Saturday, December 8, 2012

PAS SONGLAP DUIT TABUNG MEMALI LEBIH BERTAMADUN BERBANDING UMNO!!! KAH..KAH..KAH..KAH..

Bila Parti Sial Se-Malaysia bicara tentang "tamadun" bewak dan babi pun turut ketawa berdekah-dekah... 

 “KUALA LUMPUR: Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor mengucapkan tahniah kepada Pemuda Umno Bahagian Gombak, Selangor kerana telah membantu Pakatan Rakyat untuk mempamerkan sifat sebenar Umno dan Barisan Nasional yang ganas dan tidak bertamadun seperti di dalam kejadian ‘serangan’ terhadap program anjuran Pakatan Rakyat di Batu 8, Gombak Utara kelmarin”[sini] 

Peristiwa berdarah di Gombak VS Peristiwa Tabung Memali… 

Siapa lebih bertamadun??? 

Bertamadun sangat kah PAS berbanding UMNO jika mau dibandingkan isu tabung Memali dan isu berdarah ciptaan PAS sial di Gombak? kah..kah.kahhh. Kah….kah…kahhh.

Bukan saja sape yang mendengar kenyataan PAS tersebut turut ketawa....!! Babi dan bewak dihutan pun turut ketawa dengan kenyataan pemimpin dari politik jalang  tersebut

 Jika UMNO …. kata pemimpin dari Politik Jalang …mempamerkan sifat ganas tidak bertamadun dalam peristiwa berdarah ciptaan PAS di Gombak yang cuba di Provok untuk mendapat perhatian rakyat…. 

Jangan terlepas pandang pula kita tentang Isu yang paling mengaibkan di Memali PAS songlap duit tabung balu !! dimana ketamadunan PAS? 

Kah..kah..kah.. 
Kah….kah…kah… 
Kah…kah…kahhhh

Bertamadunkah PAS yang cuba menangani Isu penyelewengan duit tabung yang sudah belaku sekian lama yang berlarutan hingga ke hari ini cuba diselindungi oleh pemimpin PAS?

Bertamudun ke PAS berbanding UMNO dalam usaha PAS melindungi penipuan PAS selama ini terhadap balu2 dan anak2 yatim? 

Kah..kah..kah.. 
Kah..kah..kah.. 
Kah…kah..kahhh.

Baca keluhan dan rintihan dari mangsa2 kezaliman PAS dan sikap ketamadunan PAS terhadap mangsa penipuan mereka di Memali…dan sikap pemimpin PAS dalam Peristiwa Memali…. 

..kah..kah….\ 
Kah..kah..kah..
Kah…kah…kah.. 

Episod petama bemula dengan pembohongan ….dan  yang Maha dahsyat.
  
” Kubur mangsa Amanat Dajal Hadi Awang wangi dgn renjisan bertong2 minyak atar seawall pagi untuk menyakinkan bahawa mangsa2 tragedi syhid…” 

“Mangsa2 yang terlibat dalam pendedahan penipuan Tabung Memali itu berada dalam ketakutan kerana diugut oleh Pemimpin/penyokong-penyokong PAS dari luar Memali… “ 

“Semua mangsa tidak puas hati dengan cara pihak jawatankuasa penganjur majlis itu serta sikap Datuk F'adzil Noor yang dianggap tidak professional serta ADIL dalam menyelesaikan masalah pengurusan tabung berkenaan”…? 
  
 'Abdul Rahim Lah, 35, berkata, beberapa hari selepas pecah berita laporan polis ada pihak tertentu menelefonnya sambil menyifatkan dakwaan balu-balu terbabit hanyalah rekaan dan 'sandiwara'. ”…  

"Soleha Hussain, mangsa balu Allahyarhan Ust Ibrahim Libya mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada tetapi selama ini beliau/balu tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan'.

 "Soleha Hussain, mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada tetapi selama ini saya tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan']… 

 “Pusara itu sebenarnya telah disiram dengan minyak wangi (minyak atar) bergred tinggi pada setiap hari selepas subuh sejak pengkebumian arwah” : [oleh Ustaz Omar Khalid, seorang ulama PAS]!!! 

 “ Mangsa2 penipuan PAS dipinggirkan malah ada yg disingkirkan dari menjadi ahli..dan ada yg digantung keahlian…dan yg lebih menyedihkankan lagi dinafikan keahlian mereka”. “Datuk Fadzil Noor selaku Presiden PAS tidak mengendahkan pendedahan mangsa malah memihak kepada pihak yang didakwa menipu”- Mangsa"

  “Soleha Hussain mendedahkan bahawa beliau menjadi mangsa penghinaan oleh penyokong-penyokong PAS.beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan”. 

