Friday, March 9, 2012

HANGPA NAK AJAR SULTAN ATAU SULTAN NAK AJAQ HANGPA??? Kah..kah..kahhh


Lu sapa???...Sapa lu….? Kah..kah..kahhh

Sultan bukan ada masa macam lu…!!kah..kah…kahhh

LANTIK 2 EXCO KAMIKAZE... tunggu sultan lapang…

Kah..kah..kahhh

Juga ..tidak pernah belaku dalam sejarah sebelum ini,tunggu kelapangan Sultan untuk mendapat pekenan Sultan!!

Kah..kah..kahhhh

Baru padan muka..!!!

Bila ditanya sudah kah Dua Exco yang menolak Jawatan mendapat pekenan Sultan kata Azizan Razak.. pihaknya akan menunggu perkenan Sultan sebelum menetapkan majlis kerana perkara itu bergantung kepada "kelapangan baginda".


Macam mana kalau Sultan tak pekenan?

Kah..kah..kahhh

Tentulah... “JawatanKuasa Pemandu “ akan menasihati Sultan agar majlis angkat sumpah bagi EXCO yang tolak jawatan disegerakan kerana EXCO2 tersebut sudah teramat2 GELI untuk kembali memegang jawatan seperti biasa..!!

Kah..kah..kahhhhhh

Bermakna selagi belum mendapat Pekenan Sultan,sebarang kemudahan EXCO “HARAM” diguna pakai kerana tarikh 8 Mach tarik resmi tamat perkhidmatan EXCO!!

Kah..kah..kahhhh

Padan muka !!


Bermakna hanya 10 exco  saja yang mengangkat sumpah bagi pelantikan semula jawatan, manakala 2 ekor lagi KAMIKAZE tidak disenaraikan EXCO. yang dilantik semula cuma sekadar Syok sendiri selagi belum mendapat pekenan Sultan !! ada Faham !! 

Kah..kah..kahhhh

Bermakna mulai hari ini 2 ekor KAMIKAZE ni bukan EXCO lagi jangan dok perasan pulak...selagi belum mendapat pekenan Sultan!!!

Inilah istimewanya Kemelut yang belaku di Kedah kata Niky Aziz ulama capar Jepun,konon-kononnya pada kebiasaan orang berebut2 nak jawatan …tapi dalam PAS Kedah 2 ekor KAMIKAZE PAS ini bergaduh kerana tolak Jawatan,kata Nik Ajis, betoi ka?? 

Dua ekor KAMIKAZE ni begaduh kerana tak mau pada jawatan????

Manusia atau malaikat maut puak2 ni?? yang tolak jawatan hanya Berok saja yang GMC tau,berok pun pandai memberontak kalau tak bagi dia naik pokok nyok bermakna "BEROK" pun mau jawatan inikan manusia biasa lebih2 lagi yang bijak menipu dan memutaq belit,lidah manusia pun boleh betukar menjadi lidah bewak semuanya kerana jawatan.

Sekali lagi GMC nak tawarkan Untuk minum air dari “tapak kaki” 2 ekor kamikaze PAS ini jika benar2 mereka tolak jawatan “kerana Allah swt”  Insyaallah !!

Allahuakakbar….pembohong dan putaq belitnya Politik puak2 ni…

Kalaulah yang bertaraf Ust dibawah ni pun sanggup melakukan kerja-pembohong hingga ketahab ini.. …termasuk menyiram minyak atar di perkuburan korban memali ( untuk menghadirikan bau wangi agar biar dianggap syahid kepada si mati ) ini dijelaskan sendiri oleh Ustaz Haji Omar Khalid kerana beliau sendiri yang menyiramnya….masakan TOLAK JAWATAN atas nawaitu kerana Allah swt ,apakah masih ujud manusia setulus mulusial macam ini lagi dalam politik assabiyyah PAS hari ini...??

Kah..kah..kahhhh

Komentar :

ada 2 comments ke “HANGPA NAK AJAR SULTAN ATAU SULTAN NAK AJAQ HANGPA??? Kah..kah..kahhh”
Gerakan Timur said...
pada hari 

Selamat kembali GMC..

Kahkahkahkahkah...

Asyik hilang manjang..

kahkahkahkahkah...

Anonymous said...
pada hari 

salam.Tak hilang cuma dok ikut ceramah PAS Buih dok pembohong rakyat....wassallam

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.