Thursday, January 13, 2011

PLAN 100 HARI KAPIAQ HARBI DAN REALITY INTERLOK !! kah..kahh.kahhh


“………….tiba-tiba darurat diumumkan di seluruh negeri.

Anggota-anggota parti Komunis Malaya mengadakan pemberontakan untuk mendirikan sebuah kerajaankomunis di wilayah-wilayah yang dapat dirampasnya daripada tangan orang putih.

Untuk membebaskan seluruh Malaya daripada tangan penjajah mereka akan melumpuhkan ekonomi negeri ini terlebih dahulu…”
.Dari Novel INTERLOK.

Hari ini pula…bila PR yang bersekutu dengan kapiaq harbi dianggotai oleh PAS,DAP dan PKR cuba mengunakan PLAN yang sama pernah digunapakai oleh Anggota-anggota parti Komunis Malaya satu masa dulu... melalui agenda-agenda mereka untuk mengagal dan bagi melumpuhkan ekonomi Negara sekali gus untuk mengikis kepercayaan rakyat terhadap kepimpinan orang Melayu hari ini khususnya UMNO!

INTERLOK. v.t/i, berpunca:masuk dengan tepat,sendat dan mengikat;mengunci ,pasak.-

Itulah yang tercatit dalam kamus erti INTERLOK!!


Tepat,sendat , pengikat dan terkunci…niat DAJAL sekutu kapiaq harbi PAS dalam pelokkan PR hari ini.

Bebalik pada PLAN 100 Hari pembangkang yang hanya bermotif untuk menghancurkan ekonomi yang sedang disusun oleh kerajaan kearah menyumbang pertumbuhan ekonomi Negara…seolah-olah satu module atau Plan perancangan Anggota-anggota parti Komunis Malaya yang cuba dipraktikkan bagi mengujudkan pemberontakan untuk mendirikan sebuah kerajaan komunis di negeri-negeri yang dapat mereka dirampas dengan kaedah melumpauhkan ekonomi Negara terlebih dahulu…seperti yang terdapat dalam Novel INTERLOK>

Hari ini Puak2 sekutu kapiaq Harbi menggunakan kaedah yang pernah dipraktikkan oleh gerombolan Parti Komunis Malaya melalui agenda merusuh,berdemontrasi,menyalahguna kuasa,seterusnya mengapi-apikan rakyat agar membenci kerajaan agar ekonomi Negara lumpuh..

Inilah Plan yang diguna pakai oleh anggota2 parti komunis Malaya satu masa dulu…kini di PRAKTIKKAN oleh sekutu kapiaq harbi dibawah PLAN 100 hari…

KINI…pihak-pihak tertentu menguna pakai plan Parti Komunis Malaya agar perancangan Ekonomi yang disusun kearah menyumbang pertumbuhan ekonomi Negara lumpuh dan ranap !!!

Kah..kah….kahhhhhh…

Novel Interlok sedikit sebanyak dapat membongkar perancangan sekutu kapiaq harbi PAS yang kini bersama-sama DAP kearah melumpuh ekonomi Negara….

Kah..kah..kahhhh..

Kini PLAN 100 hari dirancang lagi …janji mereka sudah bertambah ke 100 hari lagi…!!!

Jika PLAN 16 September telah tersungkur dan tertiarap harapan PAS untuk menguasai PUTRAJAYA kini…Plan 100 hari pakatan kapiaq harbi beranji lagi…


Kah..kahhh..kahhhh…

Janji pemimpin mereka kali ini lebih “CELAKA” dan lebih SIAL lagi !!!

Kononnya Segala2 barangan murah… tiada kos yang menjulang tinggi lagi !!!


Seperti mana orang Melayu satu hari dulu mengharap kehadiran JEPUN menganti Britis dapat menikmati barang free…


Akhirnya orang melayu menjadi kuli membina jalan keretapi tiada bergajikan lagi…!!!

INTERLOK perlu difahami dan dikaji dimana reality dan fantasi melayu yang ber dakikan perjuangan ISLAM bersama agenda DAP hari ini…???


Kah..kah..kahhhhh


Jadi, adakah pelan tersebut boleh memberi jaminan bahawa industri akan mendapat harga bekalan elektrik murah seperti yang dinikmati sekarang?"

Kah..kah..kahhhhhh

Apa yang sedang belaku di negeri-negeri PR berkuasa hari ini? perlu diambil kira janji serta putaq belit PLAN 100 lagi dari mereka…!!!

Kah..kahh..kahhh…

Adakah janji mereka ke NERAKA atau terus bermimpi untuk ke syurga !!!

Kah..kahh…kahhhhhh

[Klik Disini]



Komentar :

ada 0 comments ke “PLAN 100 HARI KAPIAQ HARBI DAN REALITY INTERLOK !! kah..kahh.kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.