Friday, May 14, 2010

KOI HARU HARA KEDAH BELANDA..ULAQ SAWA NAK TELAN GOBALA…!!


Azizan Abdul Razak confirmed with The Malaysian Insider that he had no immediate plans to seek a dissolution of the state assembly since none in his team of lawmakers had indicated plans to defect.

“I just had a discussion with them last night and I am very confident of their loyalty.
“There is no problem in the PR. The only problems are the assemblymen from Barisan Nasional,” he said when contacted…..read more

PAS tidak pernah ada masalah…yang ada masalah PKR pada PAS…Begitu juga PAS tidak ada masalah denga DAP…Cuma DAP ada masalah dengan PAS….

Dan PAS tidak ada masalah dengan Rakyat yang boleh ditipu dan diputaq belit Tapi…Cuma Rakyat Kedah yang ada masalah dengan pemimpin PAS yang berlidah Bewak menipu bangsa….

Begitulah masalah yang tidak pernah ada dan menimpa pada PAS di Kedah Belanda…tetapi Cuma PAS saja yang bagi masalah pada rakyat jelata……

Hari ini Ust Gobala MP Padang Serai orang kuat Kelab Penyokong PAS pula didenda RM3000.00…sebab kes halang Polis tahun 2002 dulu…belum lagi kes 2008 bila si Gobala ni pukoi Polis pula…!![sini]

Wow !! bermakna Lunas mungkin berdepan dengan PRK selepas Sibu….apa yang akan belaku pada Ust Gobala selepas ini…???

Jadi tidak hairanlah jika tempua [cak raya] berani besarang rendah di Kawasan Parlimen Padang Serai ini….

Betoi ka…ada orang UMNO akan lompat Parti macam Azizan Razak kata….tapi katanya kena senyap dulu…..kah..kah..kah..

Ostat Azizan pun dah pandai main sorok2…jangan macam tu Ostat.. !! area Mergong ka..area Padang Serai…UMNO Mergong ke..UMNO Padang Seraiii..ini

Mergong dan Padang serai tak jauh sangat tu Ostat..sebab kalau melihat cuaca Politik UMNO Padang Serai pun bukan elok sangat mendung dan kelabu…dengan hujan rintik-rintik.. kulit pula berbatik-batik dan berjalur – jalur kelabu…macam ada ulaq sawa menunggu habuan persen saja…

Kah..kah..kah..Ulaq Sawa pun pandai main Persen….kah…kah..kah

Ni spesis Ulaq Zoo Negara nei…entah-entah Ulaq dari Projek Zoo Kedah yang dicadang pada Kerajaan PAS Kedah Belanda ari tu tapi tak jadi buat pula...…sebab katanya nak jadikan Idustri juai darah dan kulit Boya..temasuk kulit apa saja yang ada…mungkin temasuk kulit babi..juga.

Kalut sungguh Projek di Kedah Belanda…macam2 teknologi depa coba…maklumlah Anak Buah Ostat Azizan Boss Besar di Hi-Teck la..Azizan Razak mana ada kroni-kroni atau suku sakat dia dalam kerajaan Kedah Belanda bukan macam UMNO yang dok ada la…yang ada hanya nepotisme Azizan Razak saja…

Apa itu nepotisme. Ia berasal dari perkataan Latin nepos, bermakna “anak saudara” atau “cucu”. Istilah mudah bahasa Melayu ialah politik anak-beranak.

Ia banyak diamalkan oleh pihak gereja di Zaman Pertengahan, apabila paus-paus Katolik dan ketua-ketua paderi yang tiada anak, memberikan kepada anak-anak saudara mereka kedudukan jawatan yang tinggi macam Kerajaan Azizan Razak yang dok ada la..

Maksuad GMC bukan Azizan Razak Kedah Belanda…tapi Azizan Razak zaman Jahiliyyah dulu kala…balik pada kes Go dan Bala nak landa Kedah Belanda…

Nampaknya macam mimpi GMC nak jadi nyata…termimpi Ulaq nak telan Gobala..tapi mimpi tak baik juga kalau pecaya…setakat buat tafsiran rambang mungkin boleh juga…dengan keadaan cuaca Politik UMNO Padang Serai la..

