz” tak islemik untuk menjatuhkan kerajaan PAS Kelantan pada masa itu” tapi di Kedah Nik aziz kata lebih “Isle”mik…kah..kah..kah…betoi le tu..tak Islemik??

Cuma “Isle” bila “ISLE” bermakna agenda jijik ini lebih dahsyat kotor dari apa yang pernah belaku di Kelantan pada tahun 1978.

Sebenarnya Wayang cina yang hangpa tayang hari ini semata-mata nak membutakan mata rakyat dan penyokong dengan krisis yang belaku,, kononnya lebih islamik melalui perbincangan dan pertemuan yg tak belaku di Kelantan dulu..tapi,... hangpa dah siap “hidangan” bawa dari KL penubuhan jawatankuasa ala MAGERAN nei bertujuan untuk mengurangkan kuasa eksekutif pimpinan tertinggi kerajaan negeri… 

kah..kah..kahh

Apakah dalam masa 5jam saja boleh selesai dan siap dengan tertubuhnya Jawatankuasa Pemandu”??…

Laa.... Mat Put...!! setakat Otak puak2 Pelesit ni akai budak pun boleh pikiaq Mat Put,.. kecuali hang yg dilantik jadi tukang kiwi kasut PAS? Memutaq belit fakta..

Sebenarnya Mat Put....., Inilah tugas KHAS hang !!…..sebagai tukang kiwi kasut bagi nampak elok..,bersih dan halal walau pun sah cukup Haram Jadah!!

Hakikatnya kulitnya dah cabuk dan buruk layak digunting buat pelapik terbea [lastik] saja…

Tapi atas usaha hang dan tugas MP hang kena gabuih dan kilat sampai kulit babi ni nampak bersih dan halai digunakan…!!

Kulit....babi pun nampak elok dan halal kalau hang kilat …lebih2 lagi ditambah pula logo “PAS” atas kulit babi tu….haram pun dah jadi halal…??

Inilah tipu muslihat PAS dalam Politik Dajjal abad ini lebih2 lagi bila duduk bersama DAP dalam usaha untuk menipu bangsa dan umat melayu demi untuk memburu
kuasa bersama kapiaq harbi untuk menawan Putra Jaya.

Inilah sebenar2nya puak yang dimaksudkan oleh allahyarham Ust Ibrahim Libya puak2 “assobiyyah PAS” yang berkarat dengan penyakit KUSTA cinta dunia…”

Pesanan TER- akhir allahyarham Ust Ibrahim Libya..

“Pada zaman ini masih wujud ‘assabiyyah PAS’ yang masih mementingkan soal pangkat dan kepentingan kebendaan” -Ust Ibrahim

Sekarang ini wujud golongan yang masih hendak berdamai dengan musuh-musuh islam[DAP] dengan alasan musuh-musuh islam tersebut telah berubah sikap kerana mau menyokong PAS asal PAS tidak mendirikan Negara Islam…!!!

Kah..kah..kahhh

27 tahun…kata2 azimat Allahyarham benar2 menjadi kenyataan,terbukti masih ada golongan yang kemaruk untuk berbaik2 dengan musuh islam” atas alasan kuda kayu kerana mau mengikut DAP mentadbir Putrajaya??

Kah..kah..kahhh

Allahuakbar !! kau benamkan lah politik DAJAL yang menipu umat Islam ini ke kandang “BABI” Dap...ya allah !!

Amin !!....Setrusnya [disini]..

Komentar :

ada 3 comments ke “AZIZAN RAZAK TAK SE BAHLOL HANG ...,MAT PUT Oiii…kah..kah..kahhh”
non said...
pada hari 

salam bro..

semalam tv3 siar rencana dalam 999 ,banyak orang ditangkap diladang kelapa sawit pasai dadah dalam parlimen pokok sena.kah..kah

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Ya la,,,tu kws YB sabarudin tukang Kasut yang jadi Anjing DAP.

Anonymous said...
pada hari 

Mat put..! la macam mana nak komen tengok muka dia pun nak tegelak..Kah..kah..kah..kah sampai tekentut Puuut..nah has,,aau pai!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.