Saturday, March 3, 2012

KEDAH DI LANDA RIBUT DALAM BUYUNG TODI.....!! kah..kah..kahhh


DULU PAS KEDAH DILANDA RIBUT DALAM CAWAN KOPI BERSAMA DAP....kah..kah..kahh

HARI INI PAS KEDAH DI LANDA RIBUT DALAM BUYUNG TODI ...Kah..kah..kahhh

Lebih kencang dan lebih hebat..!!!

Syabas..!!! kepada Parasit dan Pelesit ini menunjukkan detik2 kehancuran dan pelupusan kian hampir....

kah..kah..kahhhh


Kehancuran PAS Kedah bukan kerana Parasit dan Pelesit2 yang kemaruk jawatan atau kuasa,dan bukan kerana hebatnya UMNO dibawah kepimpinan Dato' Najib,tetapi kehancuran PAS adalah kerana tangan2 JALANG pemimpin PAS sendiri.

kah..kah..kahhhh

kah..kah..kahhh

kah..kah..kahhhhh

Hebatnya kuasa Allah Swt...meminjamkan kuasa pada PAS buat seketika untuk rakyat menilai siapakah mereka yang bijak bersandiwara dengan hukum Allah swt.

Hari ini terbukti Parti yang kononnya berteraskan Islam dan berkhiblatkan kepada kitab "JINGGAY" dibawah penasihat al-juburi wal-munafik bersama pengikut2 al- erdogan kian menuju kehancuran.

Allahuakbar !!!  Insyaallah  PAS pasti  hancur dibumi Kedah ...!!

Hebatnya kuasa Allah Swt dalam sekelip mata mampu memartabatkan pemimpin2 ala ulama Padang berada di pesada Dato' hari ini.Yang tidak pernah bertali leher kini sudah mampu bertali leher,yang tidak pernah memiliki Driver kini sudah berdriver,yang tidak pernah bersudu kini sudah mampu berchopstik,yang tidak pernah berkasut kulit berkilat bagai ular sendok kini bersinar dan memancar2,yang tidak pernah berjinak2 dengan ISTERI Orang kini sudah mula bertemu janji secara sulit,yang dulu tidak berselera dengan timun muda ada yang sudah mencobanya...!!

Akhir sekali yang warak dulunya,kini sudah menjadi tedung selar dan musang berbulu ayam meratah mangsa...pendek kata Allah swt telah melimpah rahmat dan nikmat kepada mereka sehingga ada yang tidak menyangka jika dulu hanya menjadi pecacai dan pencuci tandas kini mampu dan setanding berada di Hotel2 bertaraf lima,enam bintang,jika dulu hapak,busuk dan huduh itulah Isteri tercinta yang kononnya cukup setia...kini yang huduh dan tua sudah diganti dengan yang lebih muda...ada yang lebih dahsyat lagi cuba memperisteri yang masih berputik muda..Allahuakbar Nafsu Syaitan kah mereka ini.

Hari ini rakyat khusus rakyat Negeri Kedah Darul Todi...dapat menilai sendiri kuasa Demokrasikah yang berkuasa??? atau kuasa MB dan kroni2 kah yang mampu mengekal kuasa???

kah..kah..kahhhh

Hari ini terbukti...Allah swt takdirkan mereka sendiri menolak kuasa dan jawatan yang ada ,apakah ini masih kuasa dan hajat mereka yang memburu serta kemaruk kuasa selama ini...jawapan TIDAK !!

kah..kah..kahhhhhhh

kah..kah..kah..kahhh

kah..kah..kahhhhhhhh

Yang lebih hebat ada yang sanggup berdusta bukan saja dengan rakyat jelata tetapi dengan Hukum Allah swt..!!

Moga2 para Parasit2 dan Pelesit dalam PAS Kedah sempat bertaubat memohon keampunan dari Allah swt dan rakyat jelata yang dibohongi selama ini sebelum  Jasad kalian menjadi hidangan istimewa ulat2 dan cacing ,jangan sampai di kubur anda nanti direnjis dengan air kencing  dari mereka yang teraniaya !!

Bertaubatlah sebelum mampus !!! itu pesan GMC,kuasa itu hanya seketika rakyat jangan diperjudikan demi kemaruk jawatan dan kuasa. Sepenggal sudah hampir berlalu apa jasa dan hukum allah swt yang sudah anda tegakkan ???

Yang ada hanya hasad dengki sesama bangsa dan sekutu sendiri !!

Takbir !! takbir !! Takbir !!!


Komentar :

ada 3 comments ke “KEDAH DI LANDA RIBUT DALAM BUYUNG TODI.....!! kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

https://www.facebook.com/#!/pages/Kami-Sokong-Dato-Phahrol-jadi-MB-ganti-Ust-Azizan/198700433563139

Anonymous said...
pada hari 

dari ir Pahrolrazi baik yusof Husin akitek PAS kedah kesangan Azizan Razak !! kah..kah..kahhh

Anonymous said...
pada hari 

nampak !! Sudah ada kroni2 Parasit dan pelesit dalam PAS Kedah.Biasanya jerat tidak lupa pelandok,cuma pelandok yg bodoh saja lupa jerat..!!!

kah..kah..kahhhh

Jerat GMC sudah mengena...kah..kah..kahhh

Syabas !! penyokong2 Parasit dan pelesit !!

takbir !! takbir !! takbir !!

Kah..kah..kahhh

Ir Pahrolrazi nak jadi MB kedah??? kah..kah..kahhh
kah..kah..kahhh
kah..kah..kahhh

Elok betapa dulu atas gunung jerai dgn Mahfus..kah..kah..kahhhh

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.