Monday, September 7, 2009

SUDAH LAYAK DIBALING KASUT !




Hari ini sedarkah kita peranan yang dimainkan oleh Anwar melalui Devide and rule yang sudah berjaya memecah belah perpaduan orang melayu.

Bilamana orang melayu sudah berpecah kepada tiga kelompok UMNO,PAS dan PKR dalam PRU12.

Inilah sebenarnya idea Anwar dan Amerika melalui agenda yahudi yang sudah lama tercetus dalam kotak pemikirannya sejak beliau semakin hampir dengan kerusi nombor satu dulu.

“Melayu mesti berani lakukan refomasi -Utusan Malaysia.

"Masyarakat melayu mestilah berani melakukan Refomasi sosial budaya dan politik termasuk membuat perubahan kepada Institusi raja.

Jika warisan lama tidak lagi sesuai dengan perkembangan semasa.Kata Menteri Keewangan Dato’ Sri Anwar Ibrahim hari ini”.Utusan Malaysia

Sedarkah masyarakat Islam amnya orang melayu hari ini hubungan Anwar dan Wolfowitz bukan satu pekara yang boleh dipandang ringan atau remeh.

Malah ia seribukali lebih penting berbanding Isu peribadi berhubung kes liwat yang sudah belarutan tanpa kesudahannya.

Lebih-lebih lagi dengan berbagai-bagai kerenah Anwar untuk melalaikan bangsa dengan isu peribadinya.

Berbanding isu yang sepatutnya masyarakat Islam lebih memberi perhatian iaitu isu Islam liberal tajaan Amerika yang cuba disembunyikan oleh Anwar di sebalik isu peribadinya yang tidak mendatangkan apa-apa faedah pada bangsa melayu dan ummat Islam amnya.

Inilah magic ala David Copperfield yang sedang Anwar pertontonkan pada sekelian bangsa melayu hari ini,bagi melindungi isu yang lebih utama dalam agendanya.

Dalam saat ini, PAS pula Cuba mengambil kesempatan dicelah-celah kemelut isu ini untuk menguatkan pengaruh politik mereka melalui gula-gula yang dihidangkan pada bangsa asing,dengan menyokong agenda Anwar dan sekutu-sekutunya.

Lihatlah bertapa biadap dan kurang hajarnya politik PAS yang mengguna kesempatan yang tidak sepatutnya memporak purandakan lagi perpecahan orang melayu yang tidak mendatangkan apa-apa keuntungan pada politik mereka baik dalam jangka pendek mapun jangkamasa panjang.

Hari ini sedar kah orang “MELAYU” dua senjata "laknat" yang digunakan oleh Anwar MELALUI Devide and rule ini pada masyarakat majmuk di malaysia sudah berjaya melalui Kerjasama PAS dan DAP?

Melalui umat melayu Anwar menggunakan Isu-isu Islam dengan identiti al-khafinya yang bijak berhujah hal-hal agama,untuk memerangkap orang melayu.

Melalui isu liwat juga Anwar berjaya menarik simpati bangsa,kononnya ada konspirasi terhadapnya....

Manakala untuk orang bukan melayu, Anwar menggunakan Isu untuk menghapuskan hak keistimewaan orang melayu.

Lebih-lebih lagi bila Anwar membuat kenyataannya pada...

“orang yang sedang mengantuk disurungkan bantal” ia itu

“Malaysia ini bukan Melayu punya”

Komentar :

ada 2 comments ke “SUDAH LAYAK DIBALING KASUT !”
C L J said...
pada hari 

Betul kena berani kalau nak berubah dalam apa hal pun. Memang kena berani. Tapi berani tak berkira tu namanya bodoh.
Itulah sebabnya Wahai orang Melayu:
Hitong dan kira kerusi2 mu yang masih boleh pegang kuasa tu. Jangan pecah belah hilang kerusi dan akhirnya hilang kuasa / kedaulatan.

Anonymous said...
pada hari 

salam:
Puak2 ni dia bukan ambil kira kerusi2 janji dia boleh jadi bos dah cukup,yang penting perut anak pinak buncit membuntal rakyat biarlah merempat... si rakyat pula bangang! janji puas hati walaupun sanggup cari mkn dilonggok2 sampah.

wassallam

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.