Tuesday, July 20, 2010

TANPA UMNO ATAU TANPA PAS MELAYU KUKUH....kah..kah..kah


“Melayu akan lebih kukuh dan mulia tanpa Umno, dan Malaysia akan lebih maju tanpa Umno," kata Raja Skodeng Mahfuz Omar Pokok sena.

Kah..kah..kah….

Melayu yang macam mana tu...King Skodeng???

Melayu kaki sekodeng?

Melayu yang tak ada ilmu sekadar habis tingkatan 5?

Melayu yang anak-anaknya jadi penghuni penjara?

Melayu yang menjadi saudagar ganja dan shabu?

Melayu yang bijak memaki hamun bangsanya sendiri?

Melayu yang tidak kenal bangsanya sendiri..?

Melayu yang merempit dijalan raya?

Melayu yang boleh dicucuk hidung menjadi barua pada DAP?

Melayu yang sanggup gadai prinsip perjuangannya agamanya kerana kapiaq harbi?

Melayu setaraf kayu mampuih memburu pangkat dan darjat?

Melayu yang kemarok pada pangkat ?

Melayu yang sanggup menjadi barua ? kah..kah..kah…

Melayu yang lidahnya setaraf bewak becabang dua?

Melayu yang guna agama untuk berpolitik?

Melayu yang takut bini bila nak kawin lagi ?

Melayu kaki skodeng ?

Melayu yang jual kaset2 ceramah memaki hamun pemimpin?

Melayu yang menghafal dua tiga patah ayat suci menyalah dipentas parti?

Melayu yang bijak mengkapiaq bangsa ?

Melayu yang menumpang kapiaq harbi berkongsi kuasa ?

Melayu yang sanggup keluar parti kalau jika halang cina makan babi?

Melayu yang bijak menabur fitnah?

Melayu yang berpurdah lambang DAP?

Melayu yang berserban dan berjubah mengantung gambar bakai kapiaq harbi?

Melayu yang sanggup tunduk dan sujud pada bangkai babi?

Melayu yang berjubabah…tapi hatinya seperti babi?



Kalau inilah melayu2 yang dimaksudkan oleh Raja Skodeng Pokok Sena…elok melayu-melayu spesis ini kekal saja berjuang bersama kapiaq harbi…menjual segala kaset2 fitnah menyediakan rezeki bagi makan anak bini…tadah lah uncang dan guni…mintalah pada melayu2 spesis ini.

Sedarkah Raja Skodeng pokok Sena….kerana adanya pemimpin PAS belidah bewak serta melayu2 spesis ini berselindung disebalik jubah ala Padri inilah yang merosak melayu hari ini.

Apakah melayu2 dalam PAS hari ini lebih maju dari lain2 melayu?…
Kah..kah..kah…

Andainya inilah spesis2 melayu yang akan maju bersama pemimpin raja skodeng dalam Parti tali barut DAP..kirim salamlah sajalah…..

Jadikanlah penjara dan pusat2 pemulihan sebagai insitusi pengajian untuk membantu mak bapak yang berpolitik siang malam pagi petang….kerana tidak sempat mendidik anak2.

Jadikanlah jalan raya tilam untuk spesis ini bekubang,dan berenang…jadikankanlah bendera DAP sebagai purah dan jubah mereka…

Jadikan lah hasik jualan segala arak,tuak dan babi sebagai dana berpolitik tidak perlu menadah karung dan tempurung lagi…

Kah..kah..kah…Hebatnya Melayu produk PAS selama ini…??
Temasuk pemimpinnya yang kawin lari…belum temasuk lagi pempimpin yang bersifat luar tabei…

Kah..kah..kah…salam Raja Skodeng Pokok Sena.

SUDAHLAH MAHFUS...BERPADA2 LAH BERPOLITIK JANGAN TERUS MEMFITNAH BANGSA....CERMIN-CERMIN LAH SIAPA ANDA..SEBELUM GMC LONDEH SEGALA2NYA.

Komentar :

ada 15 comments ke “TANPA UMNO ATAU TANPA PAS MELAYU KUKUH....kah..kah..kah”
Anonymous said...
pada hari 

betoi aku orang pokok sena.sapa tak kenai kaki mengendap ni hari dah dapat dato'bingai!

sungguhka said...
pada hari 

Dato'.....? Sebenarnya title Dato'utk Mahfuz ni adalah Dato' Ugutan Mahfuz. Apa tidaknya, dia pi ugut Ustaz Azizan utk dapat Dato'.

Sebenarnya Dato' utk Mahfuz ni Ustaz bagi utk YB Suraya Yaacob - BN Sg Tiang (anak menakan Ustaz). Senarai nama dah diserahkan mengadap Tuanku.

Atas ugutan Mahfuz ni, Ustaz terpaksa mengadap Tuanku. Akhirnya nama YB Suraya diterajang keluar..... Itulah kerja Dato'Ugutan Mahfuz Omar.

