Friday, January 28, 2011

SUAMI CIKGU MALA ADA RAHSIA..kahh..kahh..kah


'Bukan rahsia kecil tetapi rahsia yang boleh merubah hidup,"

Kah..kah..kahhh

Apakah Cikgu Maarof juga ada rahsia seperti Cikgu sa’ari watak P.Ramlee dalam filem Masam-masam manis?

Kah..kahh..kahhh

Cuti sakit selama dua hari pada 6 dan 7Januari. dari Pusat Perubatan Keluarga di Jalan Segamat, Labis, Johor.

Diikuti dengan cuti sakit selama dua minggu lagi bermula 10 hingga 23 Januari yang dikeluarkan oleh Klinik Kesihatan Bandar Putra,

Tambahan cuti 5 hari lagi yang diperoleh dari pusat kesihatan sama.

Bermakna Cikgu Maarof bercuti selama 21 hari sepanjang berkempen PRK Tenang!!


Kah..kah..kahh..

Sah Cikgu Maarof mengidap penyakit Kronik!!!

Kah..kah..kahh

''Saya bertanyakan seorang doktor, apakah penyakit yang memerlukan seseorang mengambil cuti sakit sehingga dua minggu ?

Jawab (doktor) penyakit itu mestilah sangat serius dan berkemungkinan mengancam nyawa.

Alasan Doktor jika demam hanya diberikan cuti sakit 1 atau 2 hari dan jangkitan mata pula paling lama hanya beberapa hari.

Kah..kah..kahh

[sini]

Cikgu kencing berdiri murid kencing atas lori..!!

Kah..kah..kahh

Selamat pagi cikgu !!


"Is Maarof Mutalib a full-time politician?

no he is not.

Maarof Mutalib is a teacher and apparently he has been keeping secrets from his wife..

[Read More]

Komentar :

ada 9 comments ke “SUAMI CIKGU MALA ADA RAHSIA..kahh..kahh..kah”
Anonymous said...
pada hari 

Kah.., kah.. kahh..!Bagaimana nak gelar orang yang mengaku dirinya penganut Islam tetapi kuat putak alam?.kah..kah...kah. hampa jawab sendirilah no.

Anonymous said...
pada hari 

Salam ...kalau tak silap saya seseorang yg MC tetapi didapati berada diluar dalam keadaan sihat maka pihak majikan kena ambil tindakan ... ada satu kes lah seseorang tu boleh dibuang kerja..Apatah lagi cuti MC 2 minggu ..pihak berwajib perlu siasat mamat pesakit tu serta klinik berkenaan ...

Saya berpendapat ini merupakan kejujuran serta amanah yang diberikan tidak seharusnya seseorang itu melanggarinya ...

Anonymous said...
pada hari 

ini lah salah satu ciri2 pemimpin pas "berbuhong" DAN "menipu"

Anonymous said...
pada hari 

APAKAH INI CARA ISLAM PAS?

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Awal-awal lagi Allah dah tunjuk betapa penipunya mereka demi Politik.Apakah rakyat sanggup menyokong pemimpin yang sanggup menipu? Sebenarnya Allah SWT telah menunjukkan pada kita siapa Calon yang patut dipilih dan siapa calon yang "WAJIB" di tolok!
Moga2 apa yang belaku pada Cikgu Maarof dan Cikgu Mala ini dapat dijadikan Iktibar.
Jika memilih PAS bererti kita sanggup menipu..!

Allahuakbar !!

Anonymous said...
pada hari 

wahh...mesti cuba tiru DEMAM HJ BAKHIL dalam pilem LABU LABI NIH....HI...HI.....HI.... SELAMAT PAGI ...CIKGUUU.....

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

...hari.harii..cikgu main "BOLA".

..hari..hari..Cikgu Cikgu pergi berkempin untuk Cikgu Mala..

mari ramai-ramai kita tolak cikgu MALA dan Cikgu Maarof yang menipu anak bangsa...

kah..kah..kah.

Anonymous said...
pada hari 

SPRM kalau mai kat sana mesti mereka kena tanya orang yang keluarkan MC, berapa banyak dia hulok?. Ini pun boleh jadi kes terbesar kerana seorang pegawai kementerian kesihatan daerah bagitu mudah mengeluarkan MC.nak minta tubuhkan suruhan sisiatan diraja untuk sisat?.

Anonymous said...
pada hari 

aku cikgu...kalu mcm ni punya prangai..paham2 la mcm mana prestasi dia d skolah..hamPAS...buat kheja menipu hari hari...itula dia laki cikgu Malas

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.