Wednesday, December 5, 2012

PAS bukti ketiak Soleha Husin lebih busuk dari ketiak Raman Maidin, ...Kah..kah..kahh


"Masa kahwin ok je tetapi bila tebarai cerita sebenar Tabung Memali macam-macam keburukan dikatakan kepada mangsa2 yang terlibat Syuhada murahan lah !! ahli neraka lah !! kaum Lut lah..

Hari ini Ketiak Raman Maidin yang betoi 2 busuk dan hapak pun PAS sanggup hidu,…
"Ketiak Raman Maidin bau atar lah!! , tidur dalam iman lah, pengikut kaum mamak kadir Fadil lah lah...macam-macam lagi."


Bukan setakat itu saja, PAS sanggup mencanang ketiak yang hapak dan tengit Raman Maidin yg menyertai PAS itu berbau atar dan kasturi semerbak harum ataq dan kasturi yang disimbah di kubur di Memali oleh talibarut PAS.

Begitulah halnya perjalanan Politik PAS hari ini… Ibarat “langau dan bangkai “yang tidak boleh dipisahkan sampai bila2 atau lebih tepat lagi Anjing yang biasa makan taik,PAS sanggup menghidunya walaupun PAS tidak makan taik lagi hari ini.

Tetapi mana mungkin …jika taik yg sudah lama menjadi idaman PAS dulu haram dan kafir kini sudah di “tahaluf siasi” menjadi hidangan istimewa Politik mereka hari ini…..

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999”

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..


“Saya menjadi mangsa penghinaan oleh penyokong-penyokong PAS.beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan”. Soleha Hussain

“saya tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan” Soleha Hussain

“Mat Sabu juga mendakwa kononnya mangsa2 yang cuba mendedahkan penyelewengan Tabung Mangsa Memali tersebut sama dengan perbuatan kaum Nabi Noh dan Nabi Lut yang dilaknati Allah dan bakal menjadi ahli neraka”…….!!

Begitulah Politik PAS dan Taik hari ini…jika dulu setiap apa yang keluar dari mulut para Isteri2 atau balu2 mangsa Memali mampu melimpah ruah tabung Memali…kini tiada lagi…mereka tiada nilai dan berharga.

Pada PAS hapak ketiak Rahman Maiden dan Hancingnya air DAP lebih harum dari apa yg balu2 luahkan hari ini.

Dulu….air kencing mangsa2 dan balu2 Memali pun PAS sanggup jadikan minyak “celak” !!!

Hari ini segalanya sudah berubah…mangsa dan balu sudah disama tarafkan dengan kaum Lut dan Noh yang dilaknati Allah swt…oleh Presiden mereka….

“Mat Sabu juga mendakwa kononnya mangsa2 yang cuba mendedahkan penyelewengan Tabung Mangsa Memali tersebut sama dengan perbuatan kaum Nabi Noh dan Nabi Lut yang dilaknati Allah dan bakal menjadi ahli neraka”…….!!

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..

Akhir sekali....PAS  memaku tulang, beralas upih...kata orang puak2 PAS yang terlebih !!

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah.

Seterusnya PAS promosi ketiak Raman Maidin yang tengit ..sini..

Komentar :

ada 3 comments ke “PAS bukti ketiak Soleha Husin lebih busuk dari ketiak Raman Maidin, ...Kah..kah..kahh”
siong boy said...
pada hari 

memali ada dalam parlimen baling.
isu ini dah lapok.
bn boleh menag jika letak calon anak jati tempatan.orang baling mahu wakil bn yg selalu mesra rakyat.bukan lakonan dan pura-pura.
bukan wakil rakyat yg hujung minggu .kenduri kendara hidup mati bersama rakyat.
wakil rakyat yg benar-benar berjuang masaalah rakyat.boleh berdamping semua lapisan dari bawah sampai atas.
orang baling banyak yg layak.
orang baling ramai yg cerdik panadi.
tapi kena pancung kerana politik wang.
bn akan menang kalaun calon anak tempatan.
isu memali adalah isu lapok.
pengundi dibaling tak ambil tahu lagi.
isu memali tak relevan lagi.
isu dia ialah calon anak tempatan.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

isu ini memang sengaja di lapokan oleh puak2 PAS sebenarnya inilah isu sensasi yang baru terbongkar setelah 25 tahun PAS cuba melapokkan isu ini.

kah..kah..kah..

Hukum Allah swt tidak pernah lapok macam hukum tajaan Politik PAS !!

kah..kah..kah..

Hai...nak lapokkan Hukum Allah swt juga ka???

Hukum tetap Hukum !!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 


Yusof Husin atau Pak cop hero Memali tu layak ka?

Soleha Husin tak layak ka?

Anak2 mangsa Memali yang kena tipu oleh PAS tak layak ka??

Kah..kah..kah
Kah..kah..kah
Kah..kah..kahhhh
Kah..kah..kahhhhh
Kah..kah..kahhhhhhh
Kah..kah..kahhhhhhhhh

pikiaq2 lah guna otak..jgn guna lambang pubang babi yg kuat memutaq belit tu...

Kah..kah..kahhhhh
Kah..kah..kahhhhhhh
Kah..kah..kahhhhhhhhh

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.