Saturday, March 24, 2012

PAS LANUN AQIDAH...??? KAH...KAH..KAHHHH


SYABAS UST MAIL MINA...

Syabas !! Syabas !! Syabas !!!

Kah..kah..kahhhhh

MAMAT MANA YG KELIRU DAN HARU BIRU...???

Ust Ismail Mina? atau Ust Anwar bin Ibrohim??

Sudah tentu yang keliru itu??...mamat yang sanggup berZINA dan meliwat kaum sejenisnya!!

Kah..kah..kahhh

GMC beharap sangat2 para2 ulama dalam PAS dapat memberi  sedikit komen pada ulasan Ust Ismail Mina ini??....bukan pengikut2 dan lebai2  dalam  ceramah  "PADANG"..!!!!

Kah..kah..kahh
kah..kah...kahh
kah...kah..kahhhh

Ayuh....Ust2 dan para lebai2 malang dalam PAS...dengar apa ulasan Mail Mina tentang PAS, adalah LANUN aqidah masa kini..!!

kah..kah...kahhhh

PAS parti LANUN AQIDAH..!!!

Bila pula  agak2 ...Ust Ismail Mina  akan  buat Road Show dengan Ust Othman Muhammadi ??

GMC tunggu penjelasan dari Ust Otman Muhammadi pula selepas ini.....tentang LANUN Aqidah yang bersarang dalam PAS hari ini ??

Ostat !! Siapa dia "BAPAK " lanun Aqidah dalam PAS hari ini??

Kah...kah..kahhhh


[Cilk disini]Ulasan Mail Mina siapa Lanun Aqidah !!

PAS JANGAN JADI WAKIL UMMAH …YG SIAL !!-

PAS MENGELIRU UMAT ISLAM…??

KAH..KAH..KAHHHH

BILA UST MAIL MINA BERSUARA…!!

APA KOMEN ULAMA LANUN AQIDAH DALAM PAS??

PAS GADAI AQIDAH…!!

PAS LANUN AQIDAH..??!!

TUHAN BOLEH AMPUN PENYANGAK TABUNG MEMALI…!!

TUHAN BOLEH AMPUN DOSA ORANG MINUM ARAK..!!

KAH..KAH..KAHHH

TUHAN TIDAK AMPUN DOSA ORANG YG ROSAK AQIDAH!!

KAH..KAH..KAHHH

TIBAI OSTAT…!!!

JGN TAK TIDAK TIBAI…!!!

ADA LAGI RAHSIA…ANWAR YG PERLU DIBONGKAR DARI UST MAIL MINA !!

Komentar :

ada 0 comments ke “PAS LANUN AQIDAH...??? KAH...KAH..KAHHHH”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.