Monday, January 24, 2011

PAS LAGI ANAK HARAM !!! kahh..kahh..kahhhh


"DAP kalau hina Islam pasal dia bukan Islam. Yang orang Islam tolak Islam itu lebih menghina Islam," – Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 12 Ogos 2009..


Chua Soi Lek dan Ng Yen Yen mempertikaikan tindakan calon PAS Normala Sudirman @ Cikgu Mala tidak mahu bersalaman dengan lelaki ajnabi pasai dia bukan Islam.

kah..kahh..kahhhhh

Ulama Slipar tentu masih ingat bezanya DAP dan UMNO...!!

Pasai DAP bukan Islam...!!

Kah...kahh..kahhh...

Islamkah Chua dan Yen-Yen yang mempertikai Cikgu Mala hari ini..?

Kah..kahh..kahhhhhh

Yang faham Islam dan perjuangan PAS pun tak mau faham islam...inikan pula Chua dan Yen-Yen..!!


Kah..kahhh..kahhhhh


Yang lebih anak haram dan lebih menghina Islam sebenarnya orang islam itu sendiri yang bertaitle ulama Politik dajal dalam PAS sanggup menafikan hukum kapiaq dan sah haram yang dikeluarkan oleh Dewan Ulama mereka sendiri hari ini..

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Seterusnya PAS menolak ayat allah semata-mata… DAP [kapiaq harbi ]sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Puak2 Pukimak ini lebih anak haram dari Chua dan Yen Yen yang tidak faham tentang islam walaupun berada dalam kelompok UMNO..!!

Apakah puak kapiaq harbi[PAS] yang ber DAKI kan islam ini sanggup menjual maruah diri dan agamanya hanya kerana mahu meraih undi dari pilihanraya ini nanti..semata-mata Chua mempertikai Cikgu Mala tidak mahu bersalaman dengan lelaki bukan Islam.

Bagaimana pula pendirian ulama Politik Dajal dengan ayat 28 dibawah ini…???


AYAT 28, SURAH AL IMRAN YANG BERMAKSUD:

“Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali.”
."Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.


“Ya Allah, aku mohon butakan mata pengundi-pengundi hantu supaya mereka tidak Nampak simbol lain kecuali simbol PAS. “ – Doa Nik Aziz Nik Mat pada 27 Mei 1999 .

Hari ini Allah swt telah butakan mata dan hati perut penganut mereka tidak nampak simbol Parti sendiri diganti dengan symbol DAP?

Inilah balasan allah swt yang PAS perlu sedar hari ini..pada mereka yang bijak bermuka2 dengan Hukum Allah swt.

Kah..kahhh…kahhhh…



Apa kata Zul4kulim tentang penganut PAS yang lebih buta dari Chua dan Yen Yen..

“…teman tidak salahkan seratus peratus kejahilan orang saperti Dato' Seri Chua dan Ng Yen Yen.

Ini kerana dia melihat rakan sekutu PAS juga mengamalkan perkara yang sama.

Disatu pihak, mereka melihat isteri manusia yang ditabal sebagai anugerah tuhan beriya-iya menjaga adab bersalam sehingga membuat sarung tangan khas ala Michael Jackson (sarung tangan sebelah dibuat dari sutera lembut yop).

Salam tiada masalah bagi beliau, cuma berlapik dengan sarung tangan.
Teman pun tak tahu dari segi hukum, yang dilarang itu bersalam ke atau menyentuh kulit tangan?

Sebab prinsipnya ialah menjaga adab dan kehormatan wanita Muslimat. Jadi tiada guna kalau bersarung tangan tetapi masih bersalam kesana-kemari.

Tetapi itu untuk para ulama' dan fuqaha membincangkannya, teman sendiri pun tak tahu hukumnya.

Tetapi diwaktu yang sama, laki yang beliau sendiri tabal sebagai anugerah tuhan itu bersalam-salam dengan perempuan ajnabi macam tak cukup tanah.

Langsung tiada masalah. Siap berjoget lagi, dengan anak tokeh judi Lim Goh Tong pun berdangdut habis (cuba lihat videoklip diatas).

Tambah-tambah pulak manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan ini adalah mursyidul am Pakatan pembangkang.

Dan PAS pun duduk didalam kelompok yang sama!!

Jadi sudah tentu ini memberi satu kekeliruan kepada orang kafir saperti Dato' Seri Chua.

Isteri bersarung tangan…, lakiberjoget sakan!?

Bagaimana itu dong..kompius gue dong!!??

Kah..kahhh…kahhhhh

NOTA:Maaf andai terkasar sikit bahasa....tapi demi KEBENARAN ku gagahi jua...

Komentar :

ada 7 comments ke “PAS LAGI ANAK HARAM !!! kahh..kahh..kahhhh”
Anonymous said...
pada hari 

pas memang parti karut.jgn pecaya la. Dah serik dah hidup dgn puak2 pas yg putaq belit ni.gmc bayak menyedarkan aku tahniah gmc! Apa yg gmc cerita itu lah wajah pas. Mgkin gmc ni pn bekas penyokong pas.puak2 umno susah nak jelas pekara2 yg trsorok dlm selimut sndiri.kata prpatah hanya jauhari yg kenal Gobala paria yg pas dok sanjung selama ni.

Anonymous said...
pada hari 

babi

Anonymous said...
pada hari 

Sah Pas macam babi.

WAZAHU said...
pada hari 

HANG TAK PAYAH MINTA MAAF PADA PAS. SELAMA NI DEPA DOK CERAMAH ADA DEPA BESA CAKAP ELOK.KERJA LAIN TAKDAK KIRA DOK MAKI ORG SAJA...PAS (PARTI SESAT SEMALAYSIA)MEMANG HARAM JADAH

Anonymous said...
pada hari 

setuju dgn WAHAZU. Puak puak khawarij mabuk ni haram jadah . aku biasa dengar cerita exco pas ustaza aishah pn pernah bercinta dengan exco pas waktu tu laki ustazah ni belum meningal lagi.tp hari ni uszah Pas ni bujang makin ligat lah . Ni bukan fitnah tp tolong tanya Dr Mail dulu Exco penerangan betoi atau fitnah? Kes ni dicerita sendiri oleh orang kuat pas kedah.Inilah keskkes yang cukup haram jadah yg belaku pada pemimpin PAS di Kedah. Berani ka Dr Mail EXco PAS bersumpah.....he...heee tu baru sikit ada lagi cerita yg lebih baik punya.GMC tentu banyak cerita lagi ....

Anonymous said...
pada hari 

Kesihan pada penyokong-penyokong PAS yang bahlol sanggup jadi batu dengai perangai pemimpin2 Pas Kedah sejahtera.

Anonymous said...
pada hari 

kah..kah...kah...!,Mat hang memang bagui membuka mata pak turut dibelakang mereka supaya sedar.baca dan lihat kitab/viedo lain sama bagi mendapat pandangan yang benar.cerita nik ajis bagi tau tuhan telah maaf ustaz yang berkhlawat dalam keretapi apabila beliau sembayang diwaktu malam.masuk akaikah?.puak-puak ni sesat lagi menyesatkan,tamak pada dunia dan berkerjasama dengan iblis,Allah telah makbolkan permohonan mereka. Allahuakbar!.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.