Monday, May 17, 2010

GOBALA KECEWA…!! TIMBALAN KETUA UMNO SENGSARA...


Kecewa dengan khabar angin beliau[GOBALA] akan meninggalkan PKR setelah didapatI bersalah oleh makamah kerana menghalan tugas Polis pada January,2002.

Beliau mendakwa tidak akan meninggalka PKR samasekali…….”Saya seorang refomis dan berjuang bersama PKR selama 10 tahun”

Harapan Gobala Kerajaan Kedah harus membela nasib rakyat Padang Serai dan jangan terlepas pandang terhadap pemasalahan yang dihadapi oleh rakyat kawasan tersebut.

Dakwaan Gobala hubungan baik dengan Timbalan Ketua UMNO Padang Serai ,Sdr Halim Hasan ia bukan satu Isu…

“Jangan amalkan politik sempit.Tidak ada masalah untuk kami menjalinkan hubungan baik dan bertukar fikiran.Yang Paling penting adalah Agenda rakyat”- Gobala.

Apa kata komentar
[Kesini] Gobala-guna-talian-hayat.

Komentar :

ada 18 comments ke “GOBALA KECEWA…!! TIMBALAN KETUA UMNO SENGSARA...”
man bai said...
pada hari 

adai apa lu cakap.betoi ke.lu kasi lidah mau tengok dulu.itu budak halim pun sama juga la.dia sudah gaduh sama dia punya kawan satu kole dulu rahman vello.dua-dua mau jadi wakil rakyat.raman vello pun budak halim pun mau.yang kasi dia orang gaduh-gaduh itu budak jugalah kontraktor punya orang zuber kutty.sekarang punya cerita lu tau ke gobala itu raman vello sama zuber kutty sudah buat sorat mau kasi pecat sama halim.itu surat masuk kampung-kampung.lagi cakap pula ini halim sudah masuk pkr sama gobala.ayo ayo banyak kacau laa sekarang ini padang serai punya umno.aku ingat hang sama halim baik-baik kawan hamtam sama rahman vello sam zuber kutty.amma.nandri vanakum

Jasni said...
pada hari 

Syabas YB. Gobala.
Kita rakyat dan pengundi Parlimen Padang Serai 100% percaya YB tak akan meninggalkan PKR. Mana mungkin.

YB kan seorang pejuang.

No, not you.

Cuma kami rasa "geligeleman" melihat wajah YB bersama Timbalan Ketua UMNO Bahagian di dada-dada akhbar sejak kebelakangan ini.

Melawat rakyat bersama.
Makan bersama.
Dan YB begitu ambil berat ke atas Timbalan Ketua berkenaan.
Dan beliaupun nampaknya cukup selesa dan serasi dengan YB.

Apa teknik memikat yang YB guna, kerana pada pandangan kami dia nampak sangat, tidak begitu selesa dengan pimpinan UMNO Bahagian walhal dia orang nombor dua terpenting.Mungkin Ketua Bahagian dapat belajar dari YB.

Bukan senang nak cari pasangan "kucing dan tikus" hebat memadu rasa.

Anonymous said...
pada hari 

macam askar upahan rahman je.berapa hang dapat sebulan.

Anonymous said...
pada hari 

ayoo..yoooo. ini macam cerita ka?tapi itu halim banyak kaya punya orang,itu hari ada dengar banyak cerita itu halim Caltex juga bakar sama kambus itu ribu ribu payong bn apa pasai itu budak bikin itu macam.apa pasai dia tarak jual saja itu payong? apa pasal mau kambus mau bakar itu payung.itu zuber kutty umno punya orang cakap banyak orang binci sama dia ada betoi ka tamby?diaorang cakap dia punya hati pun lebih kurang pari punya hati juga, banyak hitam macam itu gobala juga?ayoo..ayoo kalau ini macam punya orang mau jadi itu pemimpin mampuslah itu melayu padang serai.ayoo..ayoo tamby butoi ka itu jari sakit sama zuber kutty bikin surat mau tendang sama itu halim kutu payong? apa dia punya kosa apa kutu payong punya dosa…amma’ vanakum

Anonymous said...
pada hari 

Ni semua mainan cikgu Det and the gang.si halim bas ni nk apa lg da senang lenang,hari ni dok bela pula sinar untuk bt publisiti murahan,usung bdk sinar tu kehulu kehilir,dulu jadi barua Yb Radzi,lps tu jd tukang canang halim ni pula.Umno pula tk bt apa tndkan.zuber pula dgn perangai pekak badak puak2 ni elok msk PAS saja.