Anonymous said...
pada hari 

mahfuz pegi mampos.. hehe.. pelingkup bangsa dan agama

Anonymous said...
pada hari 

Mahfuz ni sembang aja deras. Nak memertabatkan agama konon. Dia tau semua cerita Anwar tapi pasai pa bisu, buta dan tuli.

Kerana kuasa PAS sanggup menduakan agama.

Wahai pemimpin PAS, tolong kaji balik perjanjian awal dan matlamat dibuat di zaman. Allahyarham Tun Abdul Razak.

AMIN said...
pada hari 

UMNO DAN PAS TAK RELEVAN LAGI.ORANG MELAYU PERLU ADA WADAH PARTI BARU YG SESUAI DENGAN TUNTUTAN ZAMAN DAN SEIRING DENGAN ISLAM.

Anonymous said...
pada hari 

setuju dengan amin tapi bukan parti yg meliwat.

Anonymous said...
pada hari 

parti meliwat bukan parti orang melayu.dia parti pasembor/rojak.

Anonymous said...
pada hari 

pas ni parti babi.

Bingai @ Bangang said...
pada hari 

Salam Bro,
Blog anda telah aku masukkan ke dalam Bloglist "Blog-blog Followers". Terima kasih mendaftar sebagai "Followers" di blog aku.

Pengumuman:
21/07/2010 jam 10.00 pagi. Dr Halimah akan berada di IKYS

Aku yang bingai

orang melayu said...
pada hari 

Apalah agaknya alasan Mahfuz apabila mengatakan "kuasa Melayu" takkan hilang sekiranya Umno berkubur dalam PRU 13 nanti???

Adakah kuasa seperti mana Dato' Seri Ir. Nizar menerajui negeri Perak boleh dijadikan contoh yang baik? Seorang Menteri Besar Melayu yang di lihat cuma menjadi "boneka" kepada DAP?

Ataupun adakah pemerintahan TG Nik Aziz di Kelantan yang hanya mampu membina 3 buah masjid dalam tempoh 20 tahun pemerintahannya boleh dijadikan ikutan?

Bagaimanapula dengan pemerintahan Tan Sri Khalid yang banyak menghasilkan "lubang-lubang" di Selangor?

Akhir sekali, bolehkah pemerintahan Dato' Seri Azizan Razak diikuti?

Bagaimana pula jika selepas PRU 13, parti DAP yang memperolehi majoriti? Masih kekalkah kuasa ditangan Melayu???


Bersediakah kita untuk mempunyai seorang PM Melayu "boneka" yang bakal mengikut segala telunjuk parti DAP pada tahun 2012 nanti???


Jika jawapannya ya, silakanlah...

mayang sari said...
pada hari 

sebilangan besar otak pemimpin pas dah sewel dan gila kuasa dunia.

Anonymous said...
pada hari 

Terima Kasih org Melayu.

Jawapan pada org2 PAS YA! mereka sanggup asal melayu PAS jadi barua dan ada jawatan.

Anonymous said...
pada hari 

Penyokong PAS elok join DAP.

zainal said...
pada hari 

Sedih sungguh sedih beginikah sifat kita orang Melayu gemar menghina sesama sendiri. Ingatkan zaman dulu ada LebaiMalang tapi sekarang pun ada. Sesama Melayu PAS atau UMNO sama saja. Dua2 nak kuasa. Semasa ada kuasa dulu dinegeri2 yg kalah tak mahu perintah dengan betul asyik kerja tender dan lupa pada pengundi. Bila penggundi ubah kearah baru gelabah. Dulu bolahlah memperbodohkan penggundi sekarang mereka dah tahu . Jadi jangan dok kalut kalau mereka dah tak undi parti yang berkuasa sangat dan telampau taksub ingat boleh kekal lama.Cuba duduk semeja dan berunding baik2, bukan tak pernah mengaji sekolah dulu pasai apa bila dah tua tak pandai nak bercakap baik pakai bahasa baik2. Dah lupa pendidikan guru semasa sekolah dulu. Habis buang ketepi. Ini tidak maki kata babi dan macam2. Apani Kemaki baru boleh curah fikiran yang bernas ke. Kata bodoh apani. Belajar kat mana
semua ni. Macamni a=nak jadi pemimpin. Mali kat budah tadika orang dewasa berperangai macam budak kecik yang kurang cerdik.

Anonymous said...
pada hari 

Itulah jadinya bila orang bodoh mengaku pandai, jaga anak pun tak reti macam mana nak jaga negara dan bangsa.

Mahpuz adalah Melayu yang paling tak guna disisi Melayu!

Mahpuz adalah mulut Besiark macam puki tua!

Mahpuz adalah penipu besar!

Mahpuz adalah Barua Besark kepada DAP!

Mahpuz adalah.....dahlah tak larat nak bilang, boleh jadi lebeh daripada 1001 perangainy yang cukup huduh dan jelak...daripada Jerembab dengan dia lebeh baik jerembab dengan bewak reyiang.. sueiii tak padan2.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.