Sunday, August 1, 2010

ZUL4 SUDAH BERKOKOK ….UMNO BILA NAK MENYALAK??? KAH..KAH..KAH..



Sudah dua kali Zul4 berkokok sebagai ayam jantan melayu atas tiket bebas agar Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) membatalkan pendaftaran DAP dan mengisytiharkan DAP sebagai pertubuhan haram kerana tindak-tanduk parti itu hari ini boleh mengganggu-gugat keharmonian negara.

Tapi berkokok Zul4 hanya sia-sia kerana UMNO masih berdekor lena menanti saat menjadi bangkai perjuangan bangsa....

kah..kah..kah...

Lebih-lebih lagi bila ada “barua2” DAP dikalangan orang Melayu sendiri sudah mula mempertikaikan Hang Tuah yang mengorbankan kekasihnya sendiri, diberikan kepada Raja, kemudian diberi sirih supaya lupa pada dirinya...ini hero."

Beliau sambung, "Ini bukan hero, ini binatang pondan-Mat Sabu

Hang Tuah hanya berkorban kekasih…tapi hero melayu bertaraf tali barut berkorban bini demi DAP…


Kah..kah..kah…itu bukan setakat binatang pondan…itu haiwan berwajah manusia…yang sanggup memperagakan isteri, amanah Allah demi politik dajal...kah..kah..kahh

Sebenarnya binatang Pondan lebih mulia berbanding haiwan berwajah manusia…yang korbankan bini dengan talaq 3…

kah..kah..kahh

Hero melayu bertaraf tali barut korban bini kerana DAP…

Hang Tuah Korban kekasih kerana Raja….


Tapi Haiwan berwajah manusia hero talibarut DAP ini korban bini kerana Parti…

kah..kah..kah..


Mengapa tak kongsi bini sekali…????

Siang bapak melayu malam bapak cina????


Kah..kah..kah…melayu PUKIMAK berpolitik sampai talaq bini…!!!

Beranikah melayu talibarut mentalaq isteri supaya tidak melanggar hukum Allah hari ini???


Ada berani..????? hero talibarut melayu yang berani membuang taik mata harimau????

Beranikah mentalaq bini????…demi melaksana dan patuh pada hukum Allah ta’ala hari ini?

PoooooDAH..!! Keahhh Tueehhhh !!!

Apa sebenarnya massage yang ingin disampaikan oleh hero melayu bertaraf tali barut DAP ini ?

Bukan kah hero Talibarut tersebut ingin mempertikaikan kedaulatan raja2 melayu…

Barang siapa orang melayu yang mentaati Raja mereka adalah binatang pondan?

Sejak bila talibarut Melayu ini berani mempertikai kedaulatan Raja-raja melayu?

Adakah setelah kalipah Guan Eng dan Nga Ko Meng serta kuncu2 DAP menyokong perjuangan Politik Dajal mereka selama ini?

Akhirnya hero melayu bertaraf tali barut DAP atau “BARUA” pada kapiaq harbi yang pernah mengkapiaqkan bangsa berdasar Amanat Dajal serta hukum ulama Politik Dajal mereka mencerca pula kedaulatan raja..

Seterusnya berterima kasih pula pada bapa komunis Malaya.

Sejak bila hero PAS talibarut DAP ini mengangap melayu binatang pondan kerana menghormati Institusi Raja berpelembagaan?

Dan mendaulat kapiaq harbi sebagai kalipah itu adalah hero melayu betaraf talibarut?

Benarkah Bangsa melayu selama ini binatang pondan kerana mendaulatkan Raja?

Dan hero pas yang mengagongkan kapiaq harbi sebagai kalipah itu adalah haiwan berwajah manusia betaraf talibarut bangsa?

Hari ini talibarut DAP ini cuba menyebarkan fahaman chauvinist ,rasis, fikiran ala komunis, anti-Melayu, anti-Islam dan anti-Perlembagaan.

Tidak cukup lagikah talibarut ini menggugurkan Negara Islam yang diperjuangkan oleh PAS selama ini..serta menolak hukum kerana Undi kapiaq Harbi...???

Seterus menafikan hak bangsanya sendiri demi kemaruknya untuk berkompromi dengan kapiaq harbi...???

Disinilah kejayaan DAP memperkaldai hero2 melayu bertaraf talibarut dengan gula2 yang ditabur oleh Anwar bahawa bakal PM adalah dari PAS sekiranya PR menguasai Putra Jaya dalam PRU13 nanti…

Jika dulu 16 september Pencipta Amanat Dajal dijanjikan PM oleh Anwar.

Hari ini pula Anwar menawarkan kerusi PM pada PAS dalam PRU13 untuk menipu melayu-melayu bertaraf kuda kayu akan teperangkap dengan gula-gula yang ditaburkan oleh Anwar pada semut2 bangkai.

Kononnya pemimpin PAS akan dinobatkan sebagai PM jika mereka berjaya menipu melayu sekali lagi dalam PRU13 !!!

Beginilah bijaknya Anwar memperdayakan spesis2 melayu bertaraf talibarut ini setelah agenda 16 september melondehkan segala putaq belit dan tipu daya Anwar yang pernah ditabalkan oleh hero melayu bertaraf talibarut kapiaq harbi ini sebagai al-juburi…


Hari ini hero melayu spesis tali barut ini sanggup pula menjadi barua untuk menjayakan agenda al-juburi….

