Friday, July 9, 2010

‘Anwarinas’ tidak salah Ibarat ‘meludah ke langit, terpercik ke muka sendiri’.


kah..kah..kah....Baru pemimpin PAS Padan Muka...kah..kah..kah inilah jika PAS bijak bermuka-muka dengan Hukum Allah ta'ala..yang tidak melaksana Hukum pun PAS sanggup bawa ke Syurga....[sini]


Macamlah Syurga itu hak mak bapak Pemimpin mereka...kah..kah..kahh.

BUTA Perut sungguh puak-puak PAS yang berkepala lutut dikepala....kah..kah..kah.

Semuanya gara-gara Nak ke Syurga cuma menyertai Politik Dajal PAS semata-mata. kah..kah..kah...

Apa lagi yang terdaya dilakukan oleh gerombolan PAS hari ini dari terus berendam dalam Tong Najis bersama Anwar dan DAP.

Pendedahan Zul4 bukan lagi satu konspirasi tetapi ia satu bukti betapa jijiknya politik Anwar selama ini…PAS pula yang kemaruk untuk meraih undi terpaksa akur penipuan al-juburi.

Benar kata Anwar terhadap pemimpin PAS selama ini..mereka ibarat pedukang yang menanti kapal pecah…bukan sekadar jijik makanannya tapi busuk sekali isinya..kah..kah..kah..

Inilah sikap sekutu kapiaq harbi PAS hari ini yang tidak pernah betol nawaitu pemimpin mereka…jika sebelum ini DAP dibarat sebagai ubat tamat tempoh…haram dan kapiaq berkogsi kuasa memerintah bersama mereka terbukti DAP hari ini menjai Idola dan Anwarinas mereka.

Jika dulu PAS bersyukur DAP sudah faham tentang perjuangan mereka….hari Kalpal Singh dituduh tidak faham pula !!!

Jika dulu Zul4 menjadi idola mereka ….hari ini Zul4 dianggap musuh mereka melebihi DAP yang menentang dasar perjuangan mereka…inilah sekutu kapiaq harbi yang mampu menjadi “BARUA” pada politik sesiapa saja asal menyokong perjuangan “DAJAL” yang penuh tipu daya dan putaq belit pemimpin mereka.

Selagi iblis dan syaitan menyokong ulama mereka Fir’un PAS sanggup melantik menjadi raja..idola perjuangan mereka.

Pendek atau panjang kata pemimpin PAS hari ini lebih hina dan jijik dari musuh Allah swt..

Allahuakbar !!

“Tidak salah sekiranya Anwar diberi perhatian dan dihormati oleh ahli Pas kerana beliau merupakan seorang pemimpin utama Pakatan Rakyat (PR), sama juga dengan penghormatan diberikan oleh ahli DAP dan PKR bukan Islam terhadap Tok Guru (Datuk Seri Nik Abdul Aziz Nik Mat) selama ini. Hashim Jasin Pesuruhjaya Pas Perlis.

Jika DAP yang terang terang menentang Islam PAS sanggup bersyukur kerana menyokong perjuangan mereka inikan pula Anwar yang lebih hebat pengaruh dari ulama slipar mereka.Tanpa Anwar…siapa pemimpin PAS hari ini…??? Mau tidak mau Politik Dajal PAS hari ini terpaksa meletakkan Anwar dan DAP idola pemimpin mereka walaupun betaraf “BARUA” pada DAP.



Mengapa Anwar tidak pernah bermimpi untuk bersama PAS? Walaupun pemimpin PAS terhegeh-hegeh menawarkan berbagai-bagai jawatan dan pangkat?ada yang sanggup korbankan kedudukkan dalam PAS demi Anwar…tapi pernahkah Anwar menerima tawaran demi tawaran oleh pemimpin PAS?

Akhirnya Anwar angkat kaki meninggalkan PAS masuk kedalam Tong Taik UMNO untuk menjadi pecacai tukang cuci satu ketika dulu….

Kesudahannya seluruh pemimpin PAS gigit jari..!!! kah..kah..kah…

Yang paling kesal Mat Sabu and The Gangnya sendiri…caci,maki,cela dan fitnah lah Anwar tidak kira masa….. kononnya Anwar Al- Juburi Pro Amerika sewaktu itu….kah..kah..kah…

Jadi apa yang belaku pada Zulkifli Nordin Hari ini tidak jauh bezanya apa yang pernah belaku pada Anwar satu ketika dulu…

PAS hari ini ibarat langau yang mampu menghurung apa juga bangkai….baik bangkai bewak waima babi sekali pun..dari bangkai-bangkai tersebut PAS berjaya hasilkan lava dan renga[ulat] yang akan menyokong perjuangan mereka…berbaling berguling dijalan raya….untuk kepentingan Politik Dajal mereka walaupun di Anggap “BARUA” oleh sekutu mereka.


