Thursday, May 13, 2010

GOBALA TIPU LAGI…!!


Sudahkah Gobala dan penduduk Taman Mutiara mendapat tuntutan ganti rugi seperti yang dijanjikan oleh Gobala dalam masa 48 jam…jika belum sudahkah Penduduk Taman Mutiara dan Gobala pergi beramai-ramai ke Pejabat TNB seperti yang dijanjikan oleh Gobala…????

Hari ini sudah 13hb Mei…bermakna sudah 36 jam sudah berlalu…apa sudah jadi dengan janji keling tersebut???

Betoi ka? Keling itu hubungi pihak TNB minta ubah keputusan bayar pampasan dan ganti rugi pada penduduk Taman Mutiara dalam tempoh 48 jam iaitu kira dalam tempoh 2 hari…dari tarikh 10 hb Mei …iaitu sekurang-kurangnya pada 12 hb yang lepas setidak-tidaknya 13 hb hari ini… seperti yang dijanjikan…mangsa2 tersebut sudah mendapat jawapan dari TNB ataupun setidak2nya Gobala dan Penduduk Taman mutiara sudah beramai-ramai ke TNB membuat tuntutan seperti yang Keling itu janji…

Berita yang GMC terima bahawa kes tututan ganti rugi tersebut..sudah mendapat penjelasan sewajarnya dari pihak TNB oleh mangsa tragedi..dan Usaha dari pihak UMNO agar pihak TNB pertimbangan tututan ganti rugi yang telah ditolak atas sebab2 tertentu terhadap tuntutan tersebut juga telah dibuat.

Dan jawapan dari pihak TNB tentang pertimbangan semula yang diusahakan oleh pihak UMNO, juga diterima oleh pihak UMNO pada 8hb dua hari sebelum sandiwara Gobala membuat tututan dalam masa 48 jam…pada TNB.

Persoalannya …benarkah apa yang dijanji oleh keling tersebut pada penduduk atau mangsa di Taman Mutiara tentang tututan ganti rugi dalam tempoh bayar 48 jam tersebut…?

Dan sudahkan Gobala dan penduduk Taman Mutiara beramai-ramai ke TNB membuat tututan tersebut?

Inilah putaq belit dan tipu daya keling tersebut pada penduduk Taman Mutiara seperti yang tersiar dalam akbar sinar !10 Mei lepas…sehari selepas orang kuat PKR Kattu Raja mengistihar keluar PKR….

Begitu juga dengan isu lubang kawah agenda langau PKR yang hendak diterajang oleh Gobala..langau2 tersebut membuat demontrasi….didepan lubang yang telah bekurun menjadi masalah pada masyarakat setempat….dijadikan pula agenda langau2 PKR Ruj:
http://gunungmatcincang.blogspot.com/2010/04/lubang-kawah-agenda-langau.html.

Hingga kesaat ini lubang kawah tersebut masih seperti dulu juga……Cuma agenda menipu rakyat kian bertambah…dikalangan langau2 yang kemaruk dengan jawatan…mengampu keling yang fasih dengan ayat “Wa mau garu..wa mau garu lu lah” itu..

“KULIM – Penyelaras Parlimen Kulim Bandar Bahru N.Gobalakrisnan kecewa dengan TNB yang dikatakan belum membuat sebarang pembayaran ganti rugi kepada penduduk di Taman Mutiara yang terlibat dalam masalah Voltan tinggi baru-baru ini.”

“Saya meminta TNB mengubah keputusan mereka untuk membayar pampas an dan ganti rugi kepada penduduk terlibat dalam tempoh 48 jam.
Sekiranya TNB engan berbuat demikian,saya minta semua mangsa terlibat datang berjumpa saya dan kita semua pergi ke pejabat TNB beramai-ramai” Gobala Sinar Harian 10 Mei 2010 sini


Baginilah keadaan lubang kawah yang menjadi agenda Langau dengan "Slogan Mana Gobala" masih ditahap yang sama....walaupun ada tanda2 usaha baik pulih tetapi sekadar melepas batuk di Tangga saja...



Hari ini Lubang kawah yang menjadi Agenda langau2 PKR masih seperti dulu juga...

Komentar :

ada 2 comments ke “GOBALA TIPU LAGI…!!”
a ali /46sekupang said...
pada hari 

Ayoo! itu lama punya lubang bulum tutup,sekarang ini baru punya cerita lu kasi open GMC.lama punya kes sudah berapa banyak saya punya orang sudah lari,nanti ini case satu padang serai cabut.matilah saya ini macam.nanti saya panggil itu big boss kasi tutup itu lobang ok.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

ok222222ok !! a ali/46sekupang !! lubang baru pula Anwar korek belum tutup lagi..!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.