 “Mangsa penipuan mendakwa wang tabung yang bertujuan membantu balu-balu dan anak-anak mangsa tragedi itu telah habis dan hidup mereka kini dalam kepayahan.ada yg meninggal dalam keadaan yg menyedihkan”. 

Dan….berakhir dengan sikap penipu !! "ketamadunan" pemimpin PAS yang cuba melindungi penipuan dan kezaliman  PAS terhadap mangsa2 tabung di Memali. …!! 

Bertamadun sangat kah pemimpin yang ber LIDAH bewak ini…ini kah sikap "kertamadunan"  pemimpin PAS terhadap mangsa? bijak menipu!! berbohong !! dan manzalimi mangsa2??

Kah..kah..kah..

kah..kah..kah...
kah..kah..kahh...

Cermin-cerminlah diri...
 

“Pemuda Pas Pusat pula melarang orang ramai membeli buku yg mendedahkan penyelewengan pemimpin PAS terhadap tabung Memali selama 25 tahun..” 

“Mat Sabu juga mendakwa kononnya mangsa2 yang cuba mendedahkan penyelewengan Tabung Mangsa Memali tersebut sama dengan perbuatan kaum Nabi Noh dan Nabi Lut yang dilaknati Allah dan bakal menjadi ahli neraka” 

Apakah PAS lebih bertamadun berbanding UMNO dalam usaha menangani Isu penipuan,dan pembohongan mereka dalam Peritiwa menipu Tabung anak2 yatim diMemali!! 

Dimana ketamadunan PAS dalam Peritiwa berdarah di Gombak berbanding di Memali?? 

kah..kah..kah... 
kah..kah..kah...kah..
kah..kah..kahhhkahhh 

Bila pemimpin Politik jalang berbica ketamadunan...bewak dan babi dikandang  DAP pun turut gelak.....!!!

kah..kah..kah.. 
kah..kah..kah...kah..
kah..kah..kahhhkahhh 

Inilah rupa paras sebenar pemimpin Politik Jalang Se-Malaysia..!!!
Pakaian mereka tidak melambangkan ciri2 keperbadian mereka yang sebenar....

 he...he...he...

PAS memang Parti Melayu SiaL...!!!

Komentar :

ada 7 comments ke “PAS SONGLAP DUIT TABUNG MEMALI LEBIH BERTAMADUN BERBANDING UMNO!!! KAH..KAH..KAH..KAH..”
MELAYUJATI said...
pada hari 

Bagi aku pemuda UMNO biasanya adalah kumpulan yang cool dan tidak pernah menimbulkan kekacauan, mereka telah diasuh dengan tatasusila oleh pemimpin utama UMNO, jadi sekiranya kejadian berlaku seperti digombak adalah kerana provokasi dari PAS. Mana2 pun pergilah kalau ada je puak ni akan mencetuskan kekacauan. Kerana PAS pun terbina atas kekacauan politik juga. Kalaulah UMNO ni parti yang ganas, sudah lama Malaysia ni huruhara kerana UMNO adalah parti yang memerintah, saban hari akan melakukan urustadbir negara yang melibatkan semua rakyat Malaysia termasuk lah puak2 PAS ni. Tapi Malaysia aman damai kerana keadilan pemerintahan oleh UMNO. Tapi kalau PR yang memerintah tak tahu lah sebab bila dapat kuasa dalam perintah Negeri pun habis kacau dibuatnya.

Anonymous said...
pada hari 

RAKYAT LEBIH TAHU SIAPA UMNO... tahulah kami mengajarnya nanti.

Anonymous said...
pada hari 

RAKYAT DAH TAHU SIAPA PAS.. org spesis babi lahanat mcm nik aziz je tak tahu

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

YANG TAU TENTANG PAS HANYA LANGAU2 YANG SUKA PADA BANGKAI SAJA....

KAH..KAH..KAHHH

KAH..KAH..KAH..

KAH..KAH..KAH..

Anonymous said...
pada hari 

bertambah hina PAS.....sanggup songlap duit utk balu balu, anak anak yatim MEMALI.....sungguh MEMALUKAN....patut la sgt ALLAH SWT hina kan PAS Mmenjadi anjing DAPigs..

Anonymous said...
pada hari 

Ini lah PAS parti yang paling tak amanah yang cakap tak serupa bikin. Sampai sekarang masih tak mampu nak jelaskan kemane perginya duit kutipan mangsa mamali yang di songlapnya. Mana?, mana?, mana?.....

Anonymous said...
pada hari 

RAKYAT LEBIH TAHU SIAPA UMNO... tahulah kami mengajarnya nanti.

kenapa tuan marah kepada rakayat yang lebih tahu siapa UMNO dari tuan sampai nak mengajarnya?

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.