Saturday, March 3, 2012

LANGAU..OH..LANGAU !!! kah..kahh..kahhhh


PM BERSAMA RAKYAT “BUKAN” BERSAMA LANGAU2 BAKAL NAK JADI CALON PRU13 !!

kah..kah..kahh

PM di Kedah Darul Belanda !!

Sepatutnya pemimpin UMNO baik Negeri, kawasan mau bahagian perlu faham bahasa,iaitu “PM BERSAMA RAKYAT” bukan PM bersama langau2 yang geli untuk menjadi calon dalam PRU13.

Sedarkah langau2 yang geli untuk menjadi calon bahawa majlis “PM BERSAMA RAKYAT “ itu…adalah satu2nya majlis Rakyat dan PM bukan Majlis untuk bermuka2 bagi  mereka yang geli untuk menjadi calon atau agen2 melobi !!

kah..kah..kahhhh

Bagilah peluang pada rakyat jelata yang sudah hampir mampuih pun belum sempat diberi peluang besalam dengan pemimpin nombor satu mereka,mereka tidak mempunyai sebarang agenda dajal ..rata2 mereka sekadar ingin bersalam dan bersua muka dengan pemimpin mereka dari dekat.

Sepatutnya seluruh pemimpin UMNO baik diperingkat Negeri,bahagian dan kawasan sedar lah bahawa sikap me“LANGAU” harus dibuang jauh2, berilah peluang pada rakyat jelata bersama PM mereka,kalian hadzir hanya sekadar meramai majlis bukan hadzir untuk mengotorkan majlis !! Rakyat dah muak dan meloya dengan sikap segelintir pemimpin2 UMNO khususnya yang geli2 untuk menjadi calon, jangan lah merosakkan lagi UMNO yang sudah cukup tenat !!

PM bukan penentu anda layak menjadi calon…!!

PM adalah penentu colon yang benar2 disukai rakyat bukan disukai PM !!

Tepuk dada tanyalah diri anda,apakah anda layak menjuari rakyat??

Oleh itu bagilah ruang pada rakyat bersama PM bukan ruang untuk langau2 UMNO menangguk diair keroh mencari peluang dan ruang memukat dan memikat PM untuk PRU13!!

Rakyat hari ini sudah cukup bijak dan masak untuk menilai…siapa calon mereka,andainya anda terpilih nombor wahid oleh PM sekali pun jika anda sekadar langau jawatan..alamatnya kecundanglah cita2 PM.

Jangan rakyat dipersalahkan seandainya UMNO merudum lagi dalam PRU13 ini gara2 langau yang mengadudomba !!

Kah..kah..kahhh

Pada langau yang geli2 nak jadi calon…pesanan GMC janganlah kalian menambah parah sokongan terhadap UMNO dalam PRU13.

Biarlah rakyat yang bersuara pada PM …siapa pemimpin pilihan mereka..’BUKAN’ anda yang bertaraf langau mencari bangkai mengadudomba!!

Kesimpulannya Rakyat lebih mengenali diri anda dari PM !!

Kah..kah..kahhhh…

Komentar :

ada 0 comments ke “LANGAU..OH..LANGAU !!! kah..kahh..kahhhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.