Sunday, January 23, 2011

RAKYAT DEMO UNTUK NIK AZIZ…kah..kahh..kahhhhh


Setiap kali aduan dibuat kepada kerajaan negeri, mereka akan datang dan tabur pelbagai janji kemudian terus senyap...


Kah..kahh..kahhhhh…

Nik Aziz duduk dalam Kayu mana dia boleh dengar aduan rakyat…

Kah..kahh..kahhhh

Lagi pun Nik Aziz ada tikar terbang mana dia nak lalu ikut jalan belubang…

Zam..zammm…ala kazammmmmm…

Pemegang kunci syurga katakannnn…

Kahh..kahhhh..kahhhhhh

Penduduk di lima buah kampung di Kota Bharu, hari ini mengadakan perhimpunan secara aman mendesak ADUN Cempaka yang juga Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyelesaikan masalah kerosakan jalan di kawasan itu.....

[baca]

Komentar :

ada 4 comments ke “RAKYAT DEMO UNTUK NIK AZIZ…kah..kahh..kahhhhh”
Anonymous said...
pada hari 

Tu la byk sgt pi ceramah nak tubuh kerajaan perseketuan sampai AMANAH RAKYAT DUN CEMPAKA terabai,ni ke tokoh wakil rakyat yang dipujaan ramai,kalau amanah pun tak ditunaikan...PRU 13 hapuskan wakil rakyat yang tiada amanah kpd pngundi

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

....DIA NI BUKAN ADUN..TAPI SAMDOL PAS TUTUH GAJI BUTA..ASYIK BERFATWA GILA BABI...

Johan bin Ramli said...
pada hari 

Tak patut betul penduduk kampung tu berdemo, dulu kawasan itu lagi teruk. Tak ada pun demo. Kawasan tu dulu banyak basikal dengan teksi roda tiga je lalu. Tahu tak jika nak buat jalan terpaksalah tebang lebih banyak hutan. Teruk le sungai kelantan yang sekarang semakin keruh. Duit banyak tetapi guna kat tempat lain. Korang penduduk patut sedar Nik Ajis dah sangat tua...benda-benda macam itu tak akan terfikir lagi olehnya, yang terfikir adalah kesihatannya yang semakn merundum. Pakat-pakat minta dermalah.... sorang sikit banyak juga dapat, buat highway dan jangan lupa kutip le tol... betul! Kelantan boleh...

dee lee said...
pada hari 

saya org kelantan dan saya harap nik aziz letak jawatan secepat mungkin elok gantikn jer org lain lak org lain dlm PAS tuh nak naik pangkat jugak oiiiii.......... bagi pluang kat diaorang oiii...... takkan selagi hidup slagi tu nak bekerja....sebab kalau tengokkan umur dia tu dah tua dahhhh... kene ade undang2 lah utk had kan umur setiap org politik bila sampai umur je terus pencen. saya bagi pihak belia kelantan rasa malu dan kesal.......... tok guru bhenti jerlah politik utk orang mampu ajelah dah tua2 luang masa jaga cucu gunakan masa2 kualiti dgn keluarga / menantu / sedara-mara aduhhhh!!!!!!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.