Hari ini Anwar yang tesepit dan tekapit menggunakan khidmat hero2 bertataf tali barut melayu dalam PAS sebagai lembu untuk mencapai agenda pribadinya…

Spesis-spesis talibarut jaguh2 maki hamun dalam PAS yang sudah lama dahagakan serta kemaruk untuk berkuasa terpaksa akur dengan tipu daya dan muslihat Anwar al-juburi demi untuk mencapai cita2 mereka.

Hari ini hero2 bertaraf talibarut ini menyalak bagai anjing buruk kepala kononnya merekalah sebenarnya hero melayu yang tidak mengorbankan kekasih sendiri, untuk diberikan kepada Raja.

Sebaliknya pula hari ini hero2 melayu bertaraf talibarut kapiaq harbi ini sanggup talaq isteri dan menolak hukum,serta menggadai prinsip perjuangan demi DAP.

Allahuakbar..!!! andainya Hang Tuah berkorban kasih pada Raja dianggap binatang pondan oleh hero melayu betaraf talibarut ini. .

Apa pula jenis binatang yang sanggup mengadai talaq isteri demi parti dan menolak hukum demi Undi kapiaq harbi..menolak Negara islam demi DAP?

Bukankah manusia ini adalah spesis binatang atau haiwan berwajah manusia yang lebih hina dari binatang pondan berselindung disebalik kopiah dan serban….????

Inilah spesis talibarut melayu yang patut dikeras dan dikeringkan seterusnya dijadi mumia talibarut melayu abad ini!!

Agar anak cucu bangsa melayu yang akan datang dapat melihat inilah bangkai2 haiwan berwajah manusia talibarut melayu yang lidahnya bercabang dua menolak hukum Allah ta'ala demi undi kapiaq harbi…!!!!

Moga-moga bangsa melayu tidak terus diperdaya oleh spesis talibarut ini.

Insyaallah.

wassallam.apbs.

.

Komentar :

ada 10 comments ke “ZUL4 SUDAH BERKOKOK ….UMNO BILA NAK MENYALAK??? KAH..KAH..KAH..”
Anonymous said...
pada hari 

Mana nak dan menyalak selagi dok kalut menyelak.

Pakat dok selak sana selak sini, tetapi selak sesama sendiri...hampeh...

masalodeh said...
pada hari 

bila lagi umno nak menyalak.....kah.....kah....kah....umno la ni dok kepoi projek, ketua bhg taraf ap....dok pilih kroni masing-masing...kalau pun dalam pru lagi best....lagi banyak rahmat yang turun....ketua bhg boleh mengalahkan ap dan adun yang tidak diberikan kepercayaan oleh kerajaan pusat dan UMNO Pusat...tok sah dok menyalaklah...buang masa....

Bingai @ Bangang said...
pada hari 

Hero Melayu zaman kini memang dah ada rampas bini kawan dan kongsi bini! JIMAT KOS!

kah kah kah

aku yang bingai
Layakkah Mahasiswa Mengundi di Tendang Terajang

Anonymous said...
pada hari 

alah..mat sapu...opsss mat sabu tu yg nak ko ambik kesah..
dengan bini orang duduk dalam bilik hotel dan kena tangkap khalwat..nasib baik Nik najis selamatkan..
bini orang pun dia sapu...
ramai yg kenal siapa mat sabu ni masa kat kg melayu subang masa dia muda2 dulu..
cerita la tuuuuuu....

a ali /46sekupang said...
pada hari 

GMC-mulut kosong bolehlah berkokok,tetapi mulut penoh bagaimana nak menyalak?.la ni depa tak tamak lagi,dah berpelajaran,kunyah dulu baru telan.

karam zing said...
pada hari 

masalodeh..betoi dan tepat sekali apa yang hang kata.umno dengan ketua bahagian dikedah dok menyalak cari perojek sana sini untok kroni dia dengan harapan ada komisen.depa bukan salak apa pun hanya sekadar turun kg bagi beras dengan kain batik kemudian buat rombongan makan angin untok ketua cawangan.pada hal ketua cwangan pun orang dah amat meluat dikampong depa.DAP/PAS buat program ilmu [politik yg menghasut dan membenci pada umno/bn.UMNO syok sendiri lagi.tahniah diatas komen masalodeh

VIVA said...
pada hari 

AKU AHLIBIASA UMNO DIPADANG SERAI.TAPI AKU CUKOP MELUAT DNG KEPIMPINAN UMNO.BELUM PERNAH TERJADI BEGINI SELAM 9 TAHUN AKU JADI AHLI.

Anonymous said...
pada hari 

Setuju dengan VIVA.Dengar cerita kalau puak2 dan suku sakat UMNo kelahiran cikgu Det terus kekal dalam UMNO padang serai.Insyaallah UMNO paang Serai akan tertiarap.Raman dengan cara Raman,Halim BAS dengan cara halim BAS yang memihak pada PKR.
umno paang perlu reforme

Paklahbom said...
pada hari 

Baru padan muka hampa.

Anonymous said...
pada hari 

Dok cakap meluat2 apa? takdak sapa nak paksa hempa jadi Ahli UMNO, kalau tak suka pilah masuk DAP ke apa ke, baru sembilan taun jadi Ahli nak gebang, aku dah 30 taun lebeh, busuk2 pun UMNO lah yang membela bangsa Melayu, tapi apa nak buat, ada jenis Melayu yang tak sedar diri....

UMNO tak salah, yang salah adalah orangnya (Melayu tak sedar diri)! puak nilah yang patut dicincang lumat2 biar janagn tinggai beneh..

Tapi kalau nak bandin2 UMNO maseh baik daripada Parti2 lain yang sesat barat tu..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.