Ulaq mana yang nak telan Gobala…tentu ada geliga besar dari Gobala yang boleh buat ulaq jadi kaya raya…sampai sanggup nak telan Gobala….

Tapi jangan pecaya ni tafsiran mimpi GMC saja…kadang2 saja jadi nyata…pada Blogger Azizan Razak pesan jangan pecaya depa semua auta…kah..kah..kah…

Kalau nak pecaya…apakan daya…memang ada ulaq Nak telan Gobala…tunggu tengok kalau tak pecaya…mimpi atau auta GMC saja..

Kah..kah..kah..Ular Nak Telan Gobala….

UMNO Padang Serai kena jaga..jaga..takut jadi mangsa…ulaq lidi beraksi Naga…Kah..kah..kah…

Ini bukan calang-calang ular boleh telan Gobala...mungkin ulaq ni mai dari sorga..

kah..kah..kah...ULAQ BESAR NAK TELAN GOBALA...kah..kah..kah.
sini.

Komentar :

ada 15 comments ke “KOI HARU HARA KEDAH BELANDA..ULAQ SAWA NAK TELAN GOBALA…!!”
Anonymous said...
pada hari 

hai bro geli geleman aku tengok ulak sawa tu....

Jasni said...
pada hari 

Ulaq oh ulaq pasai apa nak telan Gobala,

Macam mana tak telah Gobala

Gobala janji semua auta
Janji nak pakat sama
Tapi dia cabut lari, pakat entah ke mana.

Habis lembu sekandang,
Punah kambing sereban,
Habis padi sejelapang,
Dok janji, nanti, nanti.
Habis-habis aku miskin dia yang kaya.

Heh, heh, heh.

Anonymous said...
pada hari 

Geli lagi politik depa mcm celaka lbh2 lagi pas yg dok gila kuasa mcm celaka

life is not a fairy tale dude said...
pada hari 

Geli dengan Azizan tu.

Pakatan Rakyat heading towards the grave

Detguaq said...
pada hari 

Lagu bangau dah tak laku...

Lagu paling Top di Kedah ialah Ulaq oh Ulaq!!!

Anonymous said...
pada hari 

Sempat ka azizan bubar DUN ?

Anonymous said...
pada hari 

Gobala tdoq lokap la mlm ni no ?

Anonymous said...
pada hari 

GO BALAK!

Anonymous said...
pada hari 

mlm ni sapa pula ulama pas yg nk ajar gobala kat lokap no? Mungkin ustaz Azizan akan ajar Gobala baca Quran pula kot? Gmc mugkin tau kot.

Anonymous said...
pada hari 

Asalalamualaikom , GMC mcm mana kedah? Btoi ka shafee Afdal turun kdh tp sy dpt info kdh wajib tmbang kami tgu brita sensasi dr GMc.

mee said...
pada hari 

Rumah Det Khalid pun nampak meriah malam ni,mugkin betoi kot Kdh nak tekalih.

Anonymous said...
pada hari 

Hebat no ular yg nak telan Gobala tu no apbs?

Anonymous said...
pada hari 

Berita terkini dari rhb blog, Pas dah tumbang padan muka.Take beer !
take beer!

a ali /46sekupang said...
pada hari 

Hello! GMC- lu ada nampakah apa sudah jadi saya punya dekat, banyak sunyum lah saya poket punya dalam 3,000 kasi keluar.sikit jam juga lambat bayar cell punya dalam diorang taruh,ayoo ini macam habislah saya.itu orang saya sokong punya, tarak datang sikit support bagilah.ini macam mau jumpa sama itu sammy joint sama dia orang.apa macam 2nd post boleh dapatkah?.hati banyak susah.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Setuju! dan tertarik dengan sa ali/46sekupang tentang ayat ...."ini mau jumpa sama itu sammy join" yan 2nd post sy cuba dapatkan...hati jgn susah...15 juta projek sekolah mau mari...itu 2nd kes blh tutup tapi itu org misti pkr mari..

wassallam.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.