Sunday, July 18, 2010

KUKUH KAH MELAYU PAS ? DENGAN DASAR ISLAM ALA MEREKA SELAMA INI…kah..kah..kahh


Jika Kedah tercari-cari.

Kelantan pula tertampi-tampi..


Kukuh kah PAS hari ini ..


Tanpa diliwat oleh DAP????


Kah..kah..kah…[sini]

Sedarlah wahai seluruh ulama Politik Dajal kapiaq Harbi….yang masih bekarat dengan penyakit “ hubbul dunia” wa karahiyatul maut..cinta dunia dan takut mati masih melekat dihati ulama Politik Dajal hari ini..

Ilmu agama yang dimiliki ada sekadar untuk menyalak di pentas parti berselindung disebalik serban dan jubah untuk melindungi cabuk dan bangkai diri mereka hari ini

Begitulah gelagat manusia…pemimpin berwajah haiwan dalam politik PAS hari ini.

Kukuhkah pemimpin melayu Islam PAS yang memperjuangkan Dasar Islam Acuan PAS hari ini…?

Kukuhkah hubungan persaudaraan Islam mereka jika MB PAS sendiri tidak ziarah mayat penyokong sendiri….?Kerana perselisihan dalam Parti????

Kukuhkah ukwah islam PAS hari ini setelah sekian lama mendukung dasar Islam yang menolak kebangsaan hari ini???

Akhirnya pemimpin serta Ulama Politik Dajal PAS hari ini menyembah DAP.mengadai prinsip perjuangan sendiri…kononnya ingin memperjuangkan keadilan untuk semua kaum hari ini lalu menafikan hak bangsa seagama sendiri…!!!

Kononnya PAS tidak memiliki bangsa lagi…


Kukuhkah Politik PAS hari ini tanpa mengemis dari isu liwat al-juburi yang berdalih dan behelah dengan hukum Islam yang menjadi retorik perjuangan islam selama ini….akhirnya meliwat juboq pekerja sendiri…

Kukuhkah PAS selama ini tanpa ada putaq belit menipu dan memfitnah pemimpin Negara sendiri ….kononnya mereka ulama yang suci menukar istilah rasuah kepada hadiah untuk menghalalkan cara mereka selama ini.???

Kukuhkah hubungan persaudaraan dalam PAS hari ini….walaupun sudah dapat memerintah negeri…sudah tiada lagikah dengki kianat sesame sediri…untuk merebut jawatan dan kuasa hari ini???

Inikah Dasar Islam yang menetang keras dasar asobiyah yang kononnya menjadi kapiaq UMNO hari ini…??

Kukuhkah iman pemimpin PAS hari ini dengan dasar Islam acuan PAS …bila jawatan dan pangkat menjadi buruan menolak hukum agama sendiri?


Politik Melayu Kukuh Jika Umno Tukar Dasar - Nik Aziz .


Betoi ka ulama Slipar???? Kukuh politik melayu jika UMNO tukar Dasar…

Apakah usaha PAS melalui dasar Islam yang menolak asobiah tidak mampu PAS berdiri sendiri untuk megukuh Politik Melayu hari ini..

Tanpa UMNO tidak mampukah ulama Slipar mengukuhkan politik melayu dengan dasar Islam yang kendong berpuluh2 tahun .??/.

Mengapa pada UMNO yang PAS harapkan untuk kukuhkan Politik Melayu…??

Apakah Dasar Islam yang menolak asobiah PAS hari ini sudah gagal memperkukuhkan politik Melayu atau politik kebangsaan?

Kebangsaan dalam UMNO jauh berbeza dengankebangsaan acuan PAS..

Kebangsaan PAS menolong,menyokong dan melindung bangsa dan puak2nya kepada kezaliman.

Asobiah /Kebangsaan UMNO... ia itu puak yang sayang kepada kaum bangsanya” bukan melindung bangsa dan puak2nya kepada kezaliman.

