Wednesday, March 24, 2010

LAGI KELUAR PKR - SABAH SUDAH TERHIDU BANGKAI-


Bukan setakat kita disemenanjung Malaysia saja mula terhidu pembohongan Anwar yang direstui oleh ulama King Leather yang ditawarkan Jawatan Timbalan Perdana Menteri Pasola.

Tetapi Sabah Serawak yang terpisah dengan lautan yang luas juga sudah pun mula terhidu pembohongan yang direstui oleh Ulama King Leather dari Semenanjung!

Ini bermakna pembohongan itu lebih jijik dan kotor dari apa yang sedang Anwar lalui hari ini.Lebih-lebih lagi pembohongan tersebut direstui oleh Ulama tersohor King Leather yang mencipta Amanat Dajjal mengkapiaqkan bangsa selama ini.

Kesudahannya PKR sabah menerima padah dari pembohongan yang direstui oleh ulama King Leather..yang tergila-gila untuk menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri bersama sekutunya kapiaq harbi.

Haram halal ,kappiaq dan muslim sudah tidak diambil peduli asal dapat menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri.Inilah wabak penyakit Cinta dunia yang sudah bersarang dalam jiwa Timbalan Perdana Menteri Pasola ini.



300 ahli PKR masuk UPKO

TELUPID 23 Mac - Parti Keadilan Rakyat (PKR) Sabah menerima tamparan sekali lagi apabila 300 ahlinya dari bahagian Telupid hari ini mengisytihar keluar parti untuk menyertai Pertubuhan Pasokmomogun Kadazandusun Murut Bersatu (UPKO).
Majlis penyerahan borang keahlian disempurnakan wakil kumpulan berkenaan, Alexious Michael Angkangon kepada Naib Presiden UPKO, Datuk Dr. Ewon Ebin dalam satu majlis di sini hari ini.

Serentak itu, Ewon yang juga Menteri Pembangunan Luar Bandar negeri melancarkan UPKO Bahagian Telupid dan Tongod.sini

Komentar :

ada 0 comments ke “LAGI KELUAR PKR - SABAH SUDAH TERHIDU BANGKAI-”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.