Sunday, December 23, 2012

Bravo C.N…..Kah…kah..kah..

Namrud dan tentera Nyamuk….PAS dan langau…!!
“Jika saudara mengibaratkan Utusan sebagai lalat dan langau yang berkeliaran di tong sampah dan jamban untuk mencari bahan busuk, sedarlah bahawa secara tidak langsung saudara mengakui dalam parti kesayangan saudara pun telah ada bahan busuk yang sedang dihidu oleh lalat dan langau”

Awas jangan tunggu sampai lalat hijau yang datang.

Tolong bersihkan segera!!-
[C.N al-Afghani]

Itulah kata-kata amaran yang pernah dilemparkan oleh C.N Al-Afghani yang pernah berjuang bersama Mujahiddin di bumi Afghanistan demi mencari syahid ekoran pegangan beliau selepas taksub dengan amanat “dajai “Hadi Awang, kepada badut peliharaan PAS  penyebar pembohongan PAS selama ini dilaman2 Blog kononnya .

” PDRM sahkan tiada penyelewengan Tabung Memali..??

Seterusnya menerima khidmat pesanan ringkas SMS yang berbunyi..

“......"Wlpun pacop [MENYELEWENG ] tapi jasa dia pun besaq.Sikit2 silap tu tutup bukulah dia pun makluk baharu……”

Juctice for them !!


Namrud mempunyai tentera sebanyak tujuh ratus ribu penunggang kuda dengan senjata yang lengkap. Namrud berkata kepada Nabi Ibrahim: “Hai Ibrahim, jika Tuhanmu mempunyai malaikat, maka kirimkanlah kepadaku untuk berperang denganku. Jika sanggup ambillah kerajaanku ini.”

Apakah pemimpin PAS lupa dengan seekor nyamok “tempang” saja boleh membunuh namrud?

Dan apa mustahil hari ini dengan seekor “langau” tidak mampu meranapkan pemimpin zalim dalam PAS?

Apakah kisah namrud dan nyamuk itu sekadar cerita mitos dan lagenda setaraf perjuagan PAS di Memali yang pusara mangsa disimbah bertong2 minyak atar untuk meyakin kan umat melayu demi politik murahan?? !!

Ada kah kisah yang belaku pada Nabi Ibrahim a.s itu sekadar dakyah Politik murahan ?

Apa kah ulama Politik murahan dalam PAS sudah lupa pada kekuasaan Allah S.W.T hanya dengan seekor nyamuk tempang saja dapat mengalahkan namrud ?

Sedarkah PAS dengan siapa mereka berjuang dan berperang hari ini? dengan UMNO? MIC? atau MCA?

Sebenarnya PAS sedang berperang dengan lalat dan langau yang berkeliaran di tong sampah dan jamban hari ini menuju kearah yang lebih busuk yang sedang berbau di Memali.

Allah pernah berfirman: “Aku telah menjadikan rezeki kamu yakni nyamuk meratah darah tentera Namrud.”tidak mustahil Allah swt jadi Memali rezeki untuk lalat dan langau menhurung apa yang lebih busuk !!

Jika seeokor nyamuk tempang dapat membunuh namrud,apakah mutahil dengan seekor langau tidak mampu membunuh PAS yang zalim hari ini?

Insyaallah… mangsa-mangsa yang dizalimi oleh pemimpin PAS di Memali dengan pertolangan Allah S.W.T mereka sedang diadili oleh jutaan rakyat mengiringi perjuangan mereka memerangi kezaliman dan kemungkaran PAS hari ini.

Sebenarnya perjuangan C.N. Al-Afghani tidak keseorangan tetapi jutaan rakyat sedang dan sudah ada bersama-sama mereka hari ini !!

Dunia belum kiamat !
Lawan sampai tamat !

Brovo C.N….






Komentar :

ada 9 comments ke “Bravo C.N…..Kah…kah..kah..”
Anonymous said...
pada hari 

Makan harta anak yatim adalah salah satu dari 7 pembinasa. Duit atau apa saja yg didermakan kepada balu dan anak-anak mereka yg terkorban dalam peristiwa Memali adalah harta anak yatim. Sikit atau banyak, peringatan telah diberikan oleh Nabi Muhd SAW. Tak kan pakaian dan serban saja nak ikut sunnah nabi, tapi benda yg tak dibuat oleh rasul kerana terkandung dalam 7 pembinasa, anta semua sebat jugak. Ulama apa.... taik kucing.

Anonymous said...
pada hari 

Apa sudah jadi dgn Negara Islam, Hukum Hudud dan Kepimpinan Ulama.....? Rupa-rupanya Arwah Ibrahim Libya and the gang terkorban kerana Negara Kebajikan. Sudah lah tertipu, balu dan anak yatim yg ditinggalkan di dunia ini disebat juga harta derma mereka adanya. Jgn-jgn nanti doa KO pada UMNO akan berpatah balik pada mereka yg begitu alim tapi alim taik kucing dulu gelar kanorg lain Ular Dalam Semak, tapi akhirnya Ulama depa lagi dahsyat......

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam Bro !! t/k krn meninggalkan sedikit komen untuk renungan...SebenarnyaMemali lubuk segala pembohongan dan putaq belit pemimpin PAS !!

Anonymous said...
pada hari 

Awat semua membisu tentang Amanat Haji Hadi yg kata kat org lain kapiaq tu? Naya Arwah Ibrahim Libya and the gang. Lebih naya lagi balu dan anak mereka yg ditinggalkan di dunia yg fana ini. Dengaq citer juta-juta duit org derma, tapi...... masuk poket ulamakkkkk. Tapi tak pa, macam kes ADUN Selinsing yg diangkap main ngan bini org atas keretapi, Mursyidul akan kata... Allah telah ampun kan. Eh!! Macam Paderi pulak.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Ulama..... "Politik" Pukimak !!

Anonymous said...
pada hari 

Kalau nilah golongan nak laksana Hudud... lingkup lah Islam kat Malaysia ini. Ada yg dibiarkan buat benda yg dikategorikan dalam 7 pembinasa, adapulak yg terus dujatuhkan hukum kafir, murtad dan mungkar. Aaknya DAP dan PKR akan terima ke kalau Hudud nak dilaksanakan? Baru berdehem PAS dah tarik balik saman ke atas Salun rambut. Lawak, lawak.

Anonymous said...
pada hari 

Tunggu PRU nanti, baru tahu samada dia layak sebagai PM sebab skrg ni tak tentu lagi samada dia dicalunkan. Cakap bodoh apa bende tu, yg senang cakap jer macam ni..... dia tak akan jadi PM sebab DAP dan PKR dah setuju DSAI akan dilantik sebagai PM jika PR tawan Putrajaya. Lawak, lawak

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Sebenarnya ini lah kekuasan Allah swt,yang lebih mengetahui perjuangan PAS selama ini,rupanya kita masih jahil dalam mengenali siapa pemimpin2 PAS hari ini.Tanpa pendedahan balu2 kita masih menjunjungi pembohongan mereka hari ini.!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Lebih lawak lagi anon 6.23Pm bila Hadi yang mereka calun kan menjadi pm hari ini.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.