Sunday, March 28, 2010

MASJID GUAR PERAHU - SUMPAH NAJIB.


Syarat sumpah: lafaz dan niat

Lafaz sumpah mesti menggunakan salah satu dari 3 kalimah sumpah iaitu:
“wallahi”, “wabillahi” dan “wattallahi”.


Setiap lafaz sumpah itu perlu disertai dengan niat, tanpa niat ia tidak sah dan cuma sekadar lafaz sumpah sahaja.

Atas nama Allah “Wallahi”, “Wabillahi” ,“Wattallahi”……..

Bahawa saya tidak terlibat dan tidak mengenali perempuan Mongolia yang dituduh sewenang-wenangnya oleh pihak yang tertentu- Dato’ Sri Najib Tun Razak.


Biarlah Allah Swt menjadi saksi kepada apa yang saya katakana didalam Masjid Guar Perahu ini.


Saya tidak mahu orang mengatan ini sumpah resmi…ini bukan sumpah resmi tetapi ini urusan saya dengan Allah swt.Saya berani cakap sebab saya tau saya berdiri diatas prinsip yang benar…..SINI

Takut dengan 3 kalimah ini lalu Anwar dianggap….

“ORANG ISLAM YANG TERKENAL, BAIK, DIHORMATI, BERAKHLAK MULIA DAN ZUHUD.

GOLONGAN PENDAKWAH DAN BERBUDI PEKERTI YANG TINGGI DIDUNIA ISLAM SEPERTI SAUDARA ANWAR IBRAHIM.-

Dan akhir sekali seluruh badut-badut ingusan atau jahlun-jahlun yang terdiri dari penyokong penjilat dan pengampunya mengangap… bahawa…

“Najib memang jahat sejahat-jahatnya... Kalau tak caya, cuba suruh Najib jadi Imam solat sekali.... mampuih dia tak berani....!

Nak pimpin orang solat ni berat tau.... Kejahatan dan dosa besar yg dilakukan oleh seseorang menyebabkan dia tak akan berani jadi Imam solat jemaah.... Sebab tu, mana ada pemimpin UMNO yg sanggup jadi Imam?

Semua terbabit dgn kerja jahat dan dosa besar, sebab tu semua tak berani jadi Imam.....

DS Anwar no problem... pergi mana2, dlm negeri luar negeri, dia selalu diminta jadi Imam.... Apa masalah...?

Eh kaki nombor ekor pun tak sanggup jadi Imam, you ingat kalau Anwar kaki liwat, dia berani ke naik mimbar masjid baca khutbah, lepas tu memimpin solat....?

Lepas dengar ceramah semalam, aku dapat semangat baru..... Mari kita kuburkan UMNO di bumi Malaysia...!

Kita pakat tanam BN hidup-hidup masa PRU13 nanti...! Allahuakbar...!!.http://wfauzdin.blogspot.com/

Begitulah gambaran bertapa bijaknya badut-badut ingusan yang bijak menyanjung mengampu ,menjilat selagi pemimpin tersebut masih menyebalahi politik mereka..

Tetapi seandainya pemimpin yang diampu,dijilat,di junjung dan yang sanggup dikulomnya telor/buahnya selama ini meninggalkan politik mereka.

Secara tiba-tiba segala pujian,sanjungan,dan jilatan akan bertukar kepada memaki hamun mencaci dan mencacai pada mana-mana bekas pemimpin yang pernah mereka mengulum dan menjilat telornya selama ini… Iblis laknatullah pun menagis mendengar segala caci maki mereka yang bergelar diri mereka penyokong/pemimpin Islam…!!

Mereka ini katanya terdiri dari badut-badut ingusan yang hebat mengutib derma jihad dan bijak memaki hamun….

Tapi kata bekas pemimpin mereka yang pernah menjadi tempat mereka menjilat telor/buahnya bagai lembu yang kemaruk menjilat garam….

“Tapi teman maafkan badut-badut ingusan ni yop, sebab dema ni golongan jahlun.sebenarnya!”- Zul4 selanjutnya disini

Hari ini terbukti golongan jahlun atau badut-badut ingusan inilah sebenar-benarnya yang menjadi sebagai “`The Dog Attack'.” Oleh pemimpin mereka agar menyerang dan menyerbu mana-mana pemimpin yang meninggal perjuangan atau lompat parti…

Dan “`The Dog Attack' inilah juga dijadikan sebagai badut-badut yang mampu dan sanggup menjilat,mengampu, dan mengulum mana-mana telor/buah pemimpin yang masih sanggup berada dicelah kangkang kalipah Guan Eng atau si mamat chauvinis dan rasis seperti kata Zul4 tersebut.

Pada mereka itulah kalipah baru mereka,selain dari Gobala dengan “wama karu..wama karula “ SINI
dan ulama Nga Kor Meng dengan ayat 90..SINI

Jadi tidak hairanlah jika badut-badut ingusan atau jahlun-jahlun tersebut sanggup memuji,menjilat,mengampu dan mengulum pula buah Gobind Singh Deo.…si anak kapiaq harbi yang menentang Islam selama ini dan sanggup mencabar langkah mayatnya !!

