Tuesday, March 16, 2010

MOGA-MOGA DOA MEREKA YANG TERANIAYA JUGA TURUT DIMAKBULKAN ALLAH SWT.AMIN !


Walaupun Ahli Majlis Syura Ulama PAS Ahmad Awang tidak menambah bilangan hari bagi solat hajat dari 7 hari ke 14 hari seperti yang dicadangkan oleh GMC kepada mereka yang menolak hukum Haram judi dan arak khususnya kepada pemimpin yang lidah bercabang dua menipu bangsa di Kedah Belanda ,moga- moga termakbul juga doa mereka hendaknya….


Allah swt Maha berkuasa ,maha adil dan bijaksana mampu mendengar segala keluhan mereka yang teraniaya moga-moga doa,sekelian sahabat yang mengikuti majlis sembahyang hajat …bukan setakat dimakbulkan doa pada si Mohsin Fadzil Samsuri saja,tetapi termakbul jua doa mereka yang teraniaya dari perbuatan pemimpin yang bijak bermuka-muka dengan hokum Allah ta’alla di Kedah Belanda ..Amin…!

Kita sama-sama tunggu dan reda keputusan dari Allah swt diatas doa mereka dalam solat hajat tersebut..terutama mereka yang teraniaya diatas perbutan dari segelintir manusia yang berwajah haiwan…


Apa yang jelas kenyataan-kenyataan dari mereka dibawah ini sedikit sebanyak dapat memberi satu kesimpulan bahawa adakah doa mereka lebih awal diberi petunjuk oleh Allah swt dari bilangan hari yang sepatutnya yang diharapkan...

Waallhualam..

“saya percaya peringkat awal sidang kali ini akan berlaku satu perkara yang bakal meletupkan suasana politik negara.Apa dia? Tunggu dan lihat!” – Zul4 Kulim.

“KULIM 14 Mac – Sekurang-kurangnya 10 lagi Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) dan Ahli Parlimen (MP) Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kedah dan negeri-negeri lain didakwa akan keluar parti itu dalam tempoh terdekat ini” Yb Radzi Salleh Dun Bebas Lunas.

Dan berita yang terbaru GMC terima …dari sumber yang boleh dipercayai…

“Psssttt....ramai lagi AMK dan MP selangor nak keluar PKR?” dalam masa yang singkat ini…syssst ….

…...Juga ia bukan sendaloka yang boleh dianggap satu hiburan dan mainan.

Cuma segala-galanya akan menjadi kenyataan samada setelah selesai bil 7 hari solat hajat ataupun sebelumnya ,kita sudah mampu melihat apakah petunjuk seterusnya dari Allah swt....diatas doa mereka .

Insyaallah !!

Solat hajat terhadap Mohsin masuk hari ke-4
http://www.malaysiakini

Abdul Rahim Sabri
Mac 16, 10
12:30pm

Majlis sembahyang hajat terhadap ahli parlimen Bagan Serai Mohsin Fadzli Samsuri bagi memohon hukuman Allah terhadap wakil rakyat itu yang keluar PKR 3 Mac lalu, masuk hari keempat hari ini.

Ahli Majlis Syura Ulama PAS Ahmad Awang berkata, majlis solat hajat hari pertama dan kedua berlangsung di Balai Kuliah Tasawwur Islam di berdekatan Semanggol, Perak.

Manakala solat hajat pada hari-hari berikutnya sehingga Jumaat ini akan diadakan di markas dan surau-surau berlainan dalam kawasan parlimen Bagan Serai.

"Pada hari Jumaat ini - hari terakhir solat hajat selama tujuh hari terhadap Mohsin akan diadakan di Masjid Kampung Tinggi, yang terletak bersebelahan markas PAS Bagan Serai," katanya.

Ketika dihubungi Malaysiakini hari ini, Ahmad berkata, majlis solat hajat akan bermula selepas solat Isyak.

Pada Ahli parlimen Bagan Serai Mohsin Fadzli Samsuri ANDA sudah menunaikan tanggung jawab anda mewakili rakyat yang teraniaya dari segelintir pemimpin Kedah Belanda yang haipokrit !!

Insyaallah Allah swt bersama perjuangan anda !!

Komentar :

ada 6 comments ke “MOGA-MOGA DOA MEREKA YANG TERANIAYA JUGA TURUT DIMAKBULKAN ALLAH SWT.AMIN !”
Mordecai Kucai said...
pada hari 

Ini sesuatu yang menunjukkan padangan mereka terhadap Allah.

Allah bukan boleh di tunjuk tunjuk di budak budak dan di suruh suruh. Allah bukannya alat.

Firman Tuhan dalam Quran, "Mereka merancang dan Tuhan pun merancang. Tetapi Tuhanlah perancang yang paling baik." (8:30)

Terima lah akibahnya nanti.

Anonymous said...
pada hari 

salam. Terima kasih hahn yang sudi meninggalkan sedikit komen untuk renungan bersama.

wassallam

Mordecai Kucai said...
pada hari 

Sama sama. Teruskan perjuangan untuk Melayu kerana mereka cuma menyerang UMNO bukan Melayu.

Trojan horses Jantan Betina (Anwar dan Azizah) yang di gunakan oleh kaum lain untuk menyerang hak Melayu dalam perlembagaan harus di perhatikan walau ianya langsung tidak menjejaskan apa apa.

Terima kasih juga mempaparkan komen dan pemikiran saya.

Anonymous said...
pada hari 

T/Kasih kembali hahn...jika ada kelapangan masa singgah lah lagi.

wassallam.

Detguaq said...
pada hari 

Jika doa pecah perut sudah menunjukkan kemujarabannya, aku percaya sembahyang hajat ini juga akan Allah tunjukkan sesuatu yang akan mengInsafkan.....

Allahua'laam...

Anonymous said...
pada hari 

salam.Spring kuat lagi ke det ?

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.