Inilah perbezanya Asobiah PAS dan UMNO yang diamalkan selama ini..tidak hairalah PAS tidak mampu berkerjasama melalui asobiah UMNO yang sayang pada bangsa dan agama…tetapi tidak menyokong dan melindungi kezaliman yang dilakukan oleh puak2 mereka ….berbanding PAS yang menolak asobiah UMNO…tapi kekal berslimut dengan asobiah yang melindung bangsa dan puaknya mereka pada kemungkaran…

Inilah bentuk asobiah yang lebih kapiaq dari kapiaq harbi yang patut Ulama Slipar perangi…bukan menjadi barua melindung dan menghalal puak-puak pukimak dalam PAS maupun sekutu mereka hari ini melakukan kezaliman hari ini….dengan melindungi mereka melalui berbagai cara,fatwa dan amanat dajal…

Dengan dalih ,helah serta putaq belit …kononnya PAS mengikut sunah nabi dan patuh pada Fatwa Dajal Politik mereka …

Selain memutaq belit Hukum ciptaan Politik Dajal mereka sendiri melalui dalil2 begini…

“ ."Kita bersyukur dengan pendirian kapiaq harbi sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Selain menipu dan memutaq belit hukum ulama Politik Dajal mereka selama ini…Pemimpin Politik Dajal mempealatkan Dewan Ulama Politik Dajal pula berfatwa kononnya….

“"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Hari ini hukum Dewan ulama Politik Dajal PAS yang haram sudah berubah…

“ Undi DAP atau kapiaq harbi bererti memilih Negara Islam”


Akhir sekali Ulama Politik Dajal mereka berfatwa begini….


“ Hubungan PAS dan DAP hari ini adalah mengikut sunah nabi”..

Lihat betapa jijik kotornya dan PUKIMAKnya Politik PAS hari ini dari hukum yang haram dan kapiaq…berubah menjadi sunah nabi…

Allahuakbar putaq beitnya pemimpin PAS belidah bewak hari ini dengan hukum Allah ta’ala.

KOTA BAHARU: Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata kekuatan politik orang Melayu adalah bergantung kepada kesediaan Umno untuk menukar dasarnya kepada Islam.

"Pada saya, kalau Umno tukar dasarnya daripada Melayu kepada Islam, orang Islam makin kuat dan politik Melayu bertambah kukuh.

"PAS selama 20 tahun mentadbir Kelantan adalah hasil daripada sokongan semua bangsa dan agama dan merekalah yang mengundi PAS atas nama Islam. Kalau tidak masakan PAS dapat menang besar tahun 1990 dan 2008 lalu," kata Menteri Besar Kelantan itu dalam satu kenyataan di sini, Sabtu.

Nik Abdul Aziz berkata apa yang berlaku di Kelantan adalah sebagai bukti bahawa dasar Islam diterima oleh majoriti rakyat yang terdiri daripada pelbagai latar belakang politik, termasuklah orang Umno turut menyokong dasar Islam yang dibawa oleh PAS.

Beliau mengulas isu perpaduan antara PAS dan Umno apabila baru-baru ini dilaporkan bersetuju untuk bertemu Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin bagi membincangkan perkara itu.

Namun Jumaat lepas, Nik Abdul Aziz berkata pertemuan itu bukan untuk membincangkan politik sebaliknya akan bertumpu kepada kerjasama antara kerajaan negeri dan pusat.

- BERNAMA

Komentar :

ada 7 comments ke “KUKUH KAH MELAYU PAS ? DENGAN DASAR ISLAM ALA MEREKA SELAMA INI…kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

terus terang la aku kata aku takkan undi PAS lg. orang2 PAS ni dah jadi babi belaan DAPig!!!

mekanik said...
pada hari 

isu dia bukan pasai pas itu parti islam yg orang undi.umno kena jadi parti bersih dulu dari rasuah politik wang.kroni melampau.terutamanya bahagian dan cawangan.itu isu dia.kalau tak ubah hangpa tunggulah.buatlah kaji selidik sama....

a ali /46sekupang said...
pada hari 

dulu mereka keluarkan fatwa semua tak ikut kitab,tetapi sekarang ketua baru mereka ikut kitab,mungkin baru terjumpa dibawah timbunan kitab-kitab lama.tempurung retak maka katak pun nampak lah dunia sikit.lama sangat tempurung tu yang duk serekup.

Anonymous said...
pada hari 

LIMA BELAS PERSEN PUN JADILAH.ITU LAH UMNO

Bingai @ Bangang said...
pada hari 

Maaf tuanpunya blog sebab lari tajuk,
Saya masih lagi dengan penutupan IKYS tumpang letak dalam topik terbaru tuan.

Kepada yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang IKYS sila ke blog saya di http://tendangterajang.blogspot.com/2010/07/ikys-rugi-atau-nak-cari-untung-pintas.html
Luahan hati bapa saudara kepada salah seorang pelajar IKYS

aku yang bingai

Anonymous said...
pada hari 

pakatan haprak memang tak berhati perut.zalim dan inaya anak bangsa.cakap tak serupa bikin.haprakkkkkkkkkkk

Anonymous said...
pada hari 

Al Jubs le yg byk kroni

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.