Thursday, December 20, 2012

Marahkan UMNO nik Aziz lebih bernafsu...kah..kah..kah...


"Insya-Allah...apa sahaja yang Umno tidak suka, itulah yang saya akan buat (bertanding)".

kah..kah..kah..
kah..kah..kah..
kah..kah..kah...

"Nik Aziz mengulangi pendiriannya untuk tetap bertanding pada pilihan raya umum....walaupun keadaan kesihatannya dipersoalkan,Kerana UMNO Nik Aziz bertanding..."

kah..kah..kah..
kah..kah..kah..
kah..kah..kah...

Inilah nasib yang menimpa UMNO !Penyebab utama Nik Aziz nak bertanding lagi pun kerana UMNO...

kah..kah..kah...


...untuk bertanding pada pilihan raya, ia sama sekali tidak memerlukan seseorang calon itu sihat tubuh badannya tetapi cukup mempunyai pemikiran yang baik...

kah..kah..kah..
kah..kah..kah..
kah..kah..kah...

Bermakna dalam PAS di Kelantan tidak lagi lagi tokoh2 PAS yang mempunyai pemikiran yang lebih baik dari Nik Aziz!!!

Dan kerana UMNO lah Nik Aziz masih mau bertanding,sepatutnya Nik Aziz perlu berterima kasih pada UMNO,mungkin bukan kerana UMNO sudah tentu Nik Aziz tak terpilih lagi kerana usia dan keuzurannya.Inilah bijaknya Nik aziz mencalunkan dirinya dalam PRU13 nanti....semuanya kerana UMNO !!!

kah..kah..kah..
kah..kah..kah..
kah..kah..kah...>>>>>sini<<<<

Komentar :

ada 3 comments ke “Marahkan UMNO nik Aziz lebih bernafsu...kah..kah..kah...”
Anonymous said...
pada hari 

Baik ke pemikiran POK NI,bagi yg taksub memang baik,tapi ta nampak pun idea untuk membangunkan ekonomi,dan lain bidang yang mana Islam pun menganggap ia amat penting.Bukankah Kefakiran itu membawa kepada kekufuran!Pemikiran yang baik ni biasanya dapat dinikmati oleh orang ramai,tapi pemikiran pok nik hanya diterima oleh pengikut yang taksub je

mohd. natar said...
pada hari 

...Kuat juga lagi nafsu orang tua nie ye?. Bukan kah elok kalau dia dok berihat kat rumah atau beribadat ke atau buat kelas agama ke dari bermain politik?. Macamana nak dapatkan pemikiran yang baik jikalau badan sudah uzur?.

Saya rasa dia nie seorang yang ego dan yang suka pada glamour.

Dia tengok kalau ada orang yang seronok dok dengar dia berucap ke, maka akan naik lagilah tocangnya.

Dia nie bukan ada kebolehan berpolitik pun. Cuma ada sekumpulan yang taksub pada dia yang buat dia lupa daratan tuu.

Walhal ada berjuta juta lagi orang yang dah meluat dan benci menatap wajahnya yang kerepot tu.

Tapi dia tak sedar.

Dia rasa dirinya masih muda.

Masih bertenaga.

Ingatlah Nik Aziz bahawa kawan kawan seperjuanganmu pun dah tinggalkan kamu. Rumah dah kata pergi. Kubur dah kata mari. Tunggu apa lagi. Berhentilah dari berpolitik.

Mohon keampunan dari Allah diatas segala kesilapan, keterlanjuran, kemungkaran dan salah silap yang anda dah lakukan terhadap umat Islam dan orang Melayu semua. Anda bukannya maksum.

Anda adalah seorang manusia kerdil yang pasti melakukan kesilapan.

Contohnya bila anda memperlekahkan kebesaran junjungan besar kita Nabi Muhammad SAW sewaktu kelahiran baginda.

Semoga coretan ini dapat ditatapi dan dibaca oleh Nik Aziz Nik Mat dan ahli ahli PAS aeluruhnya...

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Komen dari sahabat2 gmc diats blh membuat penganut pas lebih meroyan...kah...kah..kah..tq bro krn sudi meningalkan sedikit komen...ttg pas sial hari ini.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.