Thursday, July 1, 2010

NIK AZIZ BUAT KARPAL SINGH KETAWA…kah..kah..kah..


"Selagi mereka (yang tidak bersetuju dengan dasar Pas itu) tidak dapat membuktikan dasar Islam yang kami laksanakan ini salah, kami akan terus perjuangkan dasar ke arah pembentukan negara Islam," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan Exco di sini.
- Nik Aziz Nik Mat .

“Dimanakah dalam mana-mana Transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS nak melaksanakan Negara Islam…saya minta pandangan dan minta jawapan..Dimanakah Transkrip PAS dalam memorendumkah…dalam Pelembagaan PAS sendiri ada menyatan PAS nak melaksana Negara Islam??” Ir Nizar Jamaludin

"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

"PAS Sedia gugur slogan negara Islam, jadi untuk mencari perdamaian itu, setakat mana yang boleh kita hendak kepada Islam, tapi kalau nampak menyusahkan tak apa..." - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 25 Jun 1999.

Nampaknya ulama terompah mula memancing undi melayu bangang lagi dengan nyanyian lama mereka …”pembentukan negara Islam," yang tidak pernah ujud dalam pelmbagaan PAS selama ini.

Dan mungkin ini juga membawa satu petunjuk bahawa hayat hubungan PAS[sekutu kapiaq harbi] dan DAP ini kian hampir menuju ke longkang Najis….

Apa tidaknya DAP yang lebih konsisten prinsip perjuangan mereka sejak dulu..tidak pernah berganjak dari perjuangan dan pendirian asal mereka berbanding Politik Dajal PAS yang kemaruk untuk berkongsi kuasa dengan DAP.

Sanggup bersyukur kononnya DAP sudah berubah….tanpa disedari puak-puak yang kemaruk untuk berada dibawah naungan kapiaq harbi [DAP] ini tanpa maruah dan prinsip perjuangan ……mengandaikan Pandangan Kalpal Singh itu hanya satu pandangan peribadi…mengapa puak-puak Bahlol ini sanggup mengadai maruah perjuangan mereka semata-mata ingin berkompromi dengan kapiaq harbi????

Konsistenkah perjuangan mereka[PAS] selama ini….???

Apabila berkompromi dengan kapiaq harbi,menolak hukum dewan ulama sendiri mendajal amanat Parti,menolak hukum kerana undi…meluluskan lesen judi,menafi perjuangan Islam PAS selama ini dalam perlembagaan sendiri…seterusnya mencabar DAP membuktikan PAS tersalah acuan islam selama ini…???

Kah..kah..kah…Bahlolnya puak-puak sekutu kapiaq harbi….PAS hari ini…mengapa ulama PAS tidak berdebat saja dengan ulama DAP…..

Kah..kah..kah….Akhirnya PAS mencabar lembu dipadang …..untuk membuktikan Islamnya puak2 mereka hari ini berbanding DAP…kah…kah..kah..

Acuan PAS …kek yang disilkan DAP….kah..kah..kah..

PAS tersalah acuan lagi….walaupun berkongsi Allah….kah..kah..kahh

PAS ITU MUNAFIK MUNAFIK ITU PEMIMPIN POLITIK DAJAL BELIDAH BEWAK>>> [SINI]

DAP, Karpal Singh, PAS, NIK AZziz perjuangan Islam[sini]


KAH...Kah..kahhhhhhhhh

Komentar :

ada 2 comments ke “NIK AZIZ BUAT KARPAL SINGH KETAWA…kah..kah..kah..”
a ali /46sekupang said...
pada hari 

oklah tu,tok imam dan siak telah bersatu?.nanti boleh perbodohkan lagi pengikut.

Anonymous said...
pada hari 

CUKUPLAH TU POK NIK...TERIMalah hakikat yang demo dah uzur dan terlampau nyanyuk untuk terus berada dipuncak kuasa......MASIHKAH POK NIK INGAT dulu pok Nik macam-macam kata kat DR MAHATHIR sebab lama berada di kerusi PM,tapi Pok Nik kena ingat TUN MAHATHIR TU berkualiti CORAK KEPIMPINAN BELIAU dan sahingga kini banyak nikmat terlimpah hasil pentadbiran beliau.......tapi POK NIK ada apa cuma PEMECAH BELAH UMMAH,SERTA PAKAR MENGELUARKAN FATWA SONGSANG itu saja yang POK NIK ADA.....berundur lah POK NIK secara terhormat dan bermaruah kerana selagi ada demo umat islam terus berada dalam kesesatan dan kekeliruan....sampai bila nak ditunggu kerusi emas tersebut lagi pun kalau POK NIK lepaskan jawatan itu harta dan wang pok nik sepuluh generasi makan pun tak akan habis dan terkurang.....POK NIK berundurlah demi UMMAH DAN DEMI MASA DEPAN AGAMA SUCI ALLAH.......ingat lah harta,kuasa dan takhta itu adalah ujian ALLAH untuk POK NIK tetapi POK NIK gagal untuk menggunakan semua itu untuk agama ALLAH SERTA UMMAH....ummah semakin keliru dan berpecah dan agama ALLAH sering kali dijadikan komoditi politik samada dari saudara kafir POK NIK yakni DAP atau oleh POK NIK SENDIRI...ingatlah usia itu adalah amanah ALLAH DAN akan ditanya di akhirat nanti............berundurlah demi kesejahteraan UMMAH dan AGAMA SUCI ALLAH.....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.