Friday, January 14, 2011

BERTELOR KAH AL-JUBURI..DICABAR UMI ??? Kah..kahh..kahhhh


Debat dengan saya dulu – Ummi Hafilda!!

Kah..kahh..kahhhhh

Berteloq kah dia???

Tokoh Negarawan yang pernah diwar-warkan oleh penyokong2 taksup agar diberi pada Al-juburi dulu…kini dicabar oleh Sri Kandi kerdil untuk berdebat?

Kah..kah..kahhhhh

Buku sudah bertemu ruas…Cuma buku dan ruasnya tidak sejenis…!!

Tetapi ia tetap berbuku dan beruas-ruas!!!


Kah..kahh..kahhhh

Bagaimana riaksi pakar pemidato yang mewarisi arwah ibunya dulu?

Mampukah Al-Juburi menyambut cabaran kaum hawa yang tidak sehebat pemidato ibunya dulu?

Kah..kah..kahhhhh..

Sudah memadai jika Anwar engan bersumpah laknat bahawa dia tidak berjuboq…cukup hebat jika Anwar mampu menyambut cabaran Umi Halfida?

Tunggu keangkohan Anwar menyambut cabaran Umi Halfida??

Kah..kah..kahhhh

Kerat telor kalipah LGE…!!! kalau Anwar berani menyambut cabaran Umi Halfida..!!

Kah..kahh..kahhhhh

Isu debat Anwar Najib hanya putaq belit pakatan kapiaq harbi semata2 untuk melindungi kedayusan Anwar bersemuka melalui Debat Umi Halfida Anwar.

Akan terburai lah segala rahsia buruk an cabuk pemimpin anugerah tuhan yanh Jijah beri padanya..akan berbau busuklah keseluruh pelusuk dunia pekong cabuk penasihat pemilik kunci syurga…dimana ulama PAS nak sorok muka…??

Kah..kahh..kahhhh…

Tentu Nicky Aziz akan bersuara menghalang Anwar al-juburi berdebat dengan Umi Halfida..!!

Kah..kahh..kahhh…

Seawal lagi kita dapat menduga…Anwar tetap menolak pelawaan umi halfida..??

Jantan lagi kah pemimpin yang bertalam dua muka ini?

Mengapa dengan Najib yang Anwar nak bersemuka?

Yang tau masalah buruk dan cabuknya hanya Umi Halfida..!!

Kah.kahh..kahhhhhh


[Read More]

Komentar :

ada 4 comments ke “BERTELOR KAH AL-JUBURI..DICABAR UMI ??? Kah..kahh..kahhhh”
KL BOYZ said...
pada hari 

Padan muka anwar...!!! biar dia rasakan..!!
Salam bro...Harap dapat dilink blog KL BOYZ disini..kerana blog anda sudah dilink di blog KL BOYZ....jalan masih jauh berliku..
http://klboyzwangsa.blogspot.com

Anonymous said...
pada hari 

kah...kah...kah! Mat agak hang dia ni maseh ada telogkah?.100% kantoi.

Anonymous said...
pada hari 

Lari Anuar lari, jangan tunggu penyakit besak dah sampai, mampuih hang kalau duk tunggu.

Aku syorkan tempat lari yang lebeh selamat dalam jamban cina sayur, mana tau nasib2 ada pungkork peri pulak?

Kah kah kah kah keh.

Anonymous said...
pada hari 

sorry aku tak mau campur cuma aku rasa kiter tak payah la nak pk saper betul saper salah...yg penting skrg nie..pk camner bleh harga minyak dh naik...harga barang2 dh naik.......org politik dia org tak apa tp kita nie rakyat yg jd bodo..duk sokong parti ijau la parti kuning la parti kelabu la perti biru la...barang naik saper yg susah..anuar ka umi ka nop my friend..we are.....kita yg kena pk.....aku pk tang tu ja...skrg aku duk kat trg ...5 tahun lepas gaji RM4000 cukup untuk aku sekeluarga skrg ..tak cukup dh...belanja keluarga aja dh kat 2000 sebulan.bayar kereta lagi ,anak2 sekolah lagi huhuhuuhuhu korang pk la k...aku tak mau masuk belah mana2 sbb tue aku benci semua parti semua tak bleh pakai .........yang aku percaya zaman dah nak akhir ramai la yg ngaku baik...pemimpin sekarang nie pun tak bleh arap...asyik nak beban kan rakyat jerso guys sorry to say..korang sokong dia berapa puluh ribu di org kasi ko satu bulan..aku rasa satu sen pun tak kan...so maaf la

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.