Thursday, January 13, 2011

TMM: PAS NAFI HAK MANGSA MEMALI…!! Kah..kahhh…kahhhhh


ANTARA NAFIKAN HAK MANGSA MEMALI vs NAFIKAN HAK RAKYAT MISKIN..

kah..kahh..kahhh


"Tindakan Kementerian Pelajaran mengarahkan Rancangan Makanan Tambahan (RMT) untuk murid miskin dihentikan serta merta adalah suatu yang sangat mengecewakan."..

Kah..kahh..kahhhh...

Betapa bijaknya puak2 Kapiaq harbi yang berserban dikepala bermuka-muka.!!

Kah..kahh..kahhhh..

Sudah lupakah Pemimpin PAS dengan 150 mangsa Memali yang dinafikan hak mereka hari ini??

kah..kah..kahhh...

SIAL!

Bukan ratusan ribu jumlah mereka !!! Cuma 150 orang saja..!!

kah..kahh..kahhhh

Inikah sikap pemimpin belidah biawak yang cakap tidak serupa bikin…

Kah.kahh.kahhhhh..

Mereka lebih berbau bangkai tikus di Putra Jaya berbanding bangkai “BABI” didepan mata..!!

Kah..kah..kahhh..

Mereka lebih rela bermuka-muka untuk membela buruwang kola …berbanding mangsa Memali yang mereka menyangak wang tabung mereka…!!

Kah..kahh..kahh…

PAS jangan menjadi juara menyusu KERA dan BABI di Hutan...sedangkan anak dalam pelokkan mampuih tak makan.!!

Kah..kahh..kahhhhh

Apakah pemimpin belidah biawak sudah lupa pada mangsa Memali yang ditamatkan bantuan kepada mereka?? Apa bezanya PAS menafikan HAK mangsa memali berbanding kerajaan Thoghut menafikan hak rakyat miskin?

Mengapa pemimpin belidah biawak lebih gemar membela majority rakyat berbanding minority mangsa yang pernah membela POLITIK DAJAL mereka?

Inilah hakikat sikap kepura-puraan haiwan pemimpin Politik mereka yang kononnya Islam membuang ketuanan bangsa..!!!

Hakikatnya PAS bijak bermuka-muka sekaligus bertalam dua muka sanggup menjadi “BARUA” demi mengejar kuasa!!..

Mereka lupa…merekalah pengkianat bangsa yang bijak bermuka-muka berselindung disebalik serban dan ketayap lusuh diatas kepala…!!

Kah..kahhh..kahhh..

Ketua Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hassan at-Tantawi berkata, malah ianya dilihat sangat bertentangan dengan slogan kerajaan Umno dan BN kononnya ‘Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan’.

Apakah menyangak dan menipu tabung Mangsa Memali PAS melihatnya tidak bertentangan dengan dasar perjuangan yang ber DAKI kan Islam selama ini?

Dimana Slogan pemimpin PAS selama ini?? sudah hilang atau sudah disepak ke longkang hari ini...?

Dimana Nasrudin Hassan at-Tantawi bila Tabung memali dicuri dan tipu hari ini??

Kah..kahh..kahhhhhhh

Al-tantawi perlu kasihani nasib mangsa memali...jangan berselindung disebalik serban menafikan hak mangsa Memali...

kah..kahh..kahhhhh


[Baca disini] Putaq belit lidah pemimpin mereka yang bijak bermuka-muka !!

Komentar :

ada 3 comments ke “TMM: PAS NAFI HAK MANGSA MEMALI…!! Kah..kahhh…kahhhhh”
Anonymous said...
pada hari 

dia ni sebenar dah termakan daging blender babi nie.sekali dgn tulang..nama je kuat ugama..kuat menimata cinapu salah seorg dpd ahli PAS yang blh digelar haram jadah bertopeng muka baik dan berpaksi cina..paling tidak umno sedar jugak diri untuk tlg melayu selepas tewas teruk pru 12..tapi pas sememamg akan menjadi melayu babi di mata cina.PAS OHH PAS>>DIMASA BOLEH MENUNJUKAN KEHEBATAN RUPANYA KESESATAN DIBUAT NYA>>>Mana ugama di tuntut blg mengkhafirkan sesama islam...........

hangkedee said...
pada hari 

Amanat Hj Hadi telah menjadi memakan diri sendiri.Bila pula nak mengkafirkan Pas dan Pkr

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

ini politik celaka puak2 haram jadah bertopengkan serban di kepala...

kah..kah..kahhhhh

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.