Thursday, January 13, 2011

CALON PILIHAN UMNO KEDAH DALAM PRU13..Kah..kahh..kahhhhh


Mempunyai prestasi cemerlang…

Kah..kahh..kahhh

Memenuhi kriteria yang dapat berkhidmat untuk rakyat.

kah..kahh..kahh

Menawan hati rakyat bagi merampas semula negeri itu.

kah..kah..kahhh

Ada ka? calon-calon UMNO Kedah yang memenuhi kretiria diatas di Kedah?

Kah..kah..kahhh

Sejauh ini UMNO Kedah lebih menonjol calon yang prestasinya berbelang-belang,tidak dapat berkhidmat pada rakyat dan dibenci oleh rakyat dan juga pemimpin UMNO sendiri.

Kah.kahh..kahhhhhh

Tidak masakan boleh dikatakan semua bahagian UMNO itu bermasalah sesame sendiri yang paling ketara Sungai Petani dan Padang Serai…lain-lain Bahagian UMNO barahnya belum membuak nanah dan darah lagi seperti yang belaku diSungai Petani dan Padang Serai.

Kah..kahh..kahhhh

Moga-moga PRU13 UMNO Kedah jangan tersalah pilih calon-calon UMNO yang dapat menyumbang kekuatan pada PAS dan PKR di Kedah.

Awas PR sudah dan sedang menyinaraikan calon-calon UMNO yang dapat menyumbang kekuatan pada mereka dalam PRU13 nanti.

Kah..kah..kahhhhhhh

[klik]


Komentar :

ada 4 comments ke “CALON PILIHAN UMNO KEDAH DALAM PRU13..Kah..kahh..kahhhhh”
Anonymous said...
pada hari 

GMC... balun sapa wei... aku nak tumpang gak... orang kata tang mana ada mamak tang tu ada masalah... sama la macam Baling.... Azeez putera dok begomoi ngan Mashitah... hahahaha...

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Baling juga bermasalah ????

kah..kahh..kahhhhhh

anak keladi said...
pada hari 

Pasdang Serai Rahman dan sekat Halim Hasan.Dua dua tengah gila nak jadi calon.kah kah kah kah

Anonymous said...
pada hari 

Azeez Rahim pernah bersumpah Wallahi, Billahi, Watallahi untuk tidak berebut jadi calon dalam PRU yang akan datang, dia juga bersumpah akan jadi Pengarah pilihanraya yang terbaik. Kalau tak percaya boleh semak Minit Mesyuarat Perwakilan tahun 2010. Tapi percayalah, mamak ini akan gunakan jalan belakang untuk jadi calon. La ni pun dia mula berubah nada..kalau dulu tak mahu. sekarang ayatnya dah jadi, kalau saya terpilih dan menang banyk lagi yang orang baling akan dapat.. wahai orang baling, sedarlah, azeez rahim dok jual hangpa sekupang dua saja...kahkahkah...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.