Saturday, May 1, 2010

Cuit sikit !!! KEDAH.


SAPA KATA EXCO PAS KEDAH “MAKI” SULTAN???....ATAU hina Sultan..!! atau petikai bidang kuasa Sultan?

EXCO [PAS] Kedah yang mana satu ??..sapa dia?? Orang mana? Anak Kedah ka atau binatang tanpa Izin yang mai menumpang diKedah dok maki Sultan??

Kalau nak maki..maki..atau dok sumpah Sultan berambus balik negeri Cina…!!

Tak payah dok jadi “BARUA” di Negeri Kedah..tak payah dok jadi musang bebulu ayam…..yang berani maki Sultan BANGSA PUKIMAK” saja…bangsa ni ….satu bangsa “BANGSAT” kalau bukan bangsa “BANGSAT” dia tak berani maki Sultan…

Atau pun jenis “BANGSA” keturunan yang tak ada maruah !! bangsa ini bangsa yang lebih hina dari haiwan…bangsa yang beranak sebelum aqad khutbah !!

Sapa kata EXCO Kedah petikai bidang kuasa Sultan atau pernah maki hamun Sultan??

EXCO mana,pemimpin PAS yang mana satu…??


Apa pangkat dia..? apa darjat dia..melayu atau “Paria”??

Sumpah seranah Sultan tuuu…bangsa “PARIA” bukan melayu…!!

Paria pun tau hormat Sultan Melayu…kalau melayu tak reti hormat Sultan Melayu…tu bukan melayu . Itu Paria bertaraf kayu…!!!


Dengan Sultan jangan main main.. orang Kedah…anak asli kedah tak ada lagi yang berani dan kurang ajar maki sultan Kedah ….kalau..kalau..kalau ada pun mungkin anak pendatang yang mai menumpag tuah dibumi Kedah..itu pun mungkin kelas “PARIA”!!!!

Tapi…sapa dia??? yang tak tau beterima kasih…ini bukan manusia tapi haiwan dua alam…yang puak-puak satu lagi dok cari dalam hutan..…

Kesimpulannya tak ada setakat PAS perintah ni ada anak Kedah baik rakyat biasa maupun EXCO PAS anak jati Kedah berani maki Sultannya…!!

Yang berani maki dan sumpah seranah sultan itu anak “BABI HUTAN” !!! bukan manusia tapi haiwan…!!!

Anak Kedah tak ada lagi yang durhaka Sultan….kalau ada itu spesis Haiwan…
Jadi di Kedah beluuuuuuuum ada lagi “BABI” spesis babi ini….yang dok maki sumpah seranah sultan.!!

Kalau ada pun ..."KALAU" adaaaa...mungkin….nama saja jantan tapi spesis Haiwan walaupun ada pangkat yang rakyat bagi jawatan..tapi belUM ADA.............

Kah..kah..kahHaiwan pun tau Hormat Sultan…..kah..kah..kah..

Inikan manusia….kalau bukan haiwankah..kah..kah..

Oh..Tanjung Dawai….kah..kah..kah

Tetapi apa pun untuk menginagati satu peristiwa…di situ “Tanjung Dawai” mungkin dapat kita bersama-sama pemimpin dan penyokong PAS Kedah Belanda mengingati lagi satu peristiwa….tak ada sapa anak kedah maki sultan..
[sini].

Komentar :

ada 5 comments ke “Cuit sikit !!! KEDAH.”
Detguaq said...
pada hari 

Kasaq ru bro....

Begegaq tiang seri PISs tu.....takut sat lagi lagi kuat depa kencing...pisssss....

he he he...ada org ugut nak bunuh n.ajis? Eleh..tak payahlah dok ugut....Kalau dah janji Allah......

a ali /46sekupang said...
pada hari 

APDS-hari ini cuti umum hang jangan marah,pi pekena pasambor sepinggan kat jeti barang Kuala Kedah.selamat menyambut hari perkerja.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam Det dan Bro a ali/46sekupang..tak marah cuma cuit sikit..besa la...cuti2 mcm ni.Kalau pedih sangat GMC mohon ampon dan maaf..tak maaf pu kesudah..tak mcm tu Detguaq? kalau lembut depa juai mcm pak lah pula...

Esperalzi said...
pada hari 

Amboi! Maghah sunggoh chek ni no?? Aku ni sebenaqnya tak tau ujong pangkai pasai puak Paih derhaka sultan. Apa yg Adun Paih tu cakap? Cho hang chereta sikit kat ku no?

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

CHO HANG TANYA-TANYA PUAK PAIH TENGOK..!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.