Jadi tidak hairanlah jika PAS sanggup menghalalkan hubungan DAP dan menjunjung al-juburi hari ini…kerana PAS ibarat langau hijau yang mampu menghasilkan renga/ulat dari mereka yang sudah menjai bangkai.

Apa yang belaku pada Zulkifli Nordin hari juga tidak mustahil satu hari nanti Zul4 kembali menjadi Idola mereka jika mereka berjaya membangkai Zulkifli Nordin kembali…dan berkompromi kembali dalam politik mereka untuk menyerang bangsa.

Bangkai yang busuk ini PAS siramkan dengan atar dan kasturi walaupun jasad pemimpin mereka setaraf bangkai kering Fir’un hari ini.

Tetapi bangkai-bangkai tersebutlah yang akan menjadi dana pada mereka untuk meraih simpati bangsa.

Habis dimana Prinsip perjuangan puak-puak laknat PAS hari ini…jika kekuatan dan Prinsip perjuangan mereka terpaksa akur dengan kehendak kapiaq harbi yang dicanang menjadi idola mereka seperti Anwarinas hari ini……kah…kah..kahh…

Betapa bangsatnya Politik PAS hari ini…kemenangan Islam bergantung pada suara kapiaq harbi….

MUNAFIKNYA PUAK_PUAK POLITIK MURAHAN PAS HARI INI….

kah..kah..kah…..kahhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tapi hari ini !!!…..

Hari ini..!!!!!! PAS maupun Anwar sendiri sudah terlambat jika pemimpin PAS sendiri ingin dan sanggup memartabatkan Anwar menjadi musyidul terhormat PAS sekali pun…kerana Anwar dan PAS ibarat battery yang sudah hampir lupus kuasa layak ditong sampahkan saja…..tidak mungkin …walaupun di kitar semula…

Insyaallah sama-sama kita perhati hayat Politik Anwar dan PAS dalam PRU13 nanti…dimana PAS akan sorokkan muka !!!!

Allahuakbar !!! Allah swt tidak pernah mungkir janjinya !!

Tunggu masa dan ketikanya bila sahabat baik Anwar sendiri akan muncul mendedahkan segala-galanya kegiatan Anwar selama ini untuk tatapan pemimpin PAS hari ini….agar mereka lebih mengenali siapa Al-Juburi yang menjadi Idola mereka hari ini.

Insyaallah….tunggu!! tunggu !!

Komentar :

ada 5 comments ke “‘Anwarinas’ tidak salah Ibarat ‘meludah ke langit, terpercik ke muka sendiri’.”
Anonymous said...
pada hari 

aku tau lah zul tu dulu kawan baik hang.setakat bebas apa yg dia boleh.cakap je lah.ibarat meludah naik kelangit terhempab muka sendiri.dahulu dia kata benda yang sama.hari jadi pusing jan terbalik.dia pun tak boleh pakai.tak ada prinsip.pemimpin ubi kayu rebus.

a ali /46sekupang said...
pada hari 

ingatlah kaum islam di Malaysia satu pernaklokan oleh bangsa Mongol dan Tatar ke atas Baghdad pada tahun 656H akibat pertolongan orang dalam,semuanya disembeleh oleh mereka.harap jangan terlalu yakin dengan puak harbi ini.ref. cerita ini" Al-Bidayah wan Nihayah",penulisnya Abulfida.

Anonymous said...
pada hari 

Dulu Mat Sabu ada kata pada Anwar dalam kerajaan kalau nak bersih kan tong taik jangan masuk dalam tong taik nanti mandi dengan taik.....ha hah hah ahah sekarang ni Anwar memang masuk bergelumang dengan Tong Najis dan kunyit-kunyit PAS...belum berkuasa dah berangan-angan nak jadi Perdana Menteri....PRU akan datang bila PR kalah kita tengok siapa yang kena mandi dengan najis...hahaha hahaha...Tungguuuuuu....

Anonymous said...
pada hari 

hari ini parti kepunyaan orang melayu sedang sakit.Pas sedang muntah-muntah kerana cakap merapu.UMNO pula cirit-birit kerana rasuah.PKR pula buaser kerana.(MALU NAK SEBUT).

Anonymous said...
pada hari 

Itu yg DAP mahu apa yg di rancang pada hari itu bersama sifu mereka dari singa pura telah menampakan bunga bunga melayu akan hilang kuasa politik jadi bersiap sedia lah wahai melayu melayu yg tak sedar diri lagi baik UMNO,PAS mahu pun PKR kalau negara ini tergadai kepada bangsa bangsa laknat ni kamu lah akan dsalahkan wahai melayu UMNO,PAS dan PKR kami akan berperang dengan anda semua.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.