Tuesday, January 4, 2011

PUCUK DICITA ULAM MENDATANG!!! KAH..KAH..KAHHH….


Mungkin Jangka hayat Gobala kian hampir ke garisan penamat…

Kah..kah..kahhhhhhh

45 muka surat tunjuk sebab sudah di terima…

Kah..kahh..kahhhHHHH

PETALING JAYA: Siri kontroversi yang dicetuskan Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan berterusan apabila beliau menerima surat tunjuk sebab setebal 45 muka surat daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) ekoran kritikannya terhadap kepimpinan parti itu baru-baru ini.

Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail ketika mengesahkan perkara tersebut memaklumkan bahawa surat berkenaan dihantar kepada Gobalakrishnan melalui faks pada Isnin
.

[Read More]

Komentar :

ada 9 comments ke “PUCUK DICITA ULAM MENDATANG!!! KAH..KAH..KAHHH….”
KERIS said...
pada hari 

bakal dipecat.

melayu lunas said...
pada hari 

Harapan keling jadi MP padang serai berakhir.Lepas ini gilirab melayu PKR pula jadi calon MP nanti bakal berentap dengan BN dari cina MCA.Maka cukop lengkaplah nanti ada calon keling/melayu/cina.Begitulah syoknya pilihanraya nanti di Parlimen Padang Serai.Apakah UMNO nak sedekah lagikah Parlimen Padang Serai pada komponen lain.

joe said...
pada hari 

Aku sokong PERKASA bertanding di Parlimen Padang Serai.Hidup perkasa.

dzimba MMIM said...
pada hari 

berhenti je la gobala..enko ni pun tak faham faham lagi ke?

Bingai @ Bangang said...
pada hari 

lawan Gobala lawan. jangan biarkan diri diperkotak-katikan. mengapa perlu lari kalau sememangnya kau ada hak bersuara. kalau berani biar saifudin yang pecat. lepas tu tengok apa jadi.
kalau setakat kene sergah dgn surat dah lari terkencing-kencing, tak payah main politik laa.

mat teha said...
pada hari 

UMNO/BN Padang Serai cukop lembap dan mandom sekali.Tak tahu ambil kesempatan bila pintu gol PKR terbuka luas.

zuberkongkang said...
pada hari 

Calon BN Parlimen Padang Serai....jangan harap ada calon Melayu UMNO.....kitap yang di pegang oleh UMNO/BN ataupun kitab rujukan tersebut mana boleh dipinda kerana ianya setaraf al-quran ...????? kot....pasaitulah sejak tahun 1999 lagi wujud desakan demi desakan supaya Pdg serai di berikan kepada UMNO.....tapi tinggal desakan....dalam PKR boleh pula ada calon bukan dari kaum Cina.....Ooooooooo...Melayu UMNO ni semuanya bangang-bangang belaka kot yang menjadi pemimpin atasan yang pekak tuli bisu tidak mendengar rintihan pengundi akar umbi...nilah akibatnya........apakah BN takut nak bagi calon Parlimen Padang Serai kepada calon UMNO pasai apa....takut BN menang ada ahli parlimen Melayu dari UMNO.....yang Melayu PAS lagi bangang...yang dok pi sokong calon bukan Islam pasai apa...kononnya perjuangan PAS tu Islamik sangat.....tak mengaji kot...ataupun pi mengaji kat ustad Azmi abdullah yang pakai tarbus merah bekas pegawai kastam tu kot.....

beribesaq said...
pada hari 

UMNO Bhg Pdg Serai bukan lembab dan mandom, tapi UMNO kedah dan UMNO Malaysia yang bangang, tak ada strategi kononnya nak jaga perpaduan, semangat setiakawan sepertimana yang termaktub dalam akujanji ataupun mou antara parti komponen BN...itulah UMNO sanggup melihat Cina menang melayu tergadai...kalau nak harapkan undi Cina sama ada MCA ataupun PGRM, depa ni memamng sah tak pilih calon Melayu/BN....buat apa nak takut depa depa...bubuh saja calon Melayu untuk Parlimen untung-untung ada pengundi PAS yang simpati ataupun ada undi atas pagar yang simpati...awatlah bodoh sangat puak-puak UMNO ni....masa la ni janganlah dok pikiaq pasai bab BN sangat...pikaiq pasai bab UMNO/Melayu dulu...lani ni aku tengok hubungan antara UMNO dengan MCA ataupun MIC...UMNO nampak macam lebih camca dari buboq...hidung tak mancung..pipi tersorong sorong....apa punya Melayu UMNO....Najib pula lebih utama cina...begi peruntukan dan janji yang bukan-bukan....apa Najib ingat puak-puak Cina tu nak sokong BN dalam PRU ke-13 nanti.......

mat teha said...
pada hari 

Khabarnya dalam umno padang serai pun dah mula kalut berebut nak jadi calon.he he he he

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.