Thursday, March 4, 2010

TERTIPUKAH BANGSA DENGAN REPLIKA KUDA TROJAN!!

Perang Trojan Tanpa JUAL BELI CALON….mampu mengubah suasana…tanpa amaran Aceh ranap sekelib mata !!
TROY…



Tanggal 26 Disember 2004 masih segar dalam ingatan....satu peringatan dari TUHAN kepada umatnya yang leka dan semakin menjauhi dari TUHAN...tanpa sebarang amaran dan tatkala santa sibuk menagihkan hadiah pada umat jesus..sedang umat yang berpanjikan islam leka dengan hiburan yahudi..sedang manusia leka dalam tidur..tiba-tibe dikejutkan dengan bencana TSUNAMI yang mengemparkan hampir seluruh pelusuk dunia...

Tanggal PRU12....juga masih segar dan subur dalam ingatan seluruh pemimpin serta penyokong UMNO....

Kepada Umat UMNO yang masih leka dan semakin jauh meninggal perjuangan asal mereka tanpa sebarang amaran dan tatkala mereka sesame mereka bercakaran dan sewaktu Pakatan sedang merencana sandiwara…

Tiba..tiba dikejutkan dengan bencana TSUNAMI pakatan.. ramai tokoh PKR akan meninggalkan Parti…..???


“Lebih 10 wakil rakyat tetap keluar PKR

KUALA LUMPUR 3 Mac - Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim tetap dengan jangkaannya sebelum ini bahawa lebih 10 wakil rakyat akan keluar daripada parti itu.” http://www.utusan.com.

“Ramalan hampir jadi kenyataan.

KUALA LUMPUR 3 Mac - Ramalan Parti Keadilan Rakyat (PKR) akan kehilangan lebih 10 orang wakil rakyat semakin hampir menjadi kenyataan dengan tindakan terbaru Ahli Parlimen Bagan Serai, Mohsin Fadzli Samsuri hari ini mengumumkan keluar daripada parti itu.” http://www.utusan.com.

Mengapa …tiba-tiba berita ramai akan meninggalkan Anwar…

Apakah anwar akan mencipta satu epic Troy ia itu kisah Perang trojon!....


“Tian Chua timbulkan teka-teki

KUALA LUMPUR 3 Mac - Ketidakhadiran Pengarah Strategik Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua pada sidang akhbar 10 Ahli Parlimen parti itu bagi menyatakan kesetiaan pagi ini menimbulkan teka-teki.” http://www.utusan.com.

Tsunami..yang tiba-tiba terjadi disaat kegawatan isu liwatnya…bukan 1,2 atau tiga…tapi mungkin 10 lagi akan meninggalkan PKR?sewaktu Anwar tersepit dan tekapit…?

Bila Tian Chua…(Pengarah Strategi ) GMC ulangi PENGARAHSTRATEGI…..diikuti Mansur Osman membuat kenyataan 5 akan keluar Pakatan …


Apakah Isyarat awal kuda Trojan sudah mula dibina kerangkanya untuk mengisi jumlah hulubalang Refomasi….untuk menawan bangsa yang masih lena dan yang masih berdekah ketawa…leka.

Kerana mereka menyangka musuh sudah tewas tanpa selesai bicara…!


AWAS UMNO YANG MASIH BERDEKUR LENA…

PULUHAN bala tentara Kerajaan Yunani pimpinan Achilles menerobos pantai sambil berjalan perlahan.

Perisai mereka saling merapat di atas kepala --tak ubahnya tempurung kura-kura-- menahan muntahan panah serdadu Kerajaan Troy. Puncaknya, bala tentara Yunani berhamburan menyerbu, merebut kuil Apollo.




Dari atas kuil, Achilles (Brad Pitt) mengacungkan pedang sebagai pertanda kemenangan.

MATA nya menyala....!! Yang terjadi, dengan serangannya ini Achilles mencabik kesepakatan damai Agamemnon, Raja Mycenae dari Yunani, dengan Pangeran Hector dari Troy.

Menelaus bersumpah merebut kembali Helen dan membunuh Paris. Tapi perkara ini tak lantas berhenti jadi sekadar perseteruan antara DUA LAKI-LAKI….



Menelaus mengompori Agamemnon agar menyerukan perang atas nama harga diri dan kehormatan. Maka, seribu kapal pun diberangkatkan melintasi samudra.

“”……….. sistem kehakiman di negara ini yang dianggap tidak dapat mencerminkan keadilan sebenar apabila melayan tuduhan yang tidak masuk akal ke atas Anwar”” .” Setiausaha Politik Menteri Besar Kelantan.

“Anwar boleh menjadi seorang lagi Aung San Suu Kyi kerana Anwar dilihat ancaman kepada Najib.” Setiausaha Politik Menteri Besar Kelantan.

YANG TERSIRAT LEBIH BAHAYA DARI YANG TERSURAT….

Komentar :

ada 0 comments ke “TERTIPUKAH BANGSA DENGAN REPLIKA KUDA TROJAN!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.