Monday, December 3, 2012

Antara dakwaan Deepak Jaikishan dan dakwaan Soleha Hussain Mangsa Tabung Memali !


Siapa yang lebih silap tidak jawab dakwaan mereka? Najib atau para2 ulama dan kepimpinan PAS yang dilabelkan sebagai sebuah Parti yg memperjuang kan Islam?


“ Penyelewengan, penipuan dan salah guna kuasa pimpinan Pas, bukan saja individu tertentu, malah melibatkan Pas itu sendiri. Penyelewengan dan penipuan berjuta ringgit milik berpuluh orang anak yatim serta 14 orang balu dan juga hampir 200 orang mangsa Memali langsung tidak diendahkan oleh pucuk pimpinan Pas. Ia tidak mahu disensasikan, sebaliknya dianggap isu yang basi”

Mereka ditipu oleh sebuah parti yang berpengaruh atas label perjuangan Islam. Saya cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnah.


Bukan kah cabaran Penulis buku tersebut juga akan menambahkan keyakinan dan persepsi umum terhadap kebenaran dalam segala yang dinyatakan oleh penulis dalam buku tersebut lebih2 lagi kenyataan tersebut datangnya dari mangsa2 yang ditipu dan diputaq belit dan dizalimi oleh pemimpin PAS sendiri.

Persoalannya mengapa PAS tidak mengguna peluang yang dalam dalam muktamar PAS baru2 ini untuk menjelaskan isu yang mengaibkan tersebut pada umum.


PAS bukan saja tidak menjawab kenyataan demi kenyataan dari balu2 atau mangsa2 yang ditipu oleh mereka malah PAS menghalang! mengugut !memulau ! menyingkirkan malah ada yang digantung dan dinafikan keahlian mereka !!

Berikut adalah kenyataan dan cabaran mangsa penipuan PAS terhadap kepimpinan yang kononnya dilabel perjuangan Islam untuk dijawab.

“Saya [C.N AL AFGHAN]cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnah”
Dakwaan dari mangsa2 penipuan sendiri selaku Isteri kepada allahyarham Ust Ibrahim Mahmood.

“ Soleha Hussain, mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada tetapi selama ini saya tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan”

“ Mangsa2 yang terlibat dalam pendedahan penipuan Tabung Memali itu berada dalam ketakutan kerana diugut oleh Pemimpin/penyokong-penyokong PAS dari luar Memali… “

Najib atau PAS yang silap?

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang gagal memanfaatkan Perhimpunan Agung Umno (PAU) yang diberi liputan meluas untuk menjawab dakwaan ahli perniagaan Deepak Jaikishan...sini.http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/14980-najib-silap-tidak-jawab-dakwaan-deepak

Komentar :

ada 2 comments ke “Antara dakwaan Deepak Jaikishan dan dakwaan Soleha Hussain Mangsa Tabung Memali !”
Anonymous said...
pada hari 

Apakah hukumnya makan dari harta anak2 yatim? Bagi PAS ianya sudah menjadi satu ibadah.

Anonymous said...
pada hari 

halal dan harus makan harta anak2 yatim mengikut agama PAS sial,bila dah terdesak...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.