Tuesday, December 25, 2012

Awas dengan gesekan biola PAS menjelang PRU13.. Kah..kah.kah

Jangan ada yang termakan dengan tipu daya dan putaq belit mereka.

Kerana mereka sedang melalaikan kita dengan gesekkan biola agar kita men”jelik”kan yang makruf dan memperindah serta melindungi yang mungkar ,agar kita alpa kemungkaran dan kezaliman yang mereka sedang lakukan DI BUMI MEMALI selama 25tahun!!


Demi Allah!

Sesungguhnya kami juga yang telah mengutus Rasul-rasul kepada umat-umat yang terdahulu daripada mu (wahai Muhammad),lalu Syaitan memperindahkan pada(pandangan) mereka akan amal-amal mereka (yang sebenarnya mungkar):maka dialah menjadi pemimpin mereka pada hari ini(hari khiamat) dan mereka akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya.[al-Nahl:63]

Maksudnya,Syaitan memberi pengaruh palsu kepada manusia bahawa apa yang sedang mereka lakukan itu adalah amal salih yang baik lagi sesuai dengan Islam. 

Tetapi yang sebenarnya apa yang sedang dilakukan itu adalah amal mungkar yang buruk lagi bertentangan dengan Islam.

Wa’allhualam.

Komentar :

ada 5 comments ke “Awas dengan gesekan biola PAS menjelang PRU13.. Kah..kah.kah”
Anonymous said...
pada hari 

PAS adalah KULI BATAK DAP dan PKR...
x paham kenapa pengikut PAS tidak boleh berfikir dgn menggunakan logik. jelas dan terang PAS adalah hamba abdi kuli dan kaldai utk PKR dan DAP. pengikut PAS, apa lagi korang nak tunggu??? lama kelamaan, kelantan akan jadi negeri dlm kenangan jer. kalau dulu dan skrg, 90% penduduk kelantan adalah melayu islam, tetapi sejak si BAHALOL TUA korang jual tanah sebesar ALAM kat NGEH dan NGA (lahanatullah) korang akan jadi kuli batak dua ekor BABI ni. pecayalah, kelantan tak payah jadi KL, penang atau haadyai, tetapi kelantan akan menerima kemasukan byk PELACUR DRP CHINA, VIETNAM, THAILAND, FILIPINA, NEGRO AFRIKA ETC. dan pecayalah tuan2, SERAMBI MEKAH AKAN TINGGAL KENANGAN (sila baca menggunakan nada HJ HADI KETIKA MENGELUARKAN AMANAT HADI THN 1981 DI BANGGOL PARADONG, TGANU untuk menambah perisa)

KAMUNTING CENTRAL said...
pada hari 

Salam bro... Hebat Blog bro... Mohon dipautkan blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com ke blog bro.. Terima Kasehh Bro..

Kelab Generasi Baru Otak Lembu Masuk UMNO said...
pada hari 



Muhyiddin LEMBU tua nyanyuk yang bodoh dalam UMNO.... Puteri UMNO Kump ANJING Gila Babi....


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... BAPAK lembu..... Wanita LEMBU... Kecik2 tak nak mampus, Dah tua menyusahkan orang.....


~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

~ BUKTI 5 ~

~ BUKTI 6 ~


Mr Boy said...
pada hari 

kah kah kah kah.
sebab itu aku dengar sendiri ceramah PAS punyalah puji Lim Guan Eng.
Dia baguih bagi duit kat Islam di Pulau Pinang.
Yang ceramah itu pula Mat Sabu dan geng dia.
Semua periuk nasi mereka Lim Guan Eng jaga.
Puji dari mula sampai tamat.
Ceramah hala tuju nak buat negara Islam Kosong sahaja.
Dulu aku minat juga kat PAS.Tapi kali ini tengok lah dulu.Dah naik meluat dgn PAS.

Cakap mohong.

Tobeng said...
pada hari 

Nik Ajis pula sedekah tanah balak pada DAP.
Negara Sejahtera tahi minyak dia.
Pas gadai maruah Islam.Pemimpin Pas betul lah ulamak selipar .
Kalau untung mereka puak Pas halal.Kalau nak rugi puak Pas jadi haram.

Ini lah amanat Nik Ajis.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.