Anonymous said...
pada hari 

anon 4.26 mcm gurka halim bas saja.

Anonymous said...
pada hari 

hampa tak malu kat orang lain ke.hampa dok berebut apa ni.aku nak tau apa masaalah pokok pangkalnya.rosak kalau begini punya keadaan.cuba hampa dudok elok-elok bincang dari hati kehati.

kontraktor kelas F said...
pada hari 

umno padang serai dah lingkup dan punah kerana ketua,timbalan dan s/usaha gila kuasa.kaki politik wang yang cukup hebat.kemaruk kuasa.

non misai said...
pada hari 

Semua ni berpunca iri hati, sepatutnya bina kekuatan tapi kini umno melalui timbalannya telah membina kekalutan untuk meraih publisiti murahan dengan tersiarnya berita bersama gobala sebagai satu cabaran kepada ahli-ahli umno yng merasa hebat. Sebaliknya Gobala telah berjaya memecahbelah umno padang serai....

Anonymous said...
pada hari 

yang aka tahu bukan halim sahaja yang tak betoi.rahman dgn zuber lagi tak betoi.rahman kaki sobotag orang termasuk pilihanraya pru 12.zuber pula pada awal jadi su bahagian cuba nak bolot semua masuk temolok sendiri sahaja. halim pula dengan sikap orang ada duit.ketiga-tiga ini punca segalanya.tak sapa iri hati.depalah pelingkup umno.sekarang masing-m,asing salah sama lain.banyak lagi perangai buruk rahman yang banyak takut pada bayang sendiri.

paklahbom said...
pada hari 

baru padan dengan muka hangpa semua di padang serai.

Anonymous said...
pada hari 

KATA2 PAKLAHBOM TIDAK LEBIH SEKADAR MELUDAH KELANGIT SAJA.AKHIR KEBATANG HIDUNG JUGA JATUNGNYA.INILAH SIKAP MELAYU YANG MENYEPAK KAKI KANAN SENDIRI YG TERSUNGKUR KITA,JIKA BKN KITA ANAK KITA.JIKA BUKAN ANAK MENANTU,JIKA BKN MENANTU CUCU,HINGGALAH KEJENERASI KITA..MELAYU.

bob kg dusun said...
pada hari 

semua ini geng cikgudet mulut herot tu la sapa lagi.semua puak2 bangkai gila kosa.

Anonymous said...
pada hari 

BETUI BOB , CIKGUDET TU TOKSAH LA DOK KALUT LA, BAGI PELUANG KAT ORANG LAIN PULA..MASA JADI KETUA TAKMAU JAGA ELOK2, TU YANG ORANG PILIH RAHMAN.HALIM YANG JADI KETUA POSTER PUN MASA PRU12 PUN TAK BANTU CIKGU DET, DIA PI TAUK MANA PAYUNG, TSHIRT DAN LAIN... ADA ORANG BAGI TAU ADA TEMPAT YANG HALIM SIMPAN.. TRY TANYA DIA..

bob kg dusun said...
pada hari 

Halim simpan Payung? T=Shirt.tak payah tanya kerana terlalu lapaq sangat ingatkan ada harga si halim ni sewa cari makan kambuih semua payong BN..dengar pula saki baki yg ada dia bakar macam harta bapak dia.Inilah perangai halim bas yg dok ada.lepas ni dia nak bakar bendera BN/UMNO kononnya BN terajang dia pula.sapa tak kenai halim bas,cikgu det mulut herot dan raman.inilah parasit umno pdg serai.

paklahbom said...
pada hari 

betoi cikgu det mulut herot rahman pula sakit kuku.padan muka hangpa.

Anonymous said...
pada hari 

elok depa dua cikgu det dengan rahman kena jumpa doktor haiwan cepat sikit.

Anonymous said...
pada hari 

betoi kata paklahbom baru padan muka melayu pdg serai.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.