Saturday, March 24, 2012

BILA PENYANGAK menjerit pencuri.!! pencuri !!-


Malam jual ayat2 suci…siang jadi penyangak dan pencuri…!!

Saya terpanggil untuk membuat aduan di sini kerana rasa yang tidak puas hati terhadap penebangan balak yang berleluasa di Kg Iboi, Kg Bukit Hijau dan kawasan sekitar di daerah Baling, Kedah. Aktiviti ini dilakukan oleh pihak kerajaan negeri Kedah yang dahulunya pembangkang.



Phalrolrazi dijangka akan mendedahkan penyelewengan pemberian konsesi balak kepada sebuah syarikat yang dimiliki oleh Roslizan Zakaria yang merupakan Pegawai Khas Menteri Besar dan pada masa yang sama, juga mempunyai pertalian persaudaraan dengan Azizan Abdul Razak dalam masa yang sangat terdekat ini. Juga yang akan turut didedahkan ialah pemilikan sebuah syarikat yang mendapat konsesi balak oleh Faekah binti Hamzah yang merupakan isteri pertama Menteri Besar.


Kah..kah..kahhh

Oleh kerana sudah tersepit dengan Agenda jijik dan Maha Kotor untuk mengulingkan Ostat Azizan Razak hari ini Lanun2 Aqidah ada satu modal lagi yang perlu dimainkan untuk melondek pekong dan cabuk pemimpin sendiri..!!

Inilah padahnya bila Spesis UMNO bertaraf talibarut berwajah Ulama Politik Dajal dalam PAS yg ditabal menjadi pemimpin !!

Kah..kah..kahh.
Kah..kah…kahhh
Kah…kahhh…kahhh

Pada GMC…lu dan Azizan Razak serupa saja….spesis “TALIBARUT” yg bijak menipu dan memutaq belit !!

Kah..kah…kahhh
Kah…kah..kahhhh
Kah…kah…kahhhhh

Sapa pula pemilik Syarikat "PAZARUNDING" dalam Projek KUIN di Kuala Ketil???

Kah..kah..kahhh

Lu…pun serupa..... !!

EXCO Lidah Bewak !!

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

baguih aih hang! ada pemimpin pas rebut kuasa, buka pekung sendiri hang kata talibarut UMNO? mentaliti hang tahap sampah busuk yg tak dikutip di kedah !

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.