Sunday, March 4, 2012

BETOI DAH TU.. OSTAT !!….. Kah…kah….kahhhh


Kah..kah..kahhhh

Ostat jgn penin !! Penin2 buat apa Ostat..belambak lagi orang yang mau jawatan EXCO tu..Yusof Hussin anytime terima,Kecik madrasah Memali,Masjid Negeri dia tadah atas pelawaan Ostat !! Yang banyak dok bodek Ostat tu pun mau jawatan...!! cuma Ostat tak semawa je...

Jawatan sapa tak mau Ostat !! Jawatan !! Pangkat,'' yang tak mau jawatan "BEROK" ja Ostat...tu pun org bagi juga jawatan Naik Nyok..tak boleh naik nyok berok pun mengamok Ostat !!

Kah..kah..kahhhh

Payah2 bagi kat Sobri cucu menantu Ostat !!

Arumugam bekas YB PKR tu pun...mau Ostat !!

Kah..kah..kahhh


Dengan GMC dan dengan rakyat bawahan puak2 pekak ni boleh la pembohong dan putaq belit,tapi dengan Ostat Azizan jangan !!!..dia orang lama yang sudah masak dan cukup handal dengan,sepak, tendang terajang dalam politik PAS maupun dalam politik UMNO.


Sekilas ikan di air Ostat dah kenai sapa Parasit sapa pelesit besar yang menjadi dalang untuk menggulingkannya, GMC masih ingat sewaktu GMC berada dalam bilik salah seorang YB,seawal PAS menjejak kaki ke Wisma Darulaman,terpandang dan terbaca GMC satu agenda jijik yang sudah mula disusun dan diatur sekurang2nya GMC sudah dapat kenal siapa team A,siapa team P hingga Z..disitulah GMC mulai sedar betapa jijiknya para2 pelesit dan parasit2 ingin membungkus ostat Azizan…!!

Bermakna agenda jahat dan hasat dengki sudah mula diimpot masuk seawal PAS bertahta di Wisma Darulaman…Cuma pelesit dan parasit ini bijak mengadudomba sehingga mampu menghilangkan wajah haiwan mereka kembali kepada wajah manusia biasa yang warak dan alim.


Sebenarnya Ostat Azizan mempunyai musuh yang lebih ganas dari Yahudi ,dan lebih jijik dari UMNO dalam PAS,jadi tidak hairanlah Ostat Azizan lebih selesa berada bersama pemimpin UMNO berbanding pemimpin PAS itu sendiri.Inilah tangkai azimat Parasit dan pelesit untuk gulung ostat….!!


Hari ini berapa kerat yang mampu mempertahankan Ostat Azizan?? Dalam senarai GMC mungkin…mungkin..mungkin… Yusof Husin saja yang sanggup mempertahan Ostat Azizan kerana terhutang pangkat dan darjat , yg lain2nya kirim salam ja lah ostat, kalau ada punnnnnn,Cuma yang mempertahan untuk mengutib saki-baki peluang yang masih tinggal tak beberapa hari lagi dari ostat,bila peluang sudah hilang dalam PRU13, Ostat terpaksa balik Bangi kutib buah “Dukung” waktu itu Ostat sudah jadi kupang tembaga yang nilainya setaraf tin kosong minuman yang dibuang ke longkang !!


Ostat Azizan tidak mampu membuat road Show macam Hasan Ali jika ditakdir Ostat dipecat !! kerana khazanah kelakuan Ostat ada dalam tong2 simpanan para2 pelesit dan Parasit waktu itu mungkin Ostat Azizan baru sedaq siapa penasihat2 25% Ostat hari ini!

Lagi banyak Ostat buka pekong PAS….lagi banyak lah rahsia Ostat tiris dan betabor..!!

Kah..kah..kahhhh

Depa kata Ostat banyak [dosa[*]….Dosa2 Ostat pun depa dah tulis dan bukukan dan dah pun diedarkan untuk bacaan umum,..kerja sapa Ostat???

