Tuesday, March 23, 2010

ANAK HARAM.


ZUL4 jangan sekadar terus menyalak didalam Blognya saja.Setahu GMC Isu murtad Zul4 banyak bukti dan memiliki jumlah angkanya yang tepat disetiap negeri.

Apakah Zul4 sudah lupa satu ketika dulu sewaktu Zul4 belum memiliki kuasa seperti hari ini,Zul4 bagai tikus terpaksa menyusup dan dan belidung dari berhujah isu murtad…

Dan hari ini satu isu lagi yang cuba dibangkitkan oleh Zul4 bila beliau pura-pura tergejut seolah tergejut dengan pendedahan zahrin dengan tipu muslihat bekas bossnya.

Hari Zul4 terkejut lagi dengan kenyataan Syed Mohd Alwi…

“…..terkejut dengan kenyataan oleh Dato' Syed Mohd. Alwi, Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Negara yang disiar dalam akhbar The Star hari ini Isnin 07 Rabi'ul Akhir 1431/ 22 Mac 2010 di mukasurat N.49 mengenai gejala kelahiran anak luar nikah dikalangan gadis Melayu beragama Islam” Zul4

Kini tiada lagi alasan untuk Zul4 berselindug kerana tiada ada kuasa seperti dulu.

Hari ini dia sudah mampu berada didalam dewan yang mulia…disana tempat yang sesuai untuknya menyalak dan berkokok dan membukti segala-gala yang pernah dibangkitkan dalam ceramahnya satu masa dulu terutama isu murtad.

Dan kini isu anak haram yang tidak berdosa kononnya dihantar ke rumah perlindungan bukan Islam. Malahan ada maklumat menyatakan bayi-bayi ini diambil sebagai anak angkat oleh orang bukan Islam mengikut kenyataannya. sini Saya terkejut

Apakah hari ini Zul4 masih mau berkokok dan menyalak lagi seperti dulu hanya sekadar mengeluarkan kenyataan untuk melepas batuk ditangga dengan kenyataan-kenyatannya tanpa ada usaha dan suara pembelaan daripadanya yang bergelar pemimpin Islam yang sudah mampu segala-galanya tidak lagi seperti dulu.

Kini Zul4 sudah ada kuasa,ada suara dan mampu menyalak pula..jika Isu kalimah Allah Zul4 sanggup disepak dari PKR apakah Isu anak haram tanpa pembelaaan sewajarnya Zul4 tidak mampu bersuara..??..

Bukan sekadar berkokok dlm blognya saja…melalui kenyataan-kenyataan..

“Saya berpendapat sudah tiba masanya….
“Sistem pendidikan juga perlu dikaji semula….
Kita tidak perlu generasi yang mencapai A++ tetapi akhlaknya runtuh..
“Anak-anak Melayu beragama Islam ini sepatutnya didedahkan kepada pengajian berkaitan kejantinaan ini dari awal…
“ kaedah pendidikan dan tarbiyyah lebih patut diutamakan bagi anak-anak ini….
“Saya percaya para pakar pendidikan boleh duduk semeja….

Hari ini bukan masanya lagi Zul4 terus menyanyi seperti dulu lagi…hari ini sudah sampai masanya Zul4 bertindak bukan menunding jari seperti gelagat fir’un-fir’un yang pernah menjadi sekutunya dulu... Akhir nya satu Hukum allah ta’ala tidak mampu fir'un tersebut ditegakkan.

Setakat…meluahkan dan menyalak didalam blog ….dengan kenyataan

“…pada pandangan saya !……pada hemat saya !!… saya percaya..!..kita tidak perlu itu dan ini..!!..saya rasa itu dan ini..!! dan lain-lain lagi tidak membawa apa faedahnya…

Cadangan GMC elok Zul4 meletak jawatan sahaja dari terus berkokok dan menyalak tidak tentu punca…kerana ia tidak mendatangkan apa-apa munafaat pada bangsa…agama dan Negara.

Kerana masalah murtad dan isu anak haram yang berluasa hari ini perlu tindakkan yang drastic bukan setakat bercakap kosong dan melalak dlm Blognya saja !! seperti perjuangan politik fir’un-fir’un yang bijak menunding jari hari ini.

Akhirnya tersungkur dikaki kapiaq harbi …

Brovo Zul4 !! jgn banyak membuat kenyataan dan andaian lagi!!

Komentar :

ada 0 comments ke “ANAK HARAM.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.