Monday, July 12, 2010

POLIS TAK IRING......- OSTAT AZIZAN TAK PI KENDURI....kah..kah..kahh


Dari apa yang GMC dengar cerita dari aqe-aqe dalam PAS setakat dua tahun PAS perintah …?pendapat Ostat mencecah RM 70,000.00 sebuan….
Wow..!!!! bukan 70,000,00 ribu Bat siam tapi 70,000,00 Ringgit Malaysia…Syabas GMC ingin ucapkan .

Kononnya tu belom masuk lain-lain kemudahan lagi… campor pi mai..pi mai mau ada.. RM100,000.00 juga ostat !! kononnya temasuk EXCO2 Ostat juga turut mendapat habuan yang lumayan… Wow !!!!

Allhamdulillah .. Ostat..!!


Kalau semua sumber pendapatan tu..besih macam air mutlak …sama-sama rakyat kedah boleh guna untuk ambil wuduk dan minum sesakali sekala…kalau kalau ada jemputan minum tea atau bersembahyang berjemaah ,takut air tersebut jenis mutanajis yang dikira bernajis yang menjadi sifat air itu samada berubah rasa, bau dan warna, disebabkan termasuk najis…

Tapi betoi ka …tak berapa nak jelas katanya Keistimewaan MB PAS benar-benar di tarik balik untuk kembalikan pada rakyat…macam cerita di Kelantan ,bila Nik Aziz dilatik menjadi MB,pengumuman awai PAS memotong segala kemudahan MB,temasuk keraian tetamu,perayaan,perjalanan,rumah dan lain-lain.

Sapa sapa... pun mai di pejabat atau mai dirumah baik rumah yang nombot satu ka…rumah yang ada Gard tu ka …akan dijamu ala kadar saja…


Dan lagi satu yang kita.. orang PAS tau dan menjadi buah mulut kononnya MB Kelantan tak suka untuk di iringi Skuad bermotor Polis ..pi la kemana-mana Program pun..

Tapi MB Ostat Azizan depa kata cukup berbeza dengan MB Pas di Kelantan..sedangkan PAS di Kelantan pun sama juga dengan PAS di Kedah..kalau Kedah tolak Hukum tak mau Haram Arak dan Judi..Kelantan pun lebih kurang juga…maklumlah satu Musyidulamnya..tak ada lagi lain-lain Mursyidul am selain Nik Aziz..

Yang Peliknya depa kata Ostat Azizan ni lain sikit hobinya dengan MB PAS Kelantan…factor umor rasanya tak lah lari jauh mana Ostat azizan dengan Nik Aziz..

Kalau Nik Aziz boh Speak hitam boh gigi balik macam Ostat Azizan.... bukan setakat yang umor dua tiga puluh..umur dua tiga belas pun masih ada yang menanti…maklumlah donia ni Ostat azizan!!!..

Tapi mungkin selera Nik Aziz tak macam selera Ostat Azizan kerana factor masa dan cuaca…


Depa kata Ostat azizan ni hobinya lebih kurang macam Zul4 Kulim juga gila Glamour..seolah-olah iring-mengiring dengan skuad Polis bermotor dia cukup suka…maklumlah nak jaga keselamatan takut2 Ostat Azizan loncat masuk UMNO..

Pernah dalam satu perjumpaan dengan AJK PAS kawasan kediamannya di Sri Mentalon,puak2 PAS timbul pekara2 hobi Ostat Zizan yang suka diiringi dengan Skuad Polis trafik setiap kali nak pi kenduri…

GMC tersembor…air dan nasi bila dengar Ostat Azizan kata…

“ Kalau hampa tak mau bawa polis,tak pa…tapi sekali-sekali dengan aku tak payah pi kenduri” Ostat Zizan…

Nah haiHHH !! Ostat Azizan..awat sampai macam tu…!! Dengaq pula cerita dari media ada Polis Trafil cedera terjatuh masa mengiringi Ostat Azizan bukan pasai nak pi Masjid tapi iring Ostat Azizan nak pi main Golf…

WoW !!!! wow !!!!! hebat Ostat la nei…tinggai batang tajak…pilih batang Golf…
Kah..kah..kah…

Kedah Sejahtera….Nikmat untuk Ostat Zizan sekeluarga!!

Takbir !! Takbir !! Takbir !!

Komentar :

ada 8 comments ke “POLIS TAK IRING......- OSTAT AZIZAN TAK PI KENDURI....kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

awat la lekeh sangat.cerita hang macam budak sekolah tadika.tak standard langsung.orang umno pun gelak dengak cerita hang.

Anonymous said...
pada hari 

Anon 4.14pm, tak standerd pasai apaaa..? hang tak suka laaa... oghang lain syoookk.. hang mana tau.

Hang tak tau, Exco2 pun la ni dok meghongot. Depa cakap apa pun Ustaz Azizan tak dengaq dah cakap depa.

Ya laaa... nak dengan buat apaa.. baik dengan cakap Che Hat tuuhh... bulih buat kaya.

Anonymous said...
pada hari 

Puak2 pas mana sok dengar cerita ulama pas gila harta dunia sampai tahab ust Azizan ni.

Anonymous said...
pada hari 

Bior bebenor yop, macam tak caye aje!
Cerita betul ke atau saja nak menyakat....

Anonymous said...
pada hari 

betol le tu.masakan jauhari tidak kenal manikam..he..he..he fitnah tu dosa.

Anonymous said...
pada hari 

ust azizan tu darah piaw keturunan umno.anak penakan dia yb umno suraya tu darah keturunan ostat azizan la puak2 mangkok pas oi.sabudin nasition tu abg dia orang kuat datok najib la ni shahlan nasition kalau tak silap aku.puak2 haram jadah ni tak mampuih kalau umno ka,pas ka perintah anak beranak depa ada saja dalam politik mana pon.ini lah bangsa haram jadah yang tak dak perjuangan boleh hidup dua alam.pas perintah pun depa senang,umno perintah pun puak2 ni senang.ni la bangsa talibarut melayu.

a ali /46sekupang said...
pada hari 

ta dak kut saman ekok bila dia naik mutu, GMC hang tolong pereksa tengok mana tau kut ada saman ekok.ada saman tak boleh pi padang golf nanti.salah pula polis.

Anonymous said...
pada hari 

GMC mana ada mutu.dia naik kereta lembu lambang mata lebam.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.