Kononnya kini ……”Gobind Singh ni memang macho... walaupun perawakannya nampak tegas, ... Aku sempat berjabat tangan dgn dia semalam, fuuuh... rasa mcm bersalam dgn Sunjay Dutt pulak..” http://wfauzdin.blogspot.com/

Begitulah hebatnya badut-badut atau jahlun-jahlun tersebut mengampu,menjilat,dan mengulum telor pemimpin mereka selagi pemimpin tersebut sanggup berada dibawah kangkang kalipah Guan Eng,dan ulama-ulama kapiaq harbi .

Manakala mana-mana pemimpin yang dulunya mereka sanggup mengulum telor/buahnya hingga kepangkal ,tetapi apabila keluar saja dan menentang politik mereka secara otomatiknya dianggap sebagai haiwan….

Walaupun jika dulunya mereka ini dianggap kalipah,atau ulama yang mampu menjadi imam,berkhutbah,mampu membimbing kuliah-kuliah agama jauh lebih hebat dari Dato’ Najib.

Berbanding dengan Anwar yang no problem menjadi imam dimana saja…. Tetapi malangnya takut serta duyus untuk membuat pengakuan didepan Allah swt dengan hanya menyebut tiga kalimah Allah ia itu “Wallahi”, “Wabillahi” ,“Wattallahi”……..untuk menafikan perbuatan kejinya yang dianggap Fitnah !

Walaupun di Masjid kampung halaman sendiri…

Inilah hebatnya kaki liwat yang dianggap oleh badut-badut atau “`The Dog Attack' yang selama ini berani naik mimbar masjid baca khutbah, lepas tu memimpin solat....

Tetapi malangnya tidak pula berani untuk tampil menyebut 3 kalimah “Wallahi”, “Wabillahi” ,“Wattallahi”…

……bahawa saya Mat King Leather tidak pernah terlibat dan tidak pernah mengali lubang taik Mohd Saiful Bukhari Azlan yang dituduh sewenang-wenangnya keatas diri saya oleh pihak Kerajaan UMNO !!

Cukup ! dan memadai sebagai bukti zuhudnya dia hari ini seperti yang didakwa oleh Ulama tersohor dunia tersebut!! !!

Tetapi Pelik !! cukup Pelik ! ” Anjing biasa berani kacau anak kucing saja...

Tetapi bapak rimau yang tiada siapa berani kacau....??? takut untuk menyebut 3 kalimah Allah tersebut !!

Mengapa ! dan mengapa !! andainya kita dipihak yang benar !!

Apakah kita hanya harimau sarkes yang dibela dan diheret didalam sarkar kesana sini …sekadar untuk dijadikan alat untuk mengaut keuntungan…?

Yang patuh tunduk dan patuh serta takut dengan sedepa kayu tas?

Untuk mengetahui selanjutnya bertapa bijak “`The Dog Attack' atau jahlun-jahlun atau badut-badut ingusan tersebut mengampu,menjilat dan mengulom telor/buah pemimpin mereka …tanpa mengira haram dan halal, bangsa dan agama sila ke laman ini untuk menilainya sendiri bertapa bahlolnya si badut-badut ingusan yang sanggup diperlembu kan dan sanggup menjadi tukang-tukang mengulum telor/buah DAP hari ini.

Allhauakbar..moga2 Allah melindungi kita dari mendekati puak-puak kapiaq harbi ini,


KISAH MENARIK DALAM SATU CERAMAH PR
SINI

Komentar :

ada 7 comments ke “MASJID GUAR PERAHU - SUMPAH NAJIB.”
C L J said...
pada hari 

Apabila datang kepada kamu seseorang membawa sesuatu berita maka hendaklah kamu semak ..... ...... .....

Allahhuakbar.

Semuga apabila kita membaca ayat ayat dari Al Quraan, hendaklah kita membaca selengkapnya. (jangan sekerat sekerat) dan semuga kita sentiasa didorong oleh keinginan untuk mematuhi kaedah kaedah menghalusi fahamannya.

Inshaallah kita akan dilindungi dari kesesatan.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Salam. T/K CJL kerana mininggalkan sedikit komen buat panduan kita semua.Insyaallah mudah2an ia dapat membuka ummat melayu islam sekelian. wassallam

C L J said...
pada hari 

Sudah hamba linkkan di fb Putera Mahamiru. OK la kot. Tetapi izin dipohon juga ni. TK.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam. Bro CLJ no Problem !! wassallam

Anonymous said...
pada hari 

good work GMC. Keep it updated.

Anonymous said...
pada hari 

HANCUR UMNO

C L J said...
pada hari 

Mashaallah .... lama kita tak ikut catatan ini. Tak sedar ada catatan dari orang yang tidak sudi menyatakan dirinya (ghaib ?) seperti meninggalkan ungkapan yang garang dan ganas dalam huruf besar (HANCUR UMNO) pada 1hb April yg lalu.

Biasalah bagi puak depa tu dengan senda gurau yang begitu; tetapi 1hb April itu ialah hari kematian Salahuddin Al Ahyubi ditangan Richard The Lion Heart yang biasanya membuatkan hamba tidak dapat menerima sebarang senda gurau pada hari itu.

Semuga Anonymous yang mencatatkan ungkapan itu bukanlah seorang yang mengucapkan dua kalimah syahadah. Takut ada malang kelak akan menimpa dirinya.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.