Saturday, July 31, 2010

MAT SABU HERO MELAYU ATAU BARUA DAP ??


Wah..wah…!!! Mat Sabu….biar bewak saja belidah bercabang jangan manusia yang mengaku dirinya islam….turut menjadi spesis bewak…

Kenalkah Mat Sabu diantara hero dan Barua??

Kah..kah..kah…

Saya sebagai orang Islam, saya tetap berpegang kepada ajaran Islam. Saya tetap mengatakan ajaran al-Quran itu begitu indah." Mat Sabuxh

Guan Eng,Gobala dan Nga Ko Meng pun boleh mengaku Islam indah ....asalkan Mat Sabu hero2 PAS sanggup jadi BARUA mereka...


Tidak masakan PAS sanggup berkongsi Allah...cuma PAS belum berkongsi bini...

Kah..kah..kah...Hero PAS talibarut DAP!!! kah..kah..kahh

Sudahkah Ust Gobala ini memelok Islam dan turut berjemaah bersama Mat Sabu? Atau masih kekal menyalakan lampu bersama Mat Sabu dikuil Hindu???

Cuma Karpal Singh Ulama Mat sabu ini saja benar2 manusia yang mampu mencabar Hero2 melayu bertaraf haiwan talibarut pada DAP ini melangkah manyatnya…jika mereka terus menyalak ingin menegak Negara islam….


Beranikah “BARUA” DAP yang tidak bertelor ini mengaku hero melayu spesis talibarut melangkah mayat Karpal Singh yang mencabar Negara Islam PAS hari ini??

Jika tahi mata harimau Mat Sabu sanggup buang…. apakah Mat Sabu tak sanggup buang Karpal yang lumpuh ke longkang yang mencabar hero2 PAS ala binatang pondan ini yang menyalak nak tegakkan Negara Islam selama ini? ….dengan retorik kononnya “ Saya sebagai orang Islam, saya tetap berpegang kepada ajaran Islam. Saya tetap mengatakan ajaran al-Quran itu begitu indah."

Sebenarnya Mat Sabu bukan saja binatang pondan….tapi haiwan yang lidah bercabang…yang ditabal oleh penyokong bertaraf kayu dan lembu bahawa dia adalah hero yang ditabalkan dalam masyarakat Melayu spesis haiwan lidah becabang dalam PAS hari ini.

"Hang Tuah ditabalkan sebagai hero, Hang Tuah yang mengorbankan kekasihnya sendiri, diberikan kepada Raja, kemudian diberi sirih supaya lupa pada dirinya...ini hero."
,
"Ini bukan hero, ini binatang pondan"-MAT SABUxh


Mat sabu pula hero yang ditabalkan dalam masyarakat Melayu PAS."

Tapi hero munafik melayu yang menolak Negara Islam demi DAP kemudian diberi sedikit kuasa akhirnya lupa diri dan bangsa sendiri…

Tidak hairanlah demi betina…hero taik kucing ini jaguh maki hamun ini sanggup buang taik mata harimau…tapi tidak sanggup cuci taik dipungkok penyokong sendiri….

Sepatutnya kalau kita hero, tahi mata harimau lagi ku buang, itu pula kekasih...
Inilah hero yang ditabalkan dalam masyarakat Melayu PAS."

Apakah hero hero yang ditabalkan dalam masyarakat Melayu PAS terdiri dari spesis hero bertaraf talibarut atau bertaraf barua saja??

Kalau inilah hero melayu yang ditabal oleh suku2 PAS untuk menjadi barua atau talibarut…lebih mulia binatang dari terus menjadi binatang berwajah manusia yang lidahnya becabang…

Kah..kah..kah..hero lidah becabang juga mengaku islam itu indah…kah..kah..kah

Sebab itu mereka amat amat takut Chin Peng kembali...!!

Bukan soal keganasan dan sebagainya, sebab kalau Chin Peng kembali, ceramah pertamanya, kalau boleh kita nak buat di Setiawan...Saya yakin lebih daripada setengah juta rakyat akan hadir!"

