Saturday, May 1, 2010

BOH DUA-DUA SEKALI… LAH.. PAYAH2 PUN!


Payah-payah masuk kedua-dua sekali !!

Dok diluaq pun menyusahkan rakyat jelata ja..Semakin ramai Ulama kapiaq harbi dari Ulama Islam sendiri..Semakin banyak dok jarum sana sini…duduk didalam buatlah kilang jarum cucuk sesame sendiri !!

Rakyat pun dah muak dok dengaq Si Aura Mawi tu Nyanyi ..!!! yang satu lagi tu rakyat dah tak larat nak hafal macam-macam fatwa dan amanat gila lagi…
Fatwa dan amanat pun dah macam roti…sekejab haram sekejab halal..sekejab sah …sekejab batal !!

Sekejab rasuah sekejab hadiah…sekejab balak..sekejab kek…!!

Dan yang terbaru 4 juta pula….belanja untuk menjatuhkan kredibili orang..sedangkan kreadibiliti sendiri pun masih bertabur…

Sedarkah pemimpin PAS harini ..jika Pak Lah Nilai 4 juta boleh tahan juga harganya…

Adalagi pemimpin PAS ….Ulama King Leather yang lebih kurang dengan Pak Lah juga tapi harga macam tak pecaya…

Cuma pembohong nak pi Putra Jaya..itu pun Anwar boleh jual juga..langsung tak ada harga..


Kah..kah..kah…Anwar tembak pun Pecaya…kah..kah..kah..

Lagi tak ada lansung harga…kah..kah..kah…

Belum termasuk lagi harga untuk Ulama Slipar….kah..kah..kah…

Anwar hanya hadiah sepasang terompah saja terus terpedaya….kah..kah..kah…

Murah..murah harga Pah Lah!!!… masih ada nilai 4 juta…kah..kah..kah…

Mahal-mahal ulama PAS.... Anwar jual janji saja….kah..kah..kah..

PAS itu munafik…Munafik itu PAS..

Apa pun dengar dendangan lagu Bulan ni dulu..Lepas tu dengaq yang ni pula...

kah..kah..kah.. LABU LABI betoi puak2 ni hari ini...



PAS ITU MUNAFIK...MUNAFIK ITU PAS..!!

Komentar :

ada 5 comments ke “BOH DUA-DUA SEKALI… LAH.. PAYAH2 PUN!”
Anonymous said...
pada hari 

org asli pun dah pakat pi putrajaya,alamatnya x lama lagi najib n kroni terpaksa lari pi medan la...itupun kalo mat indon x tembak kepala najib macam musa buat kat adik aminulrasyid.

anti-Apco-Umno

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Kalau orang Asli pun dah boleh pi Putra Jaya...

PAS tunggu apa.??? ...masuk la balik dalam rimba ganti tempat depa..!!

Dalam sana semua bangsa dan haiwan ada bercemahlah bila2 masa siamang dan Kera dah ada untuk jadi tukang sorak depa..

kah..kah..kah...Asli Pun Dah Sampai Putra Jaya....Kah..kah..kah..

PAS masih dok jadi paria....!!!

Anonymous said...
pada hari 

nizar melalak sana sini pasal gila meroyan tak dapat jadi mb. sanggup jadi barua dap kafir harbi celaka babi

Anonymous said...
pada hari 

Sepatut nya pas berada didalam hutan bukan di luar org asli lebeh baik dari pas org asli tahu menilai subangan org tapi telah dihasut olih puak puak pas org asli yg begitu tidak perdulikan org telah termakan pujukan syitan pas tapi apa pun org asli ada lah yg terbaik bukan pas,pas adalah org hutan sepatut puak puak pas ni kena berlajar dengan org asli.

Anonymous said...
pada hari 

org asli-pas...pas-org asli.

gabungan mantap untuk menghancurkan ameno-apco.

lalalalala...rileks jer

-rosemah tt-

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.