Friday, July 9, 2010

ARSENIK SATU PENIPUAN….MERAIH JUTAAN SIMPATI.


Zulkifli Nordin atau ZUL4 kulim….disuruh melakukan bermacam pembohongan semasa menyertai pembangkang [PR] semata-mata untuk menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN)

"Saya terpaksa akui sememangnya itu strategi, dan saya sendiri pernah terlibat,” MP Kulim-Bandar Baharu.

Tindakan pembangkang menyerang kehakiman, polis, istana dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dengan pelbagai tuduhan merupakan strategi pembangkang bagi melumpuhkan kerajaan BN.

Cara itu yang tak kena, yang kita persoal ialah etika. Takkan sampai kita hancurkan nama orang, rosakkan peribadi orang.

."Contoh, saya buat cerita mengenai kena racun arsenik.

Saya antara orang terdepan yang bawa isu arsenik,” katanya merujuk kepada dakwaan kononnya Datuk Seri Awnar Ibrahim diberi racun tersebut semasa dalam tahanan ketika itu.

Hari ini terbukti Arsernik satu penipuan dan Fitnah yang maha dahsyat oleh sekutu kapiaq Harbi [PAS] hari ini yang sengaja direka cipta untuk meraih simpati bangsa..masakan cerita-cerita deritanya Anwar dipenjara Sungai buluh…yang terpaksa dipapah ,dipimpin dan bekerusi roda juga masih ada lagi lembu-lembu yang pecaya?
Apakah PAS yang kononnya memperjuangkan Islam sanggup bersekongkol dengan manusia yang sanggup berbohong dan memfitnah…?

Hari ini segala-gala tipu daya Anwar terselak dan terbuka..untuk membuktikan samada ia satu konspirasi atau satu cerita yang sengaja diada-adaka oleh Anwar untuk menutup dan melindungi pekongnya yang busuk lagi begit dan tengit dengan skandal yang tidak mampu terhidu dan mampu menyakinkan sesiapa….

Lebih-lebih lagi yang hanya mengenali Anwar Cuma diatas pentas ceramah dan sesekali berbual mesra denganya…berbanding dengan mereka yang disuruh melakukan bermacam pembohong semata-mata untuk menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) untuk Anwar mencapai cita-cita dan impiannya. …mereka bukannya lembu-lembu yang mampu diarah oleh Anwar bermandi asid pili bomba dan yang dikejar dengan belantan FRU..tetapi mereka adalah rakan karib Anwar sendiri…yang lebih jauh mengenali Anwar al-juburi...

Kisah Anwar di Munich dengan se-tong kurma bekilo beratnya yang mampu diangkatnya serta kemampuan Anwar bermain Badminton seperti orang biasa sudah cukup membuktikan Anwar manusia yang bijak berpura-pura.

Tetapi tahukah lembu-lembu yang PAS dan PKR yang ada…lebih-lebih lagi yang sama-sama turut membaca Yasin sewaktu Anwar dibicara???

Inilah manusia yang menipu kita?

Hari ini segala-gala tipu daya PKR terbongkar juga...

Apakah Zul4 yang diarah berbohong juga satu konspirasi jahat BN lagi????

kah..kah..kah..bahlolnya puak2 kapiaq harbi PAS hari ini....kah..kah..kah

PAS ITU MUNAFIK..MUNAFIK ITU PEMIMPIN PAS HARI INI...
[SINI]

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

Alhamdulilah! YB Zul sudah sedar dan harap sudah pun bertaubat.berdakwahlah pada kawan-kawan lain supaya meninggalkan pekara yang karut marut.jangan jadi cerita bagaimana dajal mulanya sikit dan apabila bertambah pengikut terjadilah ma'juj dan ya'juj.rosaklah seluruh alam ini.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.