.
"Dan Chin Peng bunuh orang seperti ini.[sini] mat sabuxh

"Di Mesir....ribuan ustaz. (tapi) orang duduk di atas kubur, (sebanyak) tiga juta orang. Dia tunggu hari nak masuk kubur!"

"Agama itu indah, tetapi penyalahgunaan agama itu berlaku dari semasa ke semasa," mAT sABUXX

Pada haiwan pondan yang ditabal sebagai barua DAP sedarkah di Kedah juga hari ini….tidak ada bezanya pemerintahan UMNO dan PAS yang menjadi sekutu kapiaq harbi hari ini….???

Sedarkah Mat Sabu….penyokong dalam Kabinet PAS di Kedah hari ini sanggup melantik Kapiaq Harbi menjadi saksi nikah???.


Islam jenis apakah PAS hari ini….inikah maksud indahnya islam PAS hari ini..???apakah kedah sudah kurang ribuan Ustaz2 sekutu kapiaq harbi yang mampu dijadikan saksi???

Sehingga cina balak pun sanggup dikutib menjadi saksi??????

Indahnya Islam PAS hari ini….saksi kawin pun dah boleh guna kapiaq harbi...

Allahuakbar !!!

Komentar :

ada 8 comments ke “MAT SABU HERO MELAYU ATAU BARUA DAP ??”
Melayu Pasir Gudang said...
pada hari 

Mat Sabu dah tinggal nama aje, penyokong PAS pun dah tak nak kat dia, dah loya pun. Cuma akhir-akhir nie di beri nyawa kedua itu yang bagai nak mampus sokong DAP.Dengan harapan PRU 13 nanti ada peluang bertanding kerusi PAS atau DAP.

Orang-orang melayu macam nielah yang mengadaikan maruah melayu dan bangsa demi kepentingan politik.

Anonymous said...
pada hari 

sepesis mat sabu ini adalah wakil hero dari parti islam malaysia.rupanya sepesis mat sabu ini juga ada dalam umno.dalam pkr lagi hebat tutoh jubok terus.dalam mca pun ada sampai terajang laptop.dalam dap pun ada sampai jadi bunting pelamin.ramai pengikut mat sabu yng dilahirkan dalam semua parti.

Anonymous said...
pada hari 

mat sabu oh pujaan hati ku.hehehehehe

Anonymous said...
pada hari 

Jangan takut pemilik Blog, anda Rilek yang bertanggong jawab adalah pengKomen dan PengKuman.

Anonymous said...
pada hari 

Mat Sabu yang senonim dengan nama "Mat Sapu" satu anugerah bintang yang membawa gelaran "Barua DAP" dan mendapat pengiftirafan rasmi dari orang ramai.

Lihat betapa bangganya dia..? bukan senang nak dapat gelaran tersebut...?

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

GMC SAMA-SAMA DGN MAT SABU DIZAMAN MEREMPATNYA PAS MENCARI PENGARUH.APA YANG DILUAHKAN DALAM BLOG INI SATU KEBENARAN YANG HAKIKI!!!MAT SABU JGN MEMUTAQ BELIT LAGI!! CUKUPLAH DIZAMAN MENIPU AIR PENERANG HATI UNTUK MELAYU2 YANG TIDAK MENGENALI SAPA MAT SABU.

WASSALLAM.APBS

a ali /46sekupang said...
pada hari 

Gmc hang jangan sebut barua Dap.dia ni adalah pemidato yang dibayar upah/bergaji dimiliki oleh ahlim untuk membawa atau menyempurnakan tiktik yahudi memecah dan mengkuburkan perpaduan melayu di kampong-kampong.pada bulan lepas mereka buat saharan isu semasa dikomplek sukan MPSP Kepala batas lebeh kuran tiga hari berturut-turut.tak taulah nanti PR13 Tun Lah boleh ada lagi kah tak?.itulah kesetian saorang makan gaji.bukan makan gaji dengan kerjaan BN tetapi kutuk kerjaan.mai kedai kopi 10.00 pagiduduk melalak, tak haramkah duit gaji tu bagi makan keluarga?.

Pas said...
pada hari 

Umno Otak Kuno

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.