Friday, May 14, 2010

UST AZIZAN TAK TAU PA..Pa...KEDAH BELANDA CUKUP CEMPERA !!!


PAS menguasai 16 kerusi, PKR tiga dan DAP satu kerusi….Semuanya 21 kerusi….Ostat Azizan tak kotir…kalut-kalut bubar DUN..dah berbuih mulut Ostat Azizan dok cakap nak bubar…nak bubar…tapi tak bubar-bubar juga…

Bab gempaq dan bertaici serah kat Ostat Zizan…

Ostat Zizan tak pecaya Bloger…biar pi la blogger nak kata apa pun…tapi Ostat Zizan kena ambik tau juga kadang-kadng ada betoinya juga Ostat Zizan..jangan Jadi macam Perak Ir Nizar dah dekat setengah Gila..jangan sampai Ostat Zizan pula minta orang lain bubar Dun Pula…tumpang masih ada kosa bubar pi la…tengok pula rakyat nak pilih sapa….??

“Saya dengar macam-macam cerita sehingga sudah ada di antara Adun Umno yang bercakap siapa bakal menteri besar, tetapi saya langsung tidak khuatir kerana jika ini (lompat parti) benar-benar berlaku, saya akan bubar DUN dan kita pulang semula kepada rakyat untuk menjadi hakim,” Azizan Razak Kah..kah..kah..

Kalau UMNO pun dah dok ator sapa nak jadi MB lepas PAS tumbang Ostat Zizan tunggu apa lagi…tak kan nak tunggu tsunami landa 10 skla retcher Ostat Zizan baru nak kalut sembahyang Hajat….nak arah penyokong bawa segala tikar dan gebar tidor atas jalan tar…jangan Ostat Zizan...!! orang Kedah belum pernah tidoq atas jalan tar…biar PAS Perak sudah jadi tiga suku…kedah jangan sampai macam tu….biar politik saja suku…agama suku… asal pemimpin PAS jangan jadi tiga suku…

Apa tak tiga sukunya….“'Undi DAP bererti undi untuk PAS dan negara Islam'??

Ada yang lebih tiga suku lagi... halang cina makan "BABI" ada pemimpin PAS sanggup tinggai Parti.. nasib baik tak sampai cerai Bini. ...kah..kah..kah...

Gila "BABI" punya politik PAS kapiaq harbi hari ini...itu pun ada hati nak perintah Negeri..ada bini pun sampai sanggup talaq takut lompat parti...Itu pun belum perintah Negara..lagi..mungkin PAS sanggup kongsi bini..!!

kah...kah..kah.. malaun sungguh pemimpin PAS hari ini....kah..kah..kah..

Ini bukan kes suku-suku lagi Ostat Zizan… ini dah jadi pemerintahan tiga suku..macam tu juga dengan pemerintahan PAS di Kedah la ni…nak tunggu tsunami melanda baru nak bubar DUN….tak kan nak tengok orang melayu kedah nak sekat dan halang keret Raja Kedah pula dengan bendera PAS pula…

Kalau nak ikut kedudukkan PAS dan UMNO dah sama rata..16 kerusi PAS…16 juga kerusi depa..temasuk la 2 bebas yang sah
sokong depa Ostat.

Cuma Ostat Azizan takut ada DUN PAS yang jadi talam dua muka......itu pekara besa la Ostat Zizan oi..nak hidup selesa...bukan tentu masuk sorga dok sokong PAS macam la....

kah..kah..kah...BUBAR DUN SEGERA.... kah..kah..kah


Ostat Azizan cukup cempera dengan kelaku Dun2 PAS la...bukan boleh lepa...tau..tau pi sokong depa...habih tembakau tinggai celpa !!!

Oh..! ya sempat ka Otat Azizan nak Bubar DUN di Kedah Belanda...dengaq cerita depa dok bedak MB nak ganti yang dok ada la...!!
sini

Komentar :

ada 2 comments ke “UST AZIZAN TAK TAU PA..Pa...KEDAH BELANDA CUKUP CEMPERA !!!”
Anonymous said...
pada hari 

gambar tu biar la kita xubah ciptaan Allah sudah...bila kita ubah ia seperti mengubah ciptaan,...pikir la sendiri k hukumnya haram...

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

ya ka????....megubah hukum haram menjadi halal boleh pula Ulama King Leather berfatwa...

Gambar sekadar hiasan hakikat sebenarnya mereka...jgn buat2 tak tau pula...Dosa dan Pahala..

kah..kah..kah...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.