Kah..kah..kahhh


Semua ini bukan kerja GMC Ostat ! bukan Kerja Dato’ Bashah,bukan kerja Dato’Najib dan bukan kerja YB suraya anak buah Ostat tu…semua tu kerja pelesit2 yang dapat restu Parasit2.

Hari ini sapa pelesit2 dan Parasit2 tu Ostat…depa ni pula sapa yang bagi restu Ostat…??

Tentulah King dari segala King Pelesit yang bagi arahan !!

Kah..kah..kahhhh

Hari ini rakyat dah tau sapa bomoh simpang kola? Siapa Driver Ostat yang simpan banyak rahsia Ostat baik dalam bulan posa maupun bulan tak posa,dan sapa yang simpan repot MC isteri ostat,berapa banyak MC isteri ostat,pendek kata bulu betis Ostat pun depa tau banyak mana….dan depa juga tau apa yang Ostat cakap bila Menteri wanita mai melawat Ostat tempoh hari!!!…tu…dia..Ostat, depa tau lebih banyak raksia Ostat dari Ostat tau rahsia depa.

Waktu tu…apa yang Ostat nak dedah  pada rakyat ?... Cuma waktu tu rakyat boleh dengar, masuk teliga bawah keluar telinga tepi saja Ostat !!

Sejarah dah ada bukti…apa sudah jadi pada Zul4,Hasan Ali,Nakae,Ezam dan ramai lagi ..lebih2 lagi penulis buku ayaq mata Mat Sabu? Semua cakap mereka puak2 PAS anggap fitnah dan “BARUA” untuk UMNO saja…termasuk Ostat mungkin anggap buku songlap duit tabung tu fitnah dan penulisnya dibayar bejuta oleh UMNO,itu mungkin anggapan puak2 PAS,hakikatnya betoi ka?? Kalau betoi tentu Mat Sabu pun dapat royalti sebab penulis guna gambar dia!!

Kah..kah..kahhhhh

Tidak berkemungkinan juga kalau Ostat di pecat atau ditendang keluar dari PAS ,time tu baru Ostat mungkin nak buat road Show itu..la..ini..la PAS tak betoi la, PAS songlap duit itu..la..duit ni…la ! Tapi yang PAS tak betoi dari awai Ostat simpan dan tutup rapat2 macam peram pekasam dalam guri !!

Kesimpulannya GMC kata kan kedudukkan Ostat tak kekal lama parasit2 dan pelesit2 akan terajang Ostat juga…tunggu masa dan ketika saja !! tak pecaya kita tunggu tenggok Ostat !!

Tapi apa yang Ostat tunjuk tu…dah betoi dah, orang dia !! tak silap lagi….tak pecaya tanya adik eee…

kah..kah..kahhhh

Sapa adik Eee ni…??

Kah..kah..kahhhh

Kalau ada adik tentu ada Abang Eee, atau kak Eee …!!

Tapi sapa Ostat???

Cuma Puak2 tu dah tau sapa adik Eee ni…orang kuat pelesit dan parasit la juga..Ostat…tu pun ada kes !! … main bini orang juga..ish..ish..ish…!!

Betoi ka ni???

Jawapannya GMC ada bukti tunggu masa nak dedah saja…

Cerita ni bkn fitnah Ostat !!!

Real Story kata orang putih !!

Fitnah tu dosa besaq Ostat !!!

Kah..kah….kahh..
Kah..kah..kahhh
Kah…kah..kahhhh

Selamat bersidang ostat..........GMC dah tolak dan tendang PAS jauh2 dlm pru13 ni Ostat !!!

Komentar :

ada 2 comments ke “BETOI DAH TU.. OSTAT !!….. Kah…kah….kahhhh”
pukimaq said...
pada hari 

Tak suka berok suka bontot.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Itu tabiat penasihat PR...kah..kah